• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Eneste lyspunkt fra dagens kamp!!

Started by Idiakez, August 11, 2005, 22:03:07 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Idiakez

Elendig med 0-0 mot Allianssi, tviler på vi kan synke dypere enn dette! Makan til møkkalag som Allianssi skal en lete lenge etter. En prestasjon å ikke score på de!

Men ett lyspunkt var det og det var Helgebe. Fikk riktignok ikke vist altfor mye på den lille tiden han spilte men jeg fikk ihvertfall sett nok til å innse at mannen har ett enormt potensiale. Han kan bli en av de beste vingene i tippeligaen. Akkurat en sånn type vi har manglet, som med teknikk og fart kan komme rundt på kanten.

Håper han får mange sjanser fremover slik at han kan utvikle seg!

Lennono8

Gud bedre... Hvordan fikk du alt dette ut av det han gjorde? En av de beste vingene i ligaen??? Nå må vi roe litt ned her...

Den lille knerten hadde verdens tregeste overstegsfinter, men helt OK teknikk virket det som.

Tror sjansene er større for at vi vinner serien enn at småen får forlenget kontrakten...

enavgutta

Idiakez

Dere eier jo ikke øyne for talent:)

Skal love dere at denne spilleren kommer til å bli stor. Han har ett utrolig lavt tyngepunkt og kombinert med fart har han det som skal til for å bli en av de beste vingene i tippeligaen.

Men han trenger tid til å avklimatisere seg til norske forhold. Det er tydelig å se at han enda mangler litt før han er klar for den fysiske norske fotballen. Men det er minst like tydelig å se at han har noen grunnleggende ferdigheter som norske spillere bare kan drømme om.

Denne spilleren kommer til å bli stor! Og husk at dere hørte det fra meg først;)

Toa

Han virket ikke redd for å utfordre ihvertfall.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Snublefot

helegbe viste et par fine takter.. blandt annet virker han ikke så ego som jeg hadde trodd, og han slo et par bra pasninger..  pluss at innleggsfoten ikke var altfor dårlig heller.. hadde jo også en fin corner..  

men jeg vet at man ikke skal hetse for mye spillere som sanne og knudsen etc..  men hva var det vi hadde på kanten i første omgang i dag?

Arve Walde var helt grei..  men på høyresiden.....

gud bevare..

hørte noen ropte "Ut med pakket" da han bommet med en pasning som gav finnene en slags contring..  det var vell i overkant stygt..men måtte le litt..  inni meg;)  for alt virket så langt fra virkeligheten som overhodet mulig i denne kampen, inkludert et slikt rop til en spiller!

KennethS

Quote from: "Snublefot"
men jeg vet at man ikke skal hetse for mye spillere som sanne og knudsen etc..  men hva var det vi hadde på kanten i første omgang i dag?

Knudsen spilte høyrekant. Tipper han får 2 i Ba imorgen.
tå på Brann

Xminator

Med unntak av Haugen og Opdal bør samtlige få en 2'er etter kampen. Walde var svak. Han skulle utfordre og tørre litt ekstra. Han ble kongen av støttepasninger. Spilte seg definitivt ikke inn på laget. (Haugen får for 90 minutter med noenlunde jobbing, er det noen som vet om han i det hele tatt klarer å gå? Eller jogger han fra han står opp til han legger seg? Opdal gjorde ikke den dritt, men sprang ihvertfall når han skulle hente ballen :p)

Helegbe? Greit nok. Han kom inn med en litt annen innstilling en 9 av de andre på banen. Beviste ikke noe som helst. Kan likevel ikke se noen grunn til at han ikke bør starte til fordel for Walde mot Bodø. Eller for den del at Huseklepp bør gå rett inn på laget.

Høydepunktet for meg var Opdals innsats på egne dødballer. Hurtige igangsettinger og helhjertet innsats når ballen skulle hentes for utspark :p

Tom C

Quote from: "Xminator"Med unntak av Haugen og Opdal bør samtlige få en 2'er etter kampen. Walde var svak. Han skulle utfordre og tørre litt ekstra. Han ble kongen av støttepasninger. Spilte seg definitivt ikke inn på laget. (Haugen får for 90 minutter med noenlunde jobbing, er det noen som vet om han i det hele tatt klarer å gå? Eller jogger han fra han står opp til han legger seg? Opdal gjorde ikke den dritt, men sprang ihvertfall når han skulle hente ballen :p)

Helegbe? Greit nok. Han kom inn med en litt annen innstilling en 9 av de andre på banen. Beviste ikke noe som helst. Kan likevel ikke se noen grunn til at han ikke bør starte til fordel for Walde mot Bodø. Eller for den del at Huseklepp bør gå rett inn på laget.

