• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hvem kan dette være da?

Started by Xminator, July 26, 2005, 17:50:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4248
Ledig leilighet?
For en av våre A-spillere, søker Brann etter møblert 3-roms leilighet, helst i søndre bydel.

Dersom du er interessert  i Ã¥ leie ut din leilighet, vennligst ta kontakt med vÃ¥r oppmann, Raymond Sanden, pÃ¥ mobiltelefon 4121 9728 eller epost

Hmm, noen som er kastet ut av damen? Er Kvisvik kommet hjem igjen? Kan det være Hassan? Ble husverten sur på feststemte Brannspillere etter kjempekampen i Molde? Spørsmålene er mange, svarene får vi sikkert aldri :D

BL

Eneste eg kan tenke på er Helgebe. Men det burde de jo klart å fikse før. Har jo vært klart i noen mnd at han skulle komme så. Samme gjelder TFL, om ikke mnd så uker.

Her lukter eg en ny spiller  :wink: (hvertfall optimisten i meg)
Hansa-
Felt Z

Alexåsane

Det e nok helegbe.. Hassan e det nok ikke, har han ikke en dame i bergen?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

naitsirk

kan no og tenkast at da ein spelar som har vore her ei stund,men som vil ha ny leilighet.

fettnok

ja det er sikkert vanskelig for en etablert tippeligaspiller aa faa leid se en leilighet....
ette går aaaaaldri bra!

BL

Quote from: "fettnok"ja det er sikkert vanskelig for en etablert tippeligaspiller aa faa leid se en leilighet....

Hvis Brann skal betale så kan de vel finne leiligheten sjøl og. Så trenger ikkje spilleren kommer og spørre; "Kan eg få denne dåååååå?"
Hansa-
Felt Z

Go Up