• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Blø for Brann...

Started by Andrés, August 08, 2005, 00:03:38 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Andrés

Har lest igjennom en del poster her hvor folk vil ha Mjeldes hode på et sølvfat og på posten "Hva har skjedd med oss?"

Jeg mener bestemt vi må holde på Mons-Ivar til etter sesongen iallefall, for om vi sparker Monsamjelden no, så er det vel Peddien som tar over, og da rykker vi rett ned... En annen post tok for seg hvem som eventuelt skulle ta over styringen. Ja, kem skal egentlig det? I Norge har vi ingen fullgode alternativ som ikke er under kontrakt, den eneste i så måte er kanskje Per Høgmo, og nå havner jo han etter all sannsynlighet i bartebyen. Men tilbake til Monsen; Det er helt klart at han har et visst ansvar som hovedtrener for SKB, men i de kampene etter ferien, så er det ikke mange som kan holde hånden på hjertet og si "Eg har gitt alt for SKB og blødd for klubben, og spilt med hjertet utenpå drakten".

Håkon Opdal har reddet oss fra mang en flause, spesielt en redning i kampen i dag mot AaFK; og i molde reddet han oss fra å ligge under 6-0 før 20 minutter hadde gått.. For ikkje å snakke om ka han gjor i Tromsø. Da tapte vi ikkje to poeng, vi vant de...

Ragnvald Soma; ka skulle vi gjort uten han? Alikevel så virker ikke Soma så selvsikker og til tider nesten litt arrogant med spillet sitt slik han viste oss i fjor da han var etter min mening, den beste Brann spilleren i sesongen. Han er fortsatt under pari av det han kan, og det er synd, men hele laget lider av dette virker det som.

Fredrik Klock var god i dag, men han har ikke fått spilt noe ellers, så...

I aafk-kampen var det kun to spillere som virkelig gav alt for laget sitt uteALDRI an å være fornøyd med uavgjort på hjemmebane mot et lag som ligger an til nedrykk.

Jeg tviler sterkt på at Mons Ivar ikke går rundt og gjør sitt beste for å motivere karene til å yte det ytterste i Brann drakten, men ka e galt da? Da ender vi opp med spillerene sjøl. Når dere får betalt så mye i året for å sparke en ball, da må det ærlig talt være lov å kreve noe tilbake av dere. For det er vi som betaler lønningene deres.

En eller annen plass har ting gått galt i sommerferien, og å skylde på at Super-Ray e borte, e for lett; but still.. Om nokken hadde sagt til meg før ferien at vi kom til å slite så ufattelig mykkje uten Ray her, så hadde jeg ikke trodd dem.

Nå er det på tide å gå inn i det innerste av det innerste av dokke sjøl og finne ut ka som e galt, for fortsetter vi slik så rykker vi ned.

Arild sa det best på bussen i dag; Dette er første gang jeg er flau over å ligge over rosenborg...

Rett og slett..
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Gaustad

Quote from: "Andrés"
Arild sa det best på bussen i dag; Dette er første gang jeg er flau over å ligge over rosenborg...

Rett og slett..
Hva mener du?
roillan fra Trondhjæm, vi e her!

Andrés

Når rosenborg ligger et par poeng over nedrykk og vi ligger rett over så er jeg flau over å ligge rett over rosenborg.. Tenk om situasjonen hadde vært en annen, vi på topp, dem på samme plass.. da hadde jeg vært stolt
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Andrés

Så forresten ikke at du var rosenborg fan.. Da kan det jo egentlig være det samme.. :-D
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Gaustad

Skjønner. Det du sier, er på en måte positivt rettet mot oss, etter mitt skjønn, og det liker jeg særs godt.
roillan fra Trondhjæm, vi e her!

Andrés

Hvordan i alle dager klarer du å trekke den konklusjonen at det var positivt? Det er jo ikke det i det hele tatt.. Håper jo av hele mitt hjerte at dere rykker ned jeg ;-)
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

enavgutta

Er dette en ny utbryter fra tråden "Blø og dø for brann alle mann" ? Sprøtt !

Candyman

Quote from: "enavgutta"Er dette en ny utbryter fra tråden "Blø og dø for brann alle mann" ? Sprøtt !

Dette er vel ikke noe som sjokkerer deg enavgutta?

Jeg venter i spenning på trådene:
Blø for Drakten
Blø og dø for Drakten
Blø for Bergen og Brann
Blø og dø for SKBrann

Håper ikke alle blør og dør, da rykker vi iallefall ned....
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Gaustad

Quote from: "Andrés"Hvordan i alle dager klarer du å trekke den konklusjonen at det var positivt? Det er jo ikke det i det hele tatt.. Håper jo av hele mitt hjerte at dere rykker ned jeg ;-)
Den tonen nå, ja. Jeg som trodde vi var de beste venner nå. Du har gjort meg både såret og vonbroten - på en gang. Er det fordi dere da slipper å møte oss?

Ja, ja, henvis gjerne til 4-1-seieren over oss i våres, men tro meg på mitt ord: Vi kommer sterkere tilbake neste sesong. ;)
roillan fra Trondhjæm, vi e her!

Andrés

Quote from: "enavgutta"Er dette en ny utbryter fra tråden "Blø og dø for brann alle mann" ? Sprøtt !


Nei, denne tråden ble startet før den nevnte.. Sjekk selv.. :-P


Gaustad: Hehe.. Lykke til videre, men jeg står for det jeg sier:-)
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Gaustad

Ingen argumentasjon? Victory!:D
roillan fra Trondhjæm, vi e her!

Andrés

Om det er argumentasjon som skal til så skal du få det...

Dere har fått dere en glitrende trener, men det skal mer til for å få rbk opp av søla.. dere ligger nede med knekt rygg, og jeg håper den forblir knekt for å si det slik.. om rbk hadde rykket ned, skulle jeg ha festa i 2 uker til ende...
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

KEA


Gaustad

Det har jeg da alltid vært. Interessant å se hva som diskuteres på andres forum, óg, vet du. Mange fra BBB på Kjernenforumet, for øvrig.
roillan fra Trondhjæm, vi e her!

Go Up