• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Sjanse og ambisjoner

Started by gjertm, July 30, 2005, 21:52:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

gjertm

For meg virker det som det skjer noe rart med Brann for tiden, spesielt i den administrative delen. Det virker rett og slett som om Brann ikke ønsker gull. Jeg sier ikke at ambisjonene er gale, men mer planlagt enn hjertet vårt ønsker. Jeg tror faktisk Brann satser på neste sesong. De begynner så smått å forsterke stallen for neste seong, de har flere spillere på lur, og de er ikke slagkraftig nok sportslig sett til å vinne slike kamper som i kveld. Men kansje er det like greitt. Brann er en klubb som i lengre tid har vært ustabil, sportslig og økonmisk. De har liksom slengt seg på hver eneste bølge som har vært, istedenfor å vente på en god og stabil bølge.
Vålerengen gjør i år det motsatte. De satser alt på ett kort. De handler inn masse dyre "gamle" spillere, som skal styrke stallen deres, men som i neste seong kansje ikke er der. Alt dette for å kvalifisere seg til CL. Noe vi alle håper de ikke klarer. Hvis de ikke gjør det, ja se på Leeds...

Brann derimot gjør det motsatte, de bygger opp et stabilt sterkt lag.
F.eks Petter Vaagan Moen som er det største talentet i Norge på venstre kanten. Og Ludvigsen, Helegbe osv..
Jeg så også at Idar Vollvik ønsker hente to spillere til i sommer. Så vi tar nok medalje. Hvilken sort er usikkert...
Brann inside

Go Up