• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Viktig!!! Medlemsblad, eller ikke medlemsblad

Started by Bjarte, August 05, 2005, 12:39:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bjarte

Forrige medlemsblad kom ut i april. I det bladet oppfordret vi folk til å bidra med noe til det neste medlemsbladet som etter planen skulle vært ute i begynnelsen av juli. Dessverre har det grunnet arbeidsmessige forhold blitt utsatt til august, men vi sliter fortsatt med å få ett nytt blad ut.

Etter forrige medlemsblad var det 1-EN som meldte seg at han kunne hjelpe til med å tegne illustrasjoner. I tillegg var det 0-NULL personer som har bidratt med noe som helst.

Jeg gikk ut på sidene her for vel 3 uker siden og ba folk om hjelp og til å bidra med noe. Det var 1-EN som sendte inn ett dikt.

Slik situasjonen er nå kan vi allerede nå gi ut ett nytt medlamsblad, men det vil da kun inneholde ca. 15 sider (det forrige var vel på ca. 40 sider).

Det jeg synes er helt utrolig er at det er så mange her inne som har så mye de skulle sagt, men å sende det inn og si det i ett medlemsblad og bidra, nei det gidder de ikke. Husk at man kan være anonym med "nick" også i bladet. Jeg har sagt det mange ganger før, og det er at er det noe jeg beundrer Klanen for så er det samholdet og dugnadsånden. Kun det og absolutt intet annet.

Det er så mye man kan ta opp. Stemning, tifo, ny stadion, salget av Kvisvik, gresset på stadion, parkeringsmuligheter på kamp osv. Man kan herse med Brann, spillerne, BBB, medlemsbladet, Fotballpuben og til og med Hansa. Man kan lage illustrasjoner med snakkebobler, man kan finne morsomme fotballbilder og sende de inn, eller har man bilder av barn, barnebarn, oldebarn, tippoldebarn, nevøer, nieser, kjerring, gubbe, mor eller far i Brannkostyme så send de inn. Man kan rett og slett gjøre hva pokker man vil, kun fantasien setter grenser.

Så nå ber jeg dere alle ydmykt om hjelp. Send inn bidra, og hjelp oss med å få ut neste nummer. Dersom jeg får 100 bidrag og kun kan bruke 15 av de, så har dere uansett bidratt selv om det ikke skulle komme på trykk. For husk mottoet til "Stein på stein"; "- For, med og av Brannfansen"

Go Up