• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Gi Mjelde livstidskontrakt!

Started by Idiakez, July 31, 2005, 11:55:51 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Idiakez

Brann bør tilby Mjelde livstidskontrakt så fort som mulig!

Han er en taktikker og motivator av dimensjoner. Han har klart å samle hele brann til å yte maks i hver kamp. Det er en fryd å se brann spille!

Synes ikke vi skal henge oss så mye opp i resultatene. Vi har jo en kjernekar som trener.

Mannen er jo en gud. Han vant jo Cupen ved å slå fantastiske lag som Norheimsund, Bryne og Stabæk på veien. Han bør være fredet for enhver spekulasjon om hans posisjon. Synes det er latterlig at enkelte stiller spørsmålstegn ved hans prestasjoner som trener.

Vi må gi han den tiden det tar for at Brann skal bli ett topplag. Kanskje om 15 år når han har fått mer erfaring har vi mulighet til å være med i gull kampen. Da kunne vi ha angret hvis vi hadde sparket han nå. Brann er akkurat en passe liten klubb til å fungere som en opplærings/prøve klubb for Mjelde.

Vi kan ikke forvente at vi skal kjempe helt i toppen selv om vi har brukt mest penger av alle i tippeligaen. Vi i Brann må være fornøyd med en 6 plass i ligaen. Man skal tross alt ikke stille alt for store krav til en gud!

rødesk

sløkket.. Brann e et lag som skal kjempe i toppen!
oen må gå...!

Xminator

Dårlig forsøk. Hele norges kjeledegge, Kjetil Rekdal trente etter det jeg husker ett annet lag til kvalikk-kamp etter 1-3 på stadion i sin 3. sesong som trener.

Noen ganger må det gå ann å tape fotballkamper - og innrømme at laget enkelt og greit ikke var godt nok...

Leffen

hva er det som gjør at du for enhver pris vil holde på mjelde, xminator?
minst 10 andre trenere i dette landet, hadde klart å oppnå det samme som han, med de ressursene han har hatt til rådighet. når engen spilte kvalik, må du huske på at de også hadde bunnløs gjeld.
vi har derimot brukte flerfoldige millioner på nye spillere.
mjelde bør ikke vernes fordi han er fra bergen, eller fordi han trenger tid på seg. opplæring kan han få i åsane eller norheimsund.
ny trener, nå.

Xminator

Kontinuitet, kjennskap til Brann og lokal tilknytning Leffen. Og at vi for en gangs skyld kan holde på en trener til han er "ferdig" med å bygge lag, og ikke gå inn i standardsyklusen for Brann-trener "helt -> tvil -> syndebukk".

Og ikke minst fordi en ny trener betyr 3 nye år med lagbygging. Alle man ut, og hylekoret er i gang igjen om ett par sesonger. Trodde ellers at RBK og 22 år uten pokaler endelig hadde overbevist om at å bytte trener hvert (2.) år ikke er veien til suksess...

Og hvordan oppstod denne myten om at vi har brukt titalls millioner på laget? Laget vi stilte i går kommer vel knapt over 10 en gang. 10 av millionene sitter fremdeles i Hamar og de 12 best invisterte er desverre skadet.

Hva er alternativene? Sandstø og Solbakken med antifotball? Per Joar Hansen? En Moldetrener som mener alle mål er tilfeldigheter? En trener som kjøper Tony Nhelko? Nordli og Normark som med sin væremåte garantert hadde skapt perfekt harmoni i jantelovklubben Brann? Hva med å ansette byens "ekspert" Knut Langeland som Tromsø gjorde med sin?

Vent litt, jeg har den perfekt arvtager. Drillo!

Konktinuitet

paf

Quote from: "Leffen"
ny trener, nå.

