• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BENGT SĂ?TERNES

Started by pathel, August 11, 2005, 21:01:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Motyka

Quote from: "gamlefar"NÄ har SÊternes fÄtt gult kort mot Glimt og mÄ derfor stÄ over neste kamp mot Fredrikstad


Mener Ä huske at de 2 fÞrste gule kortene kom pÄ munnbruk og ogsÄ Ä sparke bort ballen.
Har denne mannen ingen hjerne?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stÄtt i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

NÄ fÄr jo klagekoret en sjanse til Ä se glimrende fotballspillere som Mcallister fra start...

Motyka

Quote from: "Xminator"NÄ fÄr jo klagekoret en sjanse til Ä se glimrende fotballspillere som Mcallister fra start...


Si meg meg en ting Xminitor, er du fornĂžyd med SĂŠternes sin innsats?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stÄtt i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

Frem til dagens kamp? Kan ikke se at Noen av alternativene kunne gjort det bedre nei. Vil ikke uttale meg om 1. omgang mot BG da jeg nettopp er kommet inn pÄ kampen.

Bare konstaterer at hylekoret nÄ fÄr se de glimrende alternativene.

nummer9

Jaja, sÄ da fÄr man se hvem som har rett, ser jo ut til at Miller mÄ stÄ over neste kamp ogsÄ. Ber til alle guder og krysser det som fins for at Andresen er klar til neste kamp.

Er kanskje aaaltfor optimistisk Ä hÄpe pÄ Ludde ogsÄ? Kanskje som spiss?

Motyka

Quote from: "Xminator"Frem til dagens kamp? Kan ikke se at Noen av alternativene kunne gjort det bedre nei. Vil ikke uttale meg om 1. omgang mot BG da jeg nettopp er kommet inn pÄ kampen.

Bare konstaterer at hylekoret nÄ fÄr se de glimrende alternativene.


Kanskje det som er problemet da? At det ikke finnes noen alternativer. Vi mÄ da kunne kritisere BS selv om han selvsagt er bedre enn alternativene. Fyren er jo rett og slett til tider svÊrt uinteressert og lat.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stÄtt i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

Og hvilke alternativer finnes i det hele tatt?

Motyka

Quote from: "Xminator"Og hvilke alternativer finnes i det hele tatt?


Har du du enda ikke lÊrt? LES innleggene fÞr du svarer pÄ de, jeg sier jo at det ikke finnes alternativer. DET er problemet!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stÄtt i Brann!

Halvgjort er velgjort!

BL

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Xminator"Og hvilke alternativer finnes i det hele tatt?


Har du du enda ikke lÊrt? LES innleggene fÞr du svarer pÄ de, jeg sier jo at det ikke finnes alternativer. DET er problemet!


Problemet er vel at noen her er bortskjemte, kravstore og historielĂžse.
Hansa-
Felt Z

Motyka

Quote from: "BL"

Problemet er vel at noen her er bortskjemte, kravstore og historielĂžse.


Gidder du Ă„ utdype?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stÄtt i Brann!

Halvgjort er velgjort!

AtroZ

Quote from: "Nixon"
Quote from: "gamlefar"NÄ har SÊternes fÄtt gult kort mot Glimt og mÄ derfor stÄ over neste kamp mot Fredrikstad


Idiotisk Ä sparke vekk ballen. Burde vÊre unÞdvendig nÄr han vet at han er i faresonen.


Virket som en misforstÄelse. Leste ogsÄ at sÊternes trodde det var frispark til brann.

Dommeren var ikke akkuratt gniten med kortene. KĂždd!

ForhÄpentligvis har brann Andresen, Guntveit, og Ludvigsen klar til Fredrikstad kampen.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

BL

Quote from: "Motyka"
Quote from: "BL"

Problemet er vel at noen her er bortskjemte, kravstore og historielĂžse.


Gidder du Ă„ utdype?
Hansa-
Felt Z

BL

Quote from: "AtroZ"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "gamlefar"NÄ har SÊternes fÄtt gult kort mot Glimt og mÄ derfor stÄ over neste kamp mot Fredrikstad


Idiotisk Ä sparke vekk ballen. Burde vÊre unÞdvendig nÄr han vet at han er i faresonen.


Virket som en misforstÄelse. Leste ogsÄ at sÊternes trodde det var frispark til brann.

Dommeren var ikke akkuratt gniten med kortene. KĂždd!

ForhÄpentligvis har brann Andresen, Guntveit, og Ludvigsen klar til Fredrikstad kampen.


Quote- En jÊvlig latterlig dÄrlig dommer! Jeg tror at vi fÄr frispark, og slÄr en rask pasning. I stedet drar han opp et gult kort. Helt ufattelig, sukker SÊternes.
Hansa-
Felt Z

jeglĂžh

Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blÄst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Sjansen han bommet pÄ i gÄr laget han strengt tatt selv. Og det at han kommer for tett pÄ keeper er ett direkte resultat av at han i det hele tatt kommer forbi stopperen. Synest egentlig SÊternes jobbet bedre enn pÄ lenge den omgang jeg fikk sett. For Branns del bÞr en del begrave egoet sitt og innse at SÊternes er mye bedre enn hva som er realstisk Ä hente til klubben vÄr. Og at Brann uten SÊternes er ett svakere Brannlag. Det burde bekymre at SÊternes mÄtte ut med skade. Det vil svekke laget mot VIF om han ikke er tilbake.

nummer9


jeglĂžh

Quote from: "nummer9"


Ikke umulig, nummer9.

Lenge siden jeg sluttet Ä tro pÄ spilleres bortforklaringer. Denne unnskyldingen virker i tillegg syltynn.

BS har aldri giddet Ä ta et kjapt frispark i hele sitt liv, hvorfor plutselig nÄ.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blÄst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

SĂŠternes sparker bort ballen. Ferdig med den.


Nixon

RÞd makt pÄ Hansa!

oppedal

Quote from: "Nixon"


Godt mulig det der blir laget mot VIF. Men at Winters og TFL bytter plass er jo ogsÄ et alternativ.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Xminator

I utgangspunktet tror jeg Winters og TFL bytter plass. Man vet jo aldri. Vi fÄr vente og se pÄ lÞrdag. Trodde Êrlig talt ikke Mjelde hadde baller nok til Ä benke SÊternes.

Nixon

RÞd makt pÄ Hansa!

Xminator

Ludvigsen er ikke klar. Mcallister starter mest sannsynlig, Sanne tar venstre og Miller hĂžyre. Vi er ikke helt friskmeldt enda for Ă„ si det slik...

Nixon

Fikk akkurat med meg den triste nyheten. ForhÄpentligvis er TFL med i troppen.
RÞd makt pÄ Hansa!

oppedal

Quote from: "Nixon"Fikk akkurat med meg den triste nyheten. ForhÄpentligvis er TFL med i troppen.


Ka mener du med det? Et forsÞk pÄ ironi eller dumhet?
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

AtroZ

Quote from: "oppedal"
Quote from: "Nixon"Fikk akkurat med meg den triste nyheten. ForhÄpentligvis er TFL med i troppen.


Ka mener du med det? Et forsÞk pÄ ironi eller dumhet?


Ehh?? Trist at TFL ikke er skadefri likevel kanskje?!?!
Men forhÄpentligvis er han sÄpass bra at han kan vÊre med i troppen og kanskje komme innpÄ etterhvert.

Les innlegg minst 2 ganger fĂžr du spĂžr. Det siger inn til slutt skal du se.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Go Up