• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Straffebom

Started by Kruxleiven, August 11, 2005, 19:38:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kruxleiven

Det var vel et skudd i bauen for den ukritiske dyrkingen av Miller? Ingenting lykkes nå. Er ikke oppe og ser selv, men etter det jeg leser fra vg nett er vi helt på trynet. Brenner alt som kan ligne på en sjanse. Ryker vel ut nå. 0-1 tap i returkampen. Helegbe har i hvertfall fått noen minutter og nå kommer Dylan inn også. Som vanlig når det gjenstår 5-6 minutter. Feige Mjelde!

Kruxleiven

Og så lang tid gikk det (2. min) før Dylan ble utvist. Rolig. Skal ikke kommentere resten av kampen, men jeg er noe frustrert nå. Hvor vanskelig kan det være å score mot et mål der treneren deres demotiverer sine egne spillere ved å si at det er 1 % sjanse for at de vinner?

Bygdetulling

Og så var McAllister utvist! Herre!
ngående alle skrivefeil i innlegget du nettopp har lest, kan jeg intet annet gjøre enn å beklage.

Candyman

Og Dylan fikk 2 -TO- minutter.....så ble det rødt...hva skjer me oss??
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

gull05

Brann SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ød makt.

Bolsen

Helginho

Bare brann som klarer å gå på slike smeller....JEVLI flaut

Candyman

AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGG!!
Det er spørsmålet...

Candyman

Ble dobbelpost for det hang.....sorry da!
Det er spørsmålet...

abe78

Innleggene over er med på å forsøpple forumet.

Brann vinner på bortebane. Det virker som om hele klubben har litt stang ut for tiden (bokstavelig også). Det hjelper lite om vi hiver på grine-båten og lar frustrasjonen få fult spillerom. La oss støtte guttene nå!
.og husk!

Helginho

Kampen over.I HEEELVETE

nummer9

0-0 er ikke umulig. Hvor lenge er det til returoppgjøret?

Går rykter om det finske laget er giftig på hjemmebane, kan bli hard nøtt dette likevel.

wester

2. omgangen var virkelig noe av det merkeligste jeg har sett.
men jeg blir overrasket om ikke helge2 (helegebe) starter neste kamp.
han må iallefall ha selvtillit når tre overstegsfinter er det aller
første han gjør - og spillere med selvtillit er noe brann trenger om dagen...

ellers mener jeg sæternes var fullstendig usynlig idag.
oppskrytt spiller.

Xminator

Det er ikke en kjeft som spilte i dag som fortjener støtte. Det må da for pokker gå an å ha bare LITT yrkesstolthet!

Candyman

Tromsø gjorde jobben, ser ut som om Viking gjør det og. Leder iallefall etter 19 minutt. Til og med møkkalaget fra bartebyen gjorde jobben.

Ka gir du meg?
Det er spørsmålet...

Tom C

Quote from: "Xminator"Det er ikke en kjeft som spilte i dag som fortjener støtte. Det må da for pokker gå an å ha bare LITT yrkesstolthet!

Må dere roe dere en smule ned. Jeg er sikkert like frustrert som de fleste, men nå skapte nå ihvertfall Brann en drøss med sjanser. Greit nok, det er elendig å ikke sette minst to av de sett bort i fra straffene, men det er nå en gang slik for lag som er inne i en tung periode.

Jeg er hellig overbevist om at dette laget klarer vi ikke å tape for om vi prøver enda hardere enn i dag. Hvis vi ikke går til neste runde, skal jeg ete sokkene mine, og det kan dere notere.
Aldri mer Obos....

Xminator

Det har ikke noe med sjansene eller straffene å gjøre. Det er innstillingen. Viljen til å ydmyke motstanderen er totalt fraværende. Det blir noen sjanser ja, men det er langtfra så store som de kunne vært. Alliansi klarerer så dårlig at det med innsats er fullt mulig å skaffe nye sjanser. Det er en ren skam at det ikke blir 3 ganger så mange sjanser som det ble! For så utrolig dårlige var gjestene.

Det eneste positive i det hele er at de umulig kan være slitne til helgen....

enavgutta

Akurrat. Ta det rolig folkens. Dette laget er det ihvertfall ikke mulig å tape for. Selv på en skitten bortebane i de finske skoger kan ikke vårt mannskap ryke.

Greit for Scharner at han ikke ble syndebukk fra 11 meteren alane, for å ta noe positivt ut av det :-D

Nixon

Nei, så flott at dere hadde noe å gjøre på gutter.
Når dere skulle vært på Stadion mener jeg...
Rød makt på Hansa!

enavgutta

Mener du Nix'en ? Kom hjem fra Stadion nå i sted. Hygget oss med straffebommene, stangskuddene og sjansesløseriet fra en behagelig lenestol på Hansa.

Tom C

Quote from: "Xminator"Det har ikke noe med sjansene eller straffene å gjøre. Det er innstillingen. Viljen til å ydmyke motstanderen er totalt fraværende. Det blir noen sjanser ja, men det er langtfra så store som de kunne vært.

Hallo. Så vi samme kamp?? Går det an å ha større sjanser enn å stå mutters aleine med keeper og lompe den i hendene hans..?

Nei. Synes ikke kampen sett under ett var så hakkane gale, selv om sjanseutnyttingen var historisk dårlig.

Hvis vi fortsetter å skape sjanser som i dag, er jeg overbevist om at det vil snu for oss snart.

1-1 holder dessuten i Finland...
Aldri mer Obos....

Nixon

En del utrolig sinte mennesker i denne tråden var garantert ikke på Stadion (selv om de har trådløst nettverk der oppe) og jeg ble litt revet med da jeg syntes de burde skjelt Brann ut fra tribunen.

Er bedre nå!:)
Rød makt på Hansa!

enavgutta

Bra. Ble litt bekymret her et øyeblikk. Like før jeg ringte DrMeland :-D

Xminator

Quote from: "Nixon"Nei, så flott at dere hadde noe å gjøre på gutter.
Når dere skulle vært på Stadion mener jeg...

Så du mener for ramme alvor at jeg skulle ofre jobb og helse, kjøre 10 timer bil for å se Brann? Deg om det, og synest egentlig du bør holde kjeft om andres grunner for å ikke kunne reise på kamp.

De 50 kronene jeg la igjen hos TV2 gjør da at jeg fikk se elendigheten like godt som de heldige som faktisk bor slik til at de får tatt turen på hver hjemmekamp.

Nixon

Quote from: "Xminator"Så du mener for ramme alvor at jeg skulle ofre jobb og helse, kjøre 10 timer bil for å se Brann? Deg om det, og synest egentlig du bør holde kjeft om andres grunner for å ikke kunne reise på kamp.

Nå vet jeg godt at du bor oppe i fjordfylket og tenkte ikke på deg. Men som sagt. Jeg er bedre nå!

:)
Rød makt på Hansa!

Xminator

Om du har ett behov for å føle deg dårligere igjen, så ligger kampen for kr 50 på TV2 webtv. Ikke noe jeg anbefaler uten samme røyken som Alliansis speider i helgen. Og jeg som ble så dritglad da jeg fant ut den gikk på webtv :(

Go Up