Det er nok det aller, aller dummeste vi kan gjøre. Jeg håper inderlig Brannledelsen har vett nok til å frede Mons ut sesongen i det minste og gjøre det helt klart for ham. Vi gjør alle feil, og Brann er i en kinkig situasjon akkurat nå når det gjelder spillermaterialet vi har tilgjengelig. Mons valgte å bruke de spillerne han mente var best egnet til oppgaven i går. Det var ikke godt nok. Ja, han har mangler, men lærer hele tiden. Hva betyr en ny trener? Jo, massivt btte av spillere, nedriving av det vi har bygget opp de siste årene og vanligvis sportslig flause. Jeg mener Mons er rett mann for fremtidens og nåtidens Brann, men jeg mener også at han trenger hjelp av kompetente folk som han stoler på og som er i stand til å gi fornuftige råd og innspill. Jeg har ingen forutsetninger for å vurdere jobben Espen, Patrick, Robert og Dan gjør, men står fast på at de er et team som skal gjøre jobben sammen. Til syvende og sist er ansvaret for resultater i teamet lagt på Mons, men vi har også en sportslig leder, som er den som er sjefen til Mons, og sluttansvarlig overfor klubben. Jeg forventer at Mons og Per Ove har noen lange samtaler til uken rundt hva som bør gjøres.
Til slutt et lite hjertesukk: Mange henger seg opp i avisoppslagene om at vi har kjøpt for så og så mye. Avisene har ikke skrevet en døyt om hva vi har solgt. Dere overser også at vi har hatt urimelig mye skader og at folk er satt ut å grunn av det. Martin Andresen og Trond Fredrik Ludvigsen hadde betydd et helt annet lag og en helt annen styrke på benken. Robbie har fått store deler av sesongen ødelagt på grunn av skade i vinter, mens Bengt også går mye skadet. Samtidig har vi solgt vår kanskje aller viktigste spiller som mesteparten av det offensive spillet var bygget opp rundt. Det tar tid å finne gode alternativer og å skape trygghet i troppen rundt disse. Vi må være tålmodige nok til å la dette skje.
Jeg har, i likhet med mange andre her, drømt om at vi var det første laget som skulle bryte trøndernes hegemoni i norsk fotball. Skuffelsen over a ddet ikke ser ut til å skje må vi bare legge bak oss. Klisjeene tårner seg opp, men vi må bare ta en kamp om gangen og gjøre det beste ut av sesongen. Vi har mye å spille for fortsatt. Ecup neste år, årets UEFA-cup, cupen og et fortsatt berettiget håp om medaljer. Sjansen for å rasere alt det med en ny trener er overhengende stor. Skjerpings, folkens.

Northside

Fred han ut sesongen hvertfall, dersom det ikke blir bedre når vinteren er i full gang så kan vi snakke om ny trener.

monzilla

La oss holde oss for god til arrogante svar, Xminator. Jeg vil påstå at det er positivt å ikke være blinde nikkedukker for mjelde sitt stein på stein prosjekt. Han må vite at hvis laget hans ikke vinner så gjør han ikke jobben sin, og jeg trenger vel neppe å skrive hva arbeidsgivere bør gjøre med arbeidere som ikke gjør jobben sin. Hvor mye tid skal vi gi ham? Vinner vi ikke gull sesongen 2006 så er det på tide med litt forandring.

Henki

Quote from: "monzilla"La oss holde oss for god til arrogante svar, Xminator. Jeg vil påstå at det er positivt å ikke være blinde nikkedukker for mjelde sitt stein på stein prosjekt. Han må vite at hvis laget hans ikke vinner så gjør han ikke jobben sin, og jeg trenger vel neppe å skrive hva arbeidsgivere bør gjøre med arbeidere som ikke gjør jobben sin. Hvor mye tid skal vi gi ham? Vinner vi ikke gull sesongen 2006 så er det på tide med litt forandring.
Ballen skal fremover!

Kruxleiven

Quote from: "Xminator"
Hva er alternativene? Sandstø og Solbakken med antifotball? Per Joar Hansen? En Moldetrener som mener alle mål er tilfeldigheter? En trener som kjøper Tony Nhelko? Nordli og Normark som med sin væremåte garantert hadde skapt perfekt harmoni i jantelovklubben Brann? Hva med å ansette byens "ekspert" Knut Langeland som Tromsø gjorde med sin?

Vent litt, jeg har den perfekt arvtager. Drillo!

Konktinuitet

Haha. Gode alternativ du kommer med. Tror Nordlie ville fått skikk på tingene, men det er vel out of the question. Av alle du nevner så er den minst aktuelle Normark. Han ble vel ansett som et friskt pust til å begynne med. Nå ligner han mer og mer på en sutrepave som til de grader har sine favorittspillere og som øser rundt seg med tåpelige floskler. Hadde vært humor med Hodgson her da. Ville tatt opp arven med ganske underlig dialekt der Teitur slapp.

