• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Styret......

Started by Stoffi, July 31, 2005, 14:05:51 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

Man leser i avisen at Brann har kjøpt spillere for 36 millioner kroner. Dette høres jo "forferdelig" mye ut, men det er bare en del av sannheten.

Stemmer det ikke at Brann solgte olofinjana for 23 millioner og Kvisvik for 6 mill? Dette blir 29 millioner til sammen, minus agenthonorarer osv.
I tillegg til dette, så har endel av Brann sine spillere blitt finansiert av investorer.

36- (vi sier 25 mill) - (investorer = 5-10 mill? ) = omtrent 0 millioner kroner.

På toppen av det hele, så har Idar Vollvik stått klar til å kjøpe i lang tid nå.

I tillegg til dette, så kan til og med min blinde bestemor se at vi eier ikke vingkapasitet, og trenger forsterkninger i forsvaret.

Og har Brann et medisinsk støtteapparat? Det virker ikke slik, det er meningen at de skal sjekke spillere før de blir kjøpt og FINNE skader.

I tillegg, hvorfor selge Kvisvik midt i sesongen, og signe en kar som kommer etter sesongen. Kvisvik kunne fint ha greid å spille ut sesongen. 6 millioner for Kvisvik veier ikke opp for Gullet som går tapt. Når han har holdt ut her i såpass lang tid, så kunne han holdt ut i 4 usle måneder til. SKANDALE av Brann!

Så jeg spør, hvordan i alle dager kan Magne Revheim si seg fornøyd og mene Brann har brukt nok penger og at vi har mannskap godt nok????

Hilsen forbannet, frustrert, irritert og innbitt Brannsupporter!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up