• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Helvetesferien

Started by jegløh, August 10, 2005, 12:33:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

jegløh

Mandag 11. juli reiste jeg på ferie. Deilig å reise er det jo alltid, men denne gang var det ekstra bra.

-Brann lå som nr 2, kun bak ufarlige Start.
-Hadde for ikke lenge siden most RBK.
-MA skulle bruke ferien på å bli frisk
-Hadde dessverre mistet RK, men TFL var ankommet og jeg anså ham som en mann for vår lyse fremtid.
-Vollvik hadde nettopp lovet oss en storspiller.
-Mjøsas Beckham hadde skrevet under for Brann

KAN NOEN FORTELLE MEG HVA I HELVETE SOM SKJEDDE???
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

BL

Kvisvik ble solgt, Andresen skadet og alle syter som noen drittunger. Alt er tilbake til det gamle med andre ord.
Hansa-
Felt Z

Pepto_I

Men i dag er Andresen tilbake i lett trening, Huseklepp er klar på vingen, noe Ham Kam ledelsen ikke _utelukker_ at PVM også kan bli.. Optimismen er hvertfall tilbake hos meg, høsten kan jo ikke bli verre... Vi har UEFA cupen, viktige kamper i serien som kan få oss opp blant topp 3 og ikke minst kvartfinale mot bydelslaget. Livet er jo ikke så gale når alt kommer til alt?

rødesk

pÃ¥ ca  samme tid i vÃ¥r sesongen nÃ¥ det var spilt 4 eller 5 kamper lÃ¥ vi 9 poeng bak, og vi hentet inn igjen og kom pÃ¥ en andre tiul pausen.. eg har faktisk fÃ¥tt troen tilbake og e faen klar for kamp i mÃ¥ren..
oen må gå...!

BL

Quote from: "Pepto_I"Huseklepp er klar på vingen, noe Ham Kam ledelsen ikke _utelukker_ at PVM også kan bli..

Kor har du dette fra? Link? Siste ord fra ham-kam som eg har fått med meg var jo at det ikkje var et tema engang.
Hansa-
Felt Z

Pepto_I

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=83563

De er jo som sagt negativt innstilt men ledelsen avkrefter hvertfall ikke at ett salg kan være aktuelt slik Solbakken gjorde tidligere i uken.

BL

Då er det jo bare for POL å legge stoltheten sin til side, ta en tlf til Vollvik så er PVM på første fly til vårt land!
Hansa-
Felt Z

Go Up