Leffen

jeg synes at han har fått mer en nok tid til å bygge opp et mesterlag.
skulle bare mangle med de midlene han besitter.
grunnen til at mjelde ikke bør få fortsette, er at mange av de valgene han gjør virker lite gjennomtenkt.
i start kan du snakke om oppbygging av et mesterlag, fordi stallen består av mange unge spillere. andresen,sæternes,winters,miller,guntveit,sanne,bjaranason er vel ikke akkurat fremtiden i norsk tippeliga(med tanke på alder)?
mjelde er kanskje svakest taktisk i tippeligaen, sammen med haldorsen og normark. han snakker hele tiden om en filosofi, som han så til de grader ikke følger. stein på stein er en større floskel enn det norske hus.

Henki

Quote from: "Leffen"jeg synes at han har fått mer en nok tid til å bygge opp et mesterlag.
skulle bare mangle med de midlene han besitter.

Og hva er nok tid til å bygge opp et mesterlag da?
Og i forhold til klubber som Rosenborg og Vålerenga har vel ikke Brann enorme resusrser heller...
Ballen skal fremover!

brann-mann

Det er ingenting i veien med mjelden. for to(eller tre) år siden tok han over når brann var helt sist, og fikk de godt opp på tabellen. alle snakket om at det var kvisvik som reddet brann, men mjelden må ha hatt mye å si.
oma é vår mann!

Andrés

Jeg mener at vi bør beholde Monsamjelden som trener iallefall et år til... Han har gjort en meget god jobb med Brann. For selv om vi er litt nede akkurat nå, så er vi ikke på nedrykk som var tilfellet året etter vi havna høyt oppe på tabellen sist. Han har stabilisert laget etter beste evne, men en ting har han slitt voldsomt med i det siste; han klarer ikke å motivere laget til å holde i 90 minutter. Jeg var i molde, jeg var på Staddaen i går.. Etter 1-0 målet, gav vi opp og det så ut som at det var vi som leda 2-1 til speakeren annonserte 4 minutter tillegg... DA skulle vi på død og liv ha 1 poeng, men da var det desverre forsent..

mot molde forrige helg dreit vi oss ut første 30 minuttene, så ble det litt bedre, og rett etter pause scoret Robbie, og livet var herlig i et minutt før vi fikk spikeren i kista rett etter, og da gav de opp totalt..

Motivasjon, Mjelde..! En kamp varer i 90 minutt + og man må da for eff kunne klare å kjempe for laget sitt hele kampen på hjemmebane med 16000 på tribunene som vil ha gull!

Jeg for min del tror vi kan glemme gullet nå, og konsentrere oss om royal-league plass i stedet, for så lenge vi driver med den feriefotballen, så fortjener vi rett og slett ikke å vinne noen kamper, vi vil ikke vinne kampene slik de spiller pr. i dag. Eg håper dette forandrer seg kraftig til kampen mot aafk for det er en kamp vi og skal ha 3 poeng i; skjønt det var det vi sa mot ængen også..
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Yngve

Det er langt i frå alltid eg er einig med mr X og paf, men i dag er eg einig.. Kontinuitet er eit nøkkelord. Det er einaste måten å bygge opp eit brukande lag. At folk kjem med argument om at me hadde så lett vei til cupfinalen, har dei andre laga noko særleg vansklegare veg til cupfinalen? Har tom nordlie bevist noko som helst som trenar? Eg minst når han trena vif, han rykkka aldri opp med sandefjord. Han har vunne 1 div nokre gonger, er det så imponerande?

For å ta eit døme frå engelsk foppall så vart Alex Ferguson tilsett av united i november 1986, han vann ikkje noko før mai 1990. Han vann ikkje serien med united før i 1993. Slik sett har monsamjelden gjort det vel så bra meinar eg.

Som vanlig er problemet i denne byen forventningane. Og det er særs synd, for det er dette "engasjementet" som til sjuande og sist øydelegg for denne klubben. Snart byrjar styret å følke presset, og då set monsamjelden utrygt. Diverre.

Eg meiner at me minimum må gje han tid ut denne sesongen, og helst neste sesong og. Det er jo ingen tvil om at mjelde fortsatt har massse å lære på det taktiske, men det er som sagt eit trenarteam, der mjelden er den som har det endelege ansvaret. Så då må han ta afære, sparke stefensen langt vekk frå klubben. Berre fordi dei gjekk på idrotslinja i odda i lag, betyr det ikkje at stefensen har noko i Brann å gjer. Få inn ein som kan organisere forsvaret, stramt og godt, få inn ein som kan roe kjeften til scharner, ein mann som filmen totalt har hoppa av rullen på. Få inn ein mann med ballar.

