• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Aafk

Started by BL, August 03, 2005, 20:55:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: "Xminator"Kampen var for meg ett langt steg fremover. Tar guttene med seg innsatsen fremover blir det nok poeng så det holder utover. Vi trenger Andresen tilbake mot Bodø/Glimt. Scharner er tross alt ute med karantene...


Leser i VG at Andresen kanskje ikke er tilbake før mot VIF 20. august.
Så da kan det bli en interessant midtbane neste helg...
Rød makt på Hansa!

Xminator

Da bør vi strengt tatt sende Guntveit og Andresen til Levende Ord for håndspåleggelse ...

Dette betyr enten formasjonsendring - eller Sanne på sentral midtbane :p Vil sende ett sterkt ønske om at Soma blir flyttet opp på midten...

Hopper pent over Alliansi-kampen, den bør vi strengt tatt ta omtrent uansett hva vi sender på banen :p

KennethS

Quote from: "Lurkin"..og der scorte LSK sitt andre..

Uansett, problemet vårt er at vi har en udugelig Knudsen på høyre, og i steden for å spille ut til Robbie så spiller vi på en Knudsen som ikke vet hvor han helt skal være. Dermed trekker Robbie seg innover for å få ballen.

Ellers så er jeg jæææævla skuffet, det var kjipt i dag.

Opdal - gjør det han skal, en fin redning.
Sigurdsson - gjør det han skal, same old, same old fremover.
Klock - imponerte, bør få starte på torsdag også, flink i duellene og passer bra til Soma.
Soma - gjør det han skal, noen unødvendige høye baller rett inn til keeper.
Hanstveit - slet litt med farten til Molskred, viste seg litt mer som en kaptein i 2. omgang.
Knudsen - hadde vel ett eneste bra innlegg, at vondt blir verre er et faktum når Sanne kommer inn.
Scharner - han takler som en den fotballguden han er, helt enormt. Jobber skikkelig for laget, men tar ikke den offensive rollen han skal ha. Hvor er løpene?
Haugen - løper konstant, mest undervurderte spilleren i TL, veldig bra bakover.
Winters - som sagt, fikk ballen for sjeldent, trakk innover i banen.
Miller - fighter bra, har et tyngdepunkt så lavt at det er ekstremt. Jævla bra i 60. min før han ble litt sliten. Et OK bytte med Walde.
Sæternes


Sigurdsson same old?? gjør det han skal?? vil nå ikkje si denne fyren e så veldig stabil at det gjør noe. Så den same old kommentaren passer ikkje på denne fyren.
tå på Brann

Tom C

Quote from: "Tom C"Vil advare mot aa tro at dette blir noen enkel kamp, for det blir det absolutt ikke. AAlesund er et vanskelig lag aa spille mot, og har en spillestil som er skapt for aa ligge bakpaa for aa kontre inn et maal eller to. De har superraske spillere paa kontringer i tillegg til aa vaere livsfarlige paa doedballer. Ingen av delene er vel Brann spesielt flinke til aa avverge.

Hvis Brann ikke faar hull paa byllen i foerste omgang er jeg stygt redd for et tap. Ogsaa hvis motstanderen faar et tidlig maal, er dette en typisk kamp der vi forgjeves proever aa redusere, mot motstandere som ser ut til aa ha forferdelig god tid til aa knyte skolisser og spille skadet i alle mulige situasjoner.

Vil vaere meget godt fornoeyd hvis vi drar i land en seier, for jeg regner med tap i Bodoe.

P.S. Beklager tegnsettet.
Aldri mer Obos....

Xminator

QuoteOg de evinnelige langpasningene fra forsvarsleddet var som vanlig fullstendig uten addresse.


Nå var da Somas pasninger noenlunde i rute det meste av tiden... Ingen slåt alle pasninger 100% perfekt, ihvertfall ikke i norge.

Go Up