• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Miller - Jeg måtte bytte

Started by Xminator, August 08, 2005, 06:26:13 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=83382

Uten å ha lest en eneste tråd enda, så regner jeg med at byttet er diskutert heftig. Med skyldfordelig som ville fått den verste spanske katolikk til å rødme i middelalderen.

Og totalt uten grunn. Miller var skadet...

Brannfrelst

Hva sier Hansa guttene til dette da??
2.10.07-Gullet kom hem!

Lurkin

Jeg sa til en kompis før byttet at Charlie og Knudsen gikk ut. Han er jo alltid tom for krefter rundt den tiden..
Berømte Brann fra Bergen

Ã?

Flott at Mjelde har egen pressetalsmann i Xminator, og vi har nå alle fått med oss at han mener Mjelde på alle måter er den komplette trener.

Hans nesegruse beundring kan snart bare sammenlignes med groupienes forhold til Mick Jaggers på 60-tallet.

Nixon

Xminator er nærmere sannheten enn de mange som mener at Mjelde er helt udugelig.

Og jeg vil nok tro at mange ble skuffet da de kom hjem i går og fant ut at Miller faktisk var skadet. Sikkert mange som hadde pønsket ut mange gode Mjelde-må-gå-formuleringer i bilen på vei hjem fra Stadion.
Rød makt på Hansa!

Ã?

Med den formen Monsamjelden har vist i det siste er det det fint å se at han i alle fall klarte å gjøre en ting riktig i går; å bytte ut en skadet/trøtt spiller.
For å være seriøs, så synes jeg Mjelde har mange positive sider, men dessverre også så store mangler at det må være lovlig å stille spørsmål om han er fremtidens mann i Brann.

Får bare håpe at styret etter sesongslutt gjør sine vurderinger på fritt grunnlag og til beste for Brann.
Frykter litt gutteklubben Grei (styret/Per Ove/Mjelde), og da blir det Mjelde enten det er bra eller ikke for Brann.

Neil McLeod

:twisted: Nei nå er det fa.... meg nok! monsen har løftet oss opp i toppen og etter bare et par kamper under pari begynner flere å snakke om å sparke denne hedersmann. patetisk!!! hva gjelder byttet av Miller, så var det vel innlysende for alle at den halvfeite brite hadde fått nok.
epp hepp!

SuperBrann

Alle oppegående personer som stod på SS burde ha sett at Miller var helt tom for krefter, likevell raste alle når han ble byttet. Lurer på om de ser samme kampen som meg.. Og det er flaut å høre på mange på SS hvor god fotballfosrtåelse de har i forhold til for eksempel Mons Ivar som mange mente burde ta sin hatt å gå for han byttet ut banens beste spiller.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

AtroZ

Dessuten så var det smart å bytte om klock og ørn2, det forhindret et mål imot. MacAllister sto klar til å bli byttet inn 16 min før full tid. Etter at han kom inn fikk Sæternes mer rom. Jeg mener dette er et bevis på forbedring av Mjeldes taktiske egenskaper og ledelse under kamp.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Laksevåggutten

Quote from: "Brannfrelst"Hva sier Hansa guttene til dette da??

Hansa guttene kan lavære og møte opp på neste hjemmekamp. Steike for noen utskudd. Vurderte neste og få med meg noen til og synge ut med pakke, og peke mot de.

Oslo4

Har en venn i Dundee som er ihuga United supporter og han sier at det svirrer sterke rykter om at Miller er på vei tilbake til United! Noen som vet noe om dette eller?

Forøvrig mÃ¥ jeg si at 0-0 mot et lag som tapte 1-8  for Haka var imponerende  :)

Litt konsentrasjon i returen bør vel gi en enkel seier borte... Dundee United spilte forøvrig 0-0 borte mot MayPa i går foran 2000!! tilskuere derav 400 fulle United fan i skikkelig drittvær..

En by ett lag, ett VÃ¥lerenga
n by, ett lag, ett VÃ¥lenga!

kabelmann

Og som seg hør og bør så utelater man å nevne at dette laget for nevnte kamp er under etterforskning for kampfiksing.

Ikke at det forsvarer Branns innsats igår.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Oslo4

Vanlige rettslige prinsipper det vet du... Uskyldig intill det motsatte er bevist  :lol:
n by, ett lag, ett VÃ¥lenga!

Go Up