Men gje for all del mjelden ro.

frezno

Jeg er en av dem som spådde Brann langt opp på tabellen i år, men ikke helt til tops fordi kontinuitet er et veldig fremmed fremmedord i Brann. På vårparten så det riktig lyst ut; mange gode spillere, utrolig bra spill i enkeltkamper og en grei tabellposisjon før ferien.

Men så kom det kom det vanlige rabalderet. Kvisvik går til Fredrikstad i ferien, skaffer Brann noen erstatning? Ja til vinteren!!..... Andresen blir skadet - har Brann noen god erstatning på plass? Nei! To kamper etter ferien og Scharner og Mjelde krangler om taktiske disposisjoner.

Idag begynner folk på forumet å kreve Mjeldes avgang. Brann nekter å lære av egne og andres feil. Det tar tid å bygge gode lag som presterer jevnt over tid, og når man mister spillere man ikke har gode nok erstattere for må man regne med at prestasjonene faller noe.

Jeg tror faktisk Mjeldes taktiske disponeringer igår var det beste ut fra gårsdagens situasjon (at Rekdals disposisjoner tilsynelatende var geniale er en annen sak).

Når enga spiller mange dårlige kamper i vårsesongen (man allikevel rasker med seg noen poeng) og vi i neste siste kamp taper 1-2 hjemme for Viking er det ingen skriker etter ny trener og sår tvil om Rekdals disposisjoner. Hele denne vårsesongen er spillermessig langt fra hva klanen forventer og det uttaler jo også Reka og laget sjøl. Tvert imot støtter alle opp om Reka og vi har trua på at det vil snu. Vi så det sjøl under høstsesongen ifjor og vi er ikke så historieløse at vi ikke husker 1. div. spill og kvalifiseringskamper for å unngå nedrykk.

Det tar tid å bygge topplag alle steder (ikke minst i Bergen). Har Bataljonen ambisjoner om at Brann skal bli et topplag må dere ha litt mer is i magen. Brann har jo vist at de kan spille meget bra i år og da må dere gi treneren tillit slik at dere kan prestere over tid.

To svakere kamper med et betydelig svekket lag har ingenting med svake taktiske disposisjoner av Mjelde. Støtt opp om laget og ikke ta opp igjen gamle synder ved å skrike på trenerskifte så skal dere se at resultatene kommer igjen.

En ting til, dette Flo-tullet bidrar jo også bare negativt til å ta fokuset vekk fra jobben som skal gjøres. Når Mjelde og co må bekymre seg for hva som kan komme fra egne suportere gir det ikke akkurat arbeidsro for å gjøre korrekte taktiske disposisjoner.
re være Vålenga!

leverpostei

Teitur burde da gjerne ogsaa faatt ekstra tid, 3-4 aar kanskje. Han kjoerte jo ogsaa laget paa raev.
eggo

Henki

Quote from: "leverpostei"Teitur burde da gjerne ogsaa faatt ekstra tid, 3-4 aar kanskje. Han kjoerte jo ogsaa laget paa raev.

Vel, hvis du vil sammenligne situasjonen i Brann høsten 2002 med situasjonen nå må du bare gjøre det. Regner med at de fleste andre her på forumet ser den fullstendig og totale idiotien samt den totale mangel på bakkekontakt og sunn fornuft et slikt utsagn representerer.
Mente du det der alvorlig eller har du bare ufattelig dårlig humor?
Ballen skal fremover!

Xminator

Jeg var vel blant de som mente Teitur burde tatt ett år til. Og helst så at Mjelde tok enda ett år som B-trener før han tok ansvaret. Tror vi kan prise oss lykkelig over at det ikke ble Tor Todesen.

Og når det selv i etterpåklokskapens lys er en av de beste beslutningene noensinne fra ledelsen i SK Brann, med en av tidenes snuoperasjoner i debutsesongen og medalje og cupgull i andresesongen så burde det gi seg selv at Mjelde kjøpte seg ett par år til. For se bak resultatene denne sesongen. Det var kjempeproblemer med skader i vinter. Det har vært skadeplager på flere av profilene gjennom vårsesongen. Likevel presterte Brann sin beste defensive vårsesong på åresvis. Slikt står det respekt av, selv om enkelte tar den tabloide løsningen.

