• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mulige motstandere i UEFA-kvalik

Started by krøvel vellevold, July 27, 2005, 08:13:42 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KEO

[I den siste saken står det at de får vite 22. juli om de kastes ut av ligaen. Det skjedde foreløpig ikke; mer om det her: http://www.tidningen.aland.net/se/sport/nyhet.asp?newsID=7089[/quote]

8 August blir det en avgjørelse der! blir de kastet ut av den finske serien så ryker de på hode ut av UEFA cupen også.
Nu kør vi!

uptas

Jepp, skal på tur med Brann i Europa igjen! Hærligt!!!
Finnair har kampanje nå. Utrolig billig. 1331 NOK for tur retur. Vet ikke hvor lenge kampanjen varer. Foreløpig to stykker som skal over onsdag og retur søndag. Her skal det fyres!

KEO

Quote from: "uptas"Jepp, skal på tur med Brann i Europa igjen! Hærligt!!!
Finnair har kampanje nå. Utrolig billig. 1331 NOK for tur retur. Vet ikke hvor lenge kampanjen varer. Foreløpig to stykker som skal over onsdag og retur søndag. Her skal det fyres!


Kippis (skål) mye bra Brennevin i de 1000 sjøers land. Det er ganske obligatorisk å ta en kveld i badstu med Vita vina.(ren vodka shot).
Ellers så er det ett meget bra natteliv, bor tross alt 56%kvinner i Finland. Sier ikke mer om det!!:-)
Nu kør vi!

Nixon

Skal man reise til denne kampen kan man likegodt først som sist legge inn både badstu, kvinner og vodka. For man må være vekke i tre netter for å få slike billige billetter.

Billigste jeg har klart å finne fra Bergen er kr. 2100,- tur/retur Helsinki. Da flyr man SAS til Oslo onsdag ettermiddag (etter jobb) og Finnair videre til Helsinki. Retur lørdag formiddag fra Helsinki og i Bergen om ettermiddagen.

Er man vekke en natt kommer flyturen lett på kr. 6000,- bare fra Oslo.

Ellers kan man få billig overnatting (med frokost) på hostel for kr. 1200 for tre netter. Ligger 2 kilometer fra sentrum.
Rød makt på Hansa!

KEO

Quote from: "Nixon"Skal man reise til denne kampen kan man likegodt først som sist legge inn både badstu, kvinner og vodka. For man må være vekke i tre netter for å få slike billige billetter.

Billigste jeg har klart å finne fra Bergen er kr. 2100,- tur/retur Helsinki. Da flyr man SAS til Oslo onsdag ettermiddag (etter jobb) og Finnair videre til Helsinki. Retur lørdag formiddag fra Helsinki og i Bergen om ettermiddagen.

Er man vekke en natt kommer flyturen lett på kr. 6000,- bare fra Oslo.

Ellers kan man få billig overnatting (med frokost) på hostel for kr. 1200 for tre netter. Ligger 2 kilometer fra sentrum.



Når det gjelder fly så er det ikke problem å få billig direkte fly til Helsinki fra Flesland. Det går ett fly hver dag kl 11.20 med japanske turister og de flyene er aldri full. Så det er bare å møte opp samme dag som du reiser og få deg en billig billet. Når det gjelder retur kan jeg pr i dag ikke uttale meg, men man kan nok gjøre det samme der.
Nu kør vi!

Nixon

Quote from: "KEO"Når det gjelder fly så er det ikke problem å få billig direkte fly til Helsinki fra Flesland. Det går ett fly hver dag kl 11.20 med japanske turister og de flyene er aldri full. Så det er bare å møte opp samme dag som du reiser og få deg en billig billet. Når det gjelder retur kan jeg pr i dag ikke uttale meg, men man kan nok gjøre det samme der.


Er dette Finnair? Man ville jo kunne spart to overnattinger på denne måten. Men hva er billig?

Problemet er jo uansett at det er litt usikkert. Man kan risikere å bli stående der.
Rød makt på Hansa!

DJ_ADG

Biligste eg finner é på http://www.finnair.com te 1231 fra Bergen te Helsinki uten mellomlanding.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Nixon

Trodde ikke Finnair flydde fra Bergen. Men det gjør de jo så absolutt. Her kan man få fly tur/retur Helsinki for kun kr. 1331,- hvis man er vekke tre netter.
En overnatting koster kr. 4171,-. Men da sparer man jo mye på overnatting, mat og ikke minst drikke...

Edit: Ser at DJ_ADG har funnet ut det samme. Han må legge til en hundrings på avgifter. Men dette er billig folkens!
Rød makt på Hansa!


DJ_ADG

http://www.e-bookers.com/

en side der man kan søke etter fly og hoteller.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Lanegan

Som noen tidligere har nevnt er det en mulighet for at Allianssi har opphørt å eksistere før kampene skal spilles. Det har blitt stilt en del organisatoriske krav til klubben som må oppfylles innen fristen.

Selve kampfiksingen kan det muligens ta lengre tid å få oppklart. Men når en av de nye spillerne som ble hentet inn t.o.m. var mistenkt for kampfiksing i Belgia for bare noen måneder siden lover det ikke spesielt godt for klubben.

Personlig håper jeg dog at klubben overlever. Ikke så ofte jeg får sett norsk fotball bare noen kilometer fra der jeg bor...

uptas

Finnland tur blir det garantert. Nesten best hvis laget blir diska, for da greier ikke Brann å ødelegge en god stemning med nok et tap. Vi er tre stykker nå. Overnatting er rundt 20 euro natten (kommer ann på rommet). Fikser det når vi vet hvor mange vi blir. Bare å henge seg på!

mobli

Quote from: "uptas"Finnland tur blir det garantert. Nesten best hvis laget blir diska, for da greier ikke Brann å ødelegge en god stemning med nok et tap. Vi er tre stykker nå. Overnatting er rundt 20 euro natten (kommer ann på rommet). Fikser det når vi vet hvor mange vi blir. Bare å henge seg på!


Jeg henger meg gjerne med på et hotellrom om jeg reiser.
Må se det litt an med penger før jeg absolutt bestemmer meg, men tror det kan være en god sannsynlighet at jeg reiser over
You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

Go Up