• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Alliansi-Brann - Billetter?

Started by sveines, August 08, 2005, 18:29:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sveines

Har bestillt meg tur til Helsingfors. Ser at stadion til Alliansi, Pohjola Stadion, ikke tar mer enn 4600. Kossen blir det billetter for oss?
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

Mr_Soma

Hva måtte du ut med for selve turen?

sveines

Nja, søkte på fly men fant ikke noe rimelige flybilletter. Så jeg benyttet noen bonus-poeng eg hadde til gode hos SAS.

Har valgt og bli noen dager og betalte 2000 kroner for tre netter (ned 24. og tilbake 27.). Hotel SOKOS PRESIDENTTI landet jeg på, men det er mye annet og velge mellom i den priskategorien.
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

Nixon

Reiser man ned 24. og tilbake 27. får man fly med Finnair direkte fra Bergen til Helsinki for kun kr. 1229,- tur/retur. Løp og kjøp!

Ellers tror jeg ikke det vil bli problemer med billetter. For bortelaget har vel rett på flere billetter enn det kommer Brannsupportere...
Rød makt på Hansa!

YadaYada

Har snakket med en god del som har tenkt seg på den turen.
Onsdag - Søndag tur koster ca 1229 tur/retur fra Bergen (Finnair), overnatting ligger på 10-15 euro per natt i Helsinki.
Fly fra Oslo koster 1924 tur/retur samme dagene.
Hiv dere med!
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Candyman

Overnatting til 10-15 euro??? Hvor finner du det og må du da bo med 5 andre finner som går for verdensrekord i vodkadrikking??

Har no vært i Helsinki før, og overnatting på vanlig hotell ligger på 70-130 euro.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

YadaYada

Quote from: "Candyman"Overnatting til 10-15 euro??? Hvor finner du det og må du da bo med 5 andre finner som går for verdensrekord i vodkadrikking??

Har no vært i Helsinki før, og overnatting på vanlig hotell ligger på 70-130 euro.


Er ikke sikker på hvor det er bestilt, men et dobbeltrom på 3-stjernes hotell med frokost får du til 30 euro per natt. Regner med det er ordnet en samlet pris på et vandrehjem eller noe.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

2rB

Bør kanskje venta litt med å bestille turer....

"Kan miste klubblisensen"
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=286422

YadaYada

Quote from: "2rB"Bør kanskje venta litt med å bestille turer....

"Kan miste klubblisensen"
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=286422


"(...) men Allianssi har fått bekreftet fra presidenten i landets fotballforbund om at klubben beholder lisensen."

Ifølge Brann.no
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Kaya

Quote from: "YadaYada"Er ikke sikker på hvor det er bestilt, men et dobbeltrom på 3-stjernes hotell med frokost får du til 30 euro per natt. Regner med det er ordnet en samlet pris på et vandrehjem eller noe.


Jeg har bodd på vandrerhjem (//www.eurohostel.fi) i Helsinki tidligere. Det er billig og bra. Enkle rom, bad på gangen (riktig flotte sådane), ellers samme service som på et hotell. Ligger i havneområdet.

Helegbe_er_en_stor_dverg!

Dere som skal til Finland må ta med et banner.. F.eks byskjoldet!! Hør med ledelsen i bataljonen, det går sikkert bra  :D
i e Brann!!

Go Up