Er det noe Mjelde imponerer på så er det evnen til å ta selvkritikk. Slik jeg leser dagens BT har Scharner og Mjelde en diskusjon, men det virker strengt tatt som en heller konstruktiv diskusjon. Slike evner skal ikke undervurderes, og er kanskje det som skal til for at hjørnestenen Scharner finner tilbake til godfølelsen fra i vår. Som sentral midtbane med Miller som angriper eller superreserve!

Idiakez

Ikke tvil om at brann har altfor dårlig mannskap!

Se på start og viking. De har klasse spillere på alle posisjonene. Prestasjon av brann å bare være henholdsvis 9 og 6 poeng bak de!  

Hodgson og Nordli kan ikke måle seg med Mjelde! De klarer ikke motivere spillerene på samme måte. Mjelde er en GUD! Vi vant jo cupen ifjor!

Tois

Quote from: "NorthsideFCDH"Fred han ut sesongen hvertfall, dersom det ikke blir bedre når vinteren er i full gang så kan vi snakke om ny trener.

Ja.

Min alternative trene som kan ta over Mjelde:

-Ivar Morten Normark(Kontrakt ut sesongen)
-Nils Johan Semb(Ledig)
-Kjetil Rekdal(Hvis han nektes sign kontrakt med Oslo klubben)
-Henning Berg(Kontrakt ut sesongen)
Nok flere men huske ikke.

Andrés

Den siste personen jeg vil se på trenerbenken på Stadda er semb..

og korfor prate om ny trener no? vent til etter sesongen med å evaluere..

Mr_Soma

Quote from: "Tois"
Quote from: "NorthsideFCDH"Fred han ut sesongen hvertfall, dersom det ikke blir bedre når vinteren er i full gang så kan vi snakke om ny trener.

Ja.

Min alternative trene som kan ta over Mjelde:

-Ivar Morten Normark(Kontrakt ut sesongen)
-Nils Johan Semb(Ledig)
-Kjetil Rekdal(Hvis han nektes sign kontrakt med Oslo klubben)
-Henning Berg(Kontrakt ut sesongen)
Nok flere men huske ikke.

Vil ikke se NOEN av de der som trener for Brann!
Normark? Han fører jo AAFK som en jojo opp og ned i 1.div
Nils Johan Semb? Så du landslaget spille du, før Hareide?
Kjetil Rekdal? Spyr av hele fyren
Henning Berg? Spar meg.

kabelmann

Kontunuitet er vel og bra det, men er ikke en trener god nok så hjelper det ingen at han får sitte i 20 år fordi vi skal forholde oss til et moteord. Mjelde har oppnådd noen greie resultater, men med alle de pengene han og POL har hatt å rutte med så synes jeg ikke på noen som helst måte at det overgår noen forventninger. Et og annet forunderlig spillerkjøp har vi dog fått.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Andrés

Nei, gi Monsamjelden iallefall en sesong til, men om vi ikke vinner da, så er det rett ut...

Semb burde aldri fått trene et lag igjen, rekdal? Kødder du?
Henning Berg fikk jobb i lyn kun pga. navnet...

Eneste som kanskje kunne ha funket for SKB, er Normark, men han har tilgode å overbevise meg i tippeligaen. Han er kanskje norges beste første divisjonstrener, men der stopper det. Han har ikke bevist noen verdens ting med aafk i tippeligaen... Tror kanskje vi burde kikke utenfor landets grenser om vi først skulle hatt en ny trener, men jeg har fortsatt tillit til Mjelde...

Men han må begynne å motivere guttane heilt ut no, for slik som vi spilte i går, så er vi ikke gode nok for royal league en gang... trist men sant...

Gi Mjelde en sesong til sier nå eg...

kissa

Kontinuitet er bra når man har noe bra å bevare i utgangspunktet. Kontinuerlig middelmådighet er ikke bra. Mjelde er INGEN Eggen!

Jeg har alltid ment at Mjelde er en middelmådighet som trener, og han har sjelden fått meg til å tvile på den oppfatningen.

