• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Spiller/trener kritikk

Started by Ã?, July 26, 2005, 08:42:14 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ã?

Har lagt merke til at læregutten Brann ansatte som trener er fredet både i pressen og blant supporterne, mens folk som Sanne, Knudsen, Opdal m.fl. blir hudflettet.
Hvorfor er det sånn?

Hvorfor er det bare de nøytrale i riksaviser og TV som kommenterer Branns merkelige taktikk på bortebane. Skjønner at det kan være lurt å ligge lavt når vi møter de beste lagene borte, men det er vel ingen grunn for at Brann ikke skal spille sitt eget spill mot bunnlagene.
Gang på gang blir vi rundspilt i åpningsfasen av lag som i utgangspunktet skal være mye dårligere enn oss.

I forrige kamp nådde trenerens inkompetanse et foreløpig klimaks, da Scharner ble plasser på kanten.
Likevel slipper læregutten helt unna kritikk, både i dette forum og i avisene.
Etter min mening er dette misforstått lojalitet, treneren bør ha skuldre til å tåle kritikk.

Derimot er presse- og supporterhets mot enkeltspillere i de aller fleste tilfeller helt ødeleggende for den det gjelder. Ingen spillere blir i alle fall bedre av å bli hetset, likevel fortsetter hetsingen både i presse, på diverse forum og på tribunen.

Opdal er et unntak. At han fremdeles er oppegående er et under etter å ha sett hva han har vært utsatt for.
Den karen er så sterk psykisk at han garantert kommer til å ende opp som landslagskeeper.

Xminator

Deg om det.

Kom med alternativene eller hold kjeft.

For meg er Mjelde fredet. Sammen med Peddien. Det er tradisjonsbærerene i Brann.

Når det gjelder Scharner har du helt rett i at Mjelde var forbannet snill med han. Han burde sittet på benken i andre omgang.

abe78

Har Mjelde baller setter han Scharner ut resten av sesongen. I hvert fall om det som står i avisene stemmer. Har en mistanke om at avisene overdriver og at dette er ting og tang som ofte skjer i kampens hete. Sikkert mange som har sagt ting de angrer på under en fotballkamp.
.og husk!

naitsirk

ska vel litt meir te enn ei utblåsing frå scharner før han får sitta på benken resten av sesongen.
heile saka e oppblåst i media og scharner og mim har snakka ut og alt e i skjønnaste orden

Lurkin

Mjelde har noen taktiske feil til tider, men husk at han ledet oss til cupgull og bronse i fjor. ALDRI GLEM!
Berømte Brann fra Bergen

KEO

Quote from: "Lurkin"Mjelde har noen taktiske feil til tider, men husk at han ledet oss til cupgull og bronse i fjor. ALDRI GLEM!

Ok vi fikk cupgull! men pr dags dato er det historie. Som supporter betyr holder det ikke for meg at vi vant cupen i 2005. Når man først vinner noe vil man vinne mer og da må man bruke de ressurser som er tilgjengelig.
Mjelde har gjort en god jobb med Brann men jeg tror at hadde vi hatt en mer erfaren trener så hadde laget gjort det bedre. Dette er tross alt mine synspunkter som blir hypotetiske, men med den stallen Brann har bør man forvente litt.
Nu kør vi!

Stoffi

Quote from: "abe78"Har Mjelde baller setter han Scharner ut resten av sesongen.

Skjer det, så hadde min støtte til Mjelde forsvunnet som dugg for solen. Scharner har et poeng, i tillegg til at han er kanskje Brann sin beste spiller.

Mjelde bør ta inn over seg kritikken om taktikken, for den er åpenbart ikke bra nok når vi taper mot lag som Molde. Ydmykhet er en god ting.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Snublefot

å sette scharner på benken resten av sesongen pga et lite utbrudd ovenfor en taktikk som i tillegg er dårlig... vil jo være helt på trynet..

at noen sier de ville støttet at scharner ble benket resten av sesongen viser bare hvor ufattelig lite dere kan om fotball.. og hvor lite dere vil at brann skal ta gull.. scharner er vår viktigste spiller mener jeg, og sette han ut pga et helt riktig (om ikke en også helt feil måte) utspill.. så får du tenke gjennom saken en gang til..

omg

Alexåsane

Mjelde er ingen taktisk rev, sån e det bare! Behold Mjelde som hovedtrener, men forsterk trenerteamet med en som er mer sterk taktisk!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Klaus_Brann

Quote from: "Xminator"Deg om det.

Kom med alternativene eller hold kjeft.

For meg er Mjelde fredet. