• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

En jævel til Brann!

Started by C@Bøe_79, July 28, 2005, 17:28:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Jeg tror Brann mangler en jævel,en som kan herje litt med motspillerne,rett og slett gi mer juling. Helge Haugen klarte det ifjor,men i år(med Helge ut av laget) mener jeg vi blir for puslete og ærlig.
Brann trenger et rævhål av en fotballspiller,noe alla T.Holm og Gashi(ikke særlig fan av de,men spillestilen) i Vif. De plager vettet av midtbanen til motstanderene med små spark,intens kniving og holdinger.
Ser alle andre lag spiller rått iforhold til Brann i år,la Helge slippe til mot Vif.
Miller var god i Molde,men Haugen tar han på kondisen. Miller på høyre og Haugen sentralt..
Synd Haugen knakk foten i Royal League,han hadde vært stor no..

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Northside

Scharner og Miller er jo ikke langt unna, synd Miller blir så fort sliten og at Scharner tar ballen fra de med en gang, før han får plagd de....

stig

Sann mine ord, dette er det mest fornuftige jeg har hørt på lenge. Måten Haugen river opp spillet er sterkt undervurdert. Trenger å se han herje sentralt igjen. Trenger selvfølgelig bedre ballkontroll og bedre avleveringer for å komme helt  opp i det øverste sjikte, men sånt blir bedre og bedre med å trene med spillere som er gode på den delen, jfr Miller.
Nettsideansvarlig

abe78

Haugen er helt klart en av de mer undervurderte spillerne vi har. Er skikkelig fan av denne spilleren og gleder meg til å se han på midten igjen. Mangler en del på teknikk og avsluttninger, men tar det igjen på vilje og overblikk...
.og husk!

Nixon

Brann har det største rævhålet av de alle. Bare så synd at han er skadet...
Rød makt på Hansa!

engapaatur

Quote from: "Nixon"Brann har det største rævhålet av de alle. Bare så synd at han er skadet...

Hehe, trodde aldri jeg skulle være enig med en Brann-supporter, men der er vi enige....... Godt sagt!

brann-mann

Gazza er vel på jakt etter ny klubb.. hadde vel ikke vært så dumt med han på banen da...
oma é vår mann!

abe78

Hørte at han var klar for enga...
.og husk!

KennethS

Quote from: "Nixon"Brann har det største rævhålet av de alle. Bare så synd at han er skadet...

Nei, Tromsø har det største rævhålet av alle :D
tå på Brann

KEO

Quote from: "KennethS"

Nei, Tromsø har det største rævhålet av alle :D

Ett rævhål har de, men så lenge fotball ferdighetene er total fraværende så er det jo ingen som bryr seg!!
Nu kør vi!

Nemesis

Angående rævhål:  Tror Hulsker eller Hoseth har det største rævhålet i tippeliganen (målt i diamenter)

Er enig i at Helge Haugen er en av de mer undervuderte spillerene vi har. Han må rette på to ting før han kan bli det komplette stallfyll: Han må slutte å lage så jævlig mange frispark i farlige situasjoner og han må klare å treffe med en innside passing til en medspiller som står lengre enn 4 meter fra han.
Siste punktet har han forbedret seg på siden i fjor.

Jævelen som tråden skulle handle om: MA som den tideligere presidenten sa, er en av de alle største jævlene når han er 100%. Miller har en holdning til motstanderene som blandt annet har gjort han til publikumsyngling.  MA er nok den perfekte jævel.
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Dinho

Haugen er ikke god nok til å starte en kamp for Brann no, iallefall ikke mot enga. Det eg har sett av haugen mot ålesund og molde var rett og slett dårlig. Men holder han seg skadefri så kommer han sterkt tilbake!!

KEO

Quote from: "Dinho"Haugen er ikke god nok til å starte en kamp for Brann no, iallefall ikke mot enga. Det eg har sett av haugen mot ålesund og molde var rett og slett dårlig. Men holder han seg skadefri så kommer han sterkt tilbake!!

tar du utgangs punkt i de to kampene er det mangen som ikke er god nok mot enga.
Nu kør vi!

paf

Quote from: "Nemesis"Er enig i at Helge Haugen er en av de mer undervuderte spillerene vi har. Han må rette på to ting før han kan bli det komplette stallfyll: Han må slutte å lage så jævlig mange frispark i farlige situasjoner og han må klare å treffe med en innside passing til en medspiller som står lengre enn 4 meter fra han.
Siste punktet har han forbedret seg på siden i fjor.

For meg er det revnende likegyldig om ikke Helge er i stand til å slå en pasning på fem meter. Det viktige er at han spiller på det han er god på, og driter i det han ikke kan. En av de beste spillerne vi har hatt i Brann var Jokke Björklund. Han var heller ikke i stand til å slå en pasning på fem meter, men ingen som så ham i duellene den gang glemmer det så lett. Hmm. Han la opp i vår - kanskje vi burde friste ham med et comeback? Jokke er for øvrig den eneste svenske landslagsspiller som er blitt utvist i to landskamper, og det er også litt herlig :-)

Nemesis

Det må jo spille noe rolle?  Sånn som nå, så river han opp spillet, for så å "gi" ballen tilbake til motstanderen. Litt mer presisjon og han har utviklet seg mye!

En ting til, ALDRI sammenlign Helge Haugen med mitt store 90-talls idol; Jokke!
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Texas

Spillere som helge haugen vil alltid være en viktig brikke for et lag når man skal vinne kamper. Han har en evne til å rive i stykker spillet som ingen i brann har, bortsett fra kanskje martin andresen i toppform...men dessverre har andresen lang vei igjen til toppform. Føler at brann er litt for snille og mangler den fandeninvoldske innstillingen som vålerenga og start har, og derfor er haugen en viktig spiller i brann laget. svakheten hans er jo som allerede nevnt pasningsspillet og teknikken hans, noe jeg synest er litt merkelig, for jeg spilte en god del fotball med Helge før i tiden, og da hadde han en eminent teknikk.

måtte brann banke vålerenga i morgen...drømmescenarioet er at soma kommer i 120 km i timen, og takler hulsker utover sidelinjen.

paf

Quote from: "Nemesis"Det må jo spille noe rolle?  Sånn som nå, så river han opp spillet, for så å "gi" ballen tilbake til motstanderen. Litt mer presisjon og han har utviklet seg mye!

En ting til, ALDRI sammenlign Helge Haugen med mitt store 90-talls idol; Jokke!

Hehe. Jeg var visst ikke klar nok på hvorfor jeg trakk frem Jokke her. Likheten er at begge har enkelte store svakheter som spillere. Jokke lærte seg å utelukkende spille på det han er god på og sånn sett gjøre svakhetene ubetydelige. Der er ikke Helge helt ennå.

Go Up