Jeg fryktet at vi med en middelmådighet som Mjelde ved roret ville rote bort en  gylden sjanse til å bli Norges beste lag. Rosenborg har falt og vi har tidenes beste Brann-lag på papiret. Men Mjelde er IKKE en trenerkapasitet som har det som skal til for å lede Brann til å ta over tronen. Han er en middelmådighet på alle måter, taktisk og motivatorisk. Jeg var likevel redd for at Mjelde ville få 4 år i jobben før han fikk sparken, fordi han startet med en såpass solid dose goodwill pga. sin historie i Brann og sin lokale tilknytning. Hadde Mjelde vært fra Yugoslavia hadde han fått sparken etter en halv sesong, garantert.

Nå begynner det vel å gå opp for noen og hver at Mjelde ikke er rett mann og aldri har vært det. Hvis det går slik det ser ut nå, at Brann får minst tre lag foran seg på tabellen, håper jeg årets sesong blir Mjeldes siste.

Når det gjelder hvilke alternativer vi har, så er jeg litt usikker. I Norge har vi et titalls trenere som kan gjøre en bedre jobb enn Mjelde, men kanskje heller ingen drømmekandidater.

Xminator

Så ser jeg igjen denne påstanden om "tidenes beste Brann-lag på papiret Hva pokker har den midtbanen vi stiller de to siste rundene med tidenes beste Brannlag? På papiret stilte vi med en urutinert keeper, ett forsvar som på papiret er heller middelmådig, norges beste angrep og en midtbane så langt fra topplag som overhode mulig. Du kunne tatt samtlige skadefrie spillere i troppen og kombinert midtbanen på utallige måter uten å få noe annet enn en helt totalt middelmådig Brannmidtbane - på papiret.

Har samtlige Brannsupportere fått ett akutt anfall av Alzheimer? Det er mindre enn ett år siden kjøpefesten begynte. På samme tid i fjor var vi uten Sæternes. Alle snakket om hvor mye bedre det var å handle kvalitet og ikke kvantitet.

Ny trener betyr nye utskiftinger, ny spillestil, nye personkonflikter og dacapo "XXX må sparkes nå" en gang mellom 2007 og 2008. Da kan vi like gjerne ta en Tromsø, ansette Pamer og Langeland så vi ihvertfall får noe å le av når det går til helvete.

P-K

Hvis vi skulle hatt en av de andre Eliteserieklubbenes trener er jeg faktisk redd jeg ville gått for Synnøve Solbakken. Tom Nordli går før eller siden på en skikkelig smell, og motgang har han aldri taklet...
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Xminator

Solbakken har jo helt klart stått frem som ett taktisk geni denne sesongen :p Trekket med PVM på høyrekant mot Brann var jo direkte genialt.

Og ja, der var jeg i trådstarters ånd ;)

stla

Før ferien lå vi på 2.plass og nå har vi tapt to kamper, så begynner folk å snakke om Mjeldes avgang??? Hva feiler det folk! , skulle ønske at folk som Leffen + flere kunne melde overgang til Rbk eller andre lag slik at vi slapp  og høre på slikt PISSPREIK hver gang Brann tapte en kamp! Man må se tingene i større perspektiv enn en enkelt kamp eller to..., Hadde det vært opp til dere hadde Brann byttet trener 5 ganger i året!!! Kontinuitet, skader + at det er lov til å ha en dårlig dag på jobb en gang i blant må tas hensyn til! Hvor gammel er du gutt? 14???

Forøvrig enig med deg Examinator...

EMOM

Satan 3

Quote from: "stla"Før ferien lå vi på 2.plass og nå har vi tapt to kamper, så begynner folk å snakke om Mjeldes avgang??? Hva feiler det folk! , skulle ønske at folk som Leffen + flere kunne melde overgang til Rbk eller andre lag slik at vi slapp  og høre på slikt PISSPREIK hver gang Brann tapte en kamp! Man må se tingene i større perspektiv enn en enkelt kamp eller to..., Hadde det vært opp til dere hadde Brann byttet trener 5 ganger i året!!! Kontinuitet, skader + at det er lov til å ha en dårlig dag på jobb en gang i blant må tas hensyn til! Hvor gammel er du gutt? 14???

Forøvrig enig med deg Examinator...

EMOM

Er det så vanskelig å se at Mjelde er en elendig trener?
Hvor mangen sjanser skal han få før alle blir overbevist om at Mjelde
er en stril som heller skulle vært belønnet med et Championship Manager spill på PC enn en trenerjobb for Brann etter han la opp som spiller.
Striler ut av Bergen

Go Up