Høydepunktet for meg var Opdals innsats på egne dødballer. Hurtige igangsettinger og helhjertet innsats når ballen skulle hentes for utspark :p

Synes du er i overkant kritisk til Walde. Synes han gjorde en positiv kamp. Mange gode forsøk på veggspill, og bra innsats. Men jeg er enig at vi må få se huseklepp, for han virker meget lovende. Dessuten var jo Soma som vanlig bunnsolid.

Uansett må vi huske at både Walde, Helegbe og evt Huseklepp er unge spillere som naturlig nok vil variere i prestasjonene til de får litt mer eliteserie-erfaring.

Dessuten ville jeg gitt Dylan en 3'er bare på innsatsen.
Aldri mer Obos....

Nixon

Walde bør få sjansen også mot B/G. Han var til tider god i går, og vi bør gi han litt mer tillit enn bare en kamp før vi benker han igjen.
Rød makt på Hansa!

Kaya

Quote from: "Idiakez"Elendig med 0-0 mot Allianssi, tviler på vi kan synke dypere enn dette! Makan til møkkalag som Allianssi skal en lete lenge etter. En prestasjon å ikke score på de!

Men ett lyspunkt var det og det var Helgebe. Fikk riktignok ikke vist altfor mye på den lille tiden han spilte men jeg fikk ihvertfall sett nok til å innse at mannen har ett enormt potensiale. Han kan bli en av de beste vingene i tippeligaen. Akkurat en sånn type vi har manglet, som med teknikk og fart kan komme rundt på kanten.

Håper han får mange sjanser fremover slik at han kan utvikle seg!

Han trenger i alle fall å utvikle forståelsen av hva som foregår... Satt like oppfor venstrekanten han kom inn på, og så alle de forvirrede blikkene. Hanstveit og Miller måtte hele tiden peke og vinke hvor han skulle løpe, spesielt på kast og frispark, og han forstod ikke en gang hva dommeren mente da han ville at Helegbe skulle sende ballen bort til ham  :wink:

Satan 3

[/quote]Han trenger i alle fall å utvikle forståelsen av hva som foregår... Satt like oppfor venstrekanten han kom inn på, og så alle de forvirrede blikkene. Hanstveit og Miller måtte hele tiden peke og vinke hvor han skulle løpe, spesielt på kast og frispark, og han forstod ikke en gang hva dommeren mente da han ville at Helegbe skulle sende ballen bort til ham  :wink:[/quote]

Høres ut som et stort talent.
Striler ut av Bergen

runarnormann

Kan noen garantere meg at det ikke er enda flere Walde gutter?
egenden Alf Dahl

Mico

Han ville hele tiden ha ballen, og turde prøve. Det er alltid et godt tegn.

Nixon

Quote from: "runarnormann"Kan noen garantere meg at det ikke er enda flere Walde gutter?

Var du på kampen i går?
Jeg syntes Arve klarte seg godt.
Og han blir ikke bedre dersom han ikke får flere sjanser.
Rød makt på Hansa!

jegløh

Quote from: "runarnormann"Kan noen garantere meg at det ikke er enda flere Walde gutter?

Var som sagt ikke på kamp igår, men forsto at AW spilte ving. Han er tross alt spiss. Er urettferdig å denge ham etter dette.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Mico

Quote from: "Nixon"

Var du på kampen i går?
Jeg syntes Arve klarte seg godt.
Og han blir ikke bedre dersom han ikke får flere sjanser.

Walde har fint driv med ballen, og hadde overraskende mye selvtillit... Puslete i duellspillet, og dyktig i "fallfasen" ( :wink: ).
Blir ikke klok på ham, men til tider virker han jo veldig lovende, og det er vel nok til at han fortjener flere sjanser....?

runarnormann

Quote from: "Nixon"

Var du på kampen i går?

Ja
egenden Alf Dahl

Go Up