• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

lønnskutt???

Started by Hansakongen, August 11, 2005, 21:22:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hansakongen

Etter alle disse drittkampene brann nå har spilt synes jeg at spillerene fortjener en lønnreduksjon på 10-20%.. kan ikke fatte hvordan det går ann å falle så sammen etter kvisviken forlot brann 3 juli... Den sprate lønnsreduksjonen kunne vært brukt til å forsterke stallen framfor at det blir enda verre utfall på sluttplasseringen i TL... Lurer bare på hvordan det skal gå i kvarten mot vif??? STORTAP??? med denne innsatsen de har vist så langt i høst?? :shock:

Nixon

Utrolig hvor folk bryter sammen her. Hvis Brann hadde skårt på straffene og to andre av de store sjansene hadde vi vært i skyene over en 4-0 seier. Vi hadde vært storfornøyd med innsatsen, vi hadde vært fornøyd med vingspillet som vi har manglet noen kamper og Mjelde hadde vært et geni. Men pga noen udugelige spisser er alt galt. Ikke bare måltørken. Men alt fra Opdal og frem til Sæternes.
Rød makt på Hansa!

Pepto_I

Er helt enig her med Nixon. Alliansi var et meget svakt lag men samtidig kjørte jo Brann over de i 2 x 45 min. Det eneste som manglet i denne kampen, som desverre for Brann er ganske vesentlig i fotball, var målene. Men det er jo bare rett og slett utrolig at vi ikke klarer å sette ballen i mål med 2 straffespark og drøssevis av store sjanser. Syns likevel at dette var et steg i riktig retning og kan ikke skjønne at vi skal tape mot dette laget i returen, selv på bortebane.

enavgutta

Ingen grunn til krisemaksimering av dette her nei. Det finske laget var rett og slett boss utenom en habil keeper. Vi spilte løkkefoppal, trikset, brente straffer og skjøt i stangen. Ferdig arbeid. Føler meg 110 % overbevist om at Brann gjør jobben på bortebane. Og det er sjelden jeg har "god følelsen" når Brann spiller borte...

Tom Bjarne

eg syntas vi skal gje gutane meir penger, for dåe kanskje ein tjuge prosent meri lønn. for då får de lyst til å spille betre..
jomp

Toa

Lønnskutt får ikke fotballag til å komme i form.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Mr_Soma

Quote from: "Toa"Lønnskutt får ikke fotballag til å komme i form.

Bare til å se på Leeds.

Satan 3

Pakket fortjener ikke en drit.

Hadde jeg vært arbeidsgiver og noen hadde forlangt lønn etter det som ble vist igår hadde jeg bare ledd av dem.
Toppen av frekkhet.

Spennende å se om Brann egentlig klarer å gå videre til neste runde.
Dette laget slutter visst aldri å overaske.
Men det driter jeg i nå. Dette var dråpen.

Takk for i år!
Striler ut av Bergen

Nixon

Quote from: "Satan 3"Spennende å se om Brann egentlig klarer å gå videre til neste runde.

Takk for i år!

SÃ¥ du gir opp?
Ja ja, da stakk det vel ikke så dypt denne supportergreien vil jeg tro.
Men ikke kom her i oktober og syt om cupfinalebilletter...:)
Rød makt på Hansa!

Satan 3

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Satan 3"Spennende å se om Brann egentlig klarer å gå videre til neste runde.

Takk for i år!

SÃ¥ du gir opp?
Ja ja, da stakk det vel ikke så dypt denne supportergreien vil jeg tro.
Men ikke kom her i oktober og syt om cupfinalebilletter...:)
Striler ut av Bergen

enavgutta

Satan 3. Kledelig navn, flotte innlegg. Når kommer Satan 4? For Satan 3 er vel tom for svartmaling når vi tar cupen og serien igjen.

Satan 3

Quote from: "enavgutta"Satan 3. Kledelig navn, flotte innlegg. Når kommer Satan 4? For Satan 3 er vel tom for svartmaling når vi tar cupen og serien igjen.

Flott å se at noen lever i god tro om både serie og cup gull.

For det er vel ingen grunn å svartmale noe som helst etter 0-0 mot storheter fra Finland, er det vel?
Striler ut av Bergen

Knasen

alle har jo dorlige dager. For brann så har det vært litt mye i det siste. Når Martin A kommer og de nye så tror jeg det blir noe annet. Og at de vinner cupen? Ja, det tror jeg. Brann gir alltid litt ekstra når de vet at hvis de ikke vinner nå så er de ute.

Må si at kampen igår var tragisk. Brenne to strafespark og stang stang. Nei, det er det bitte bitte lille ekstra som gjør at den ballen triller i mål. Får håpe det bitte lille ekstra kommer VELDIG snart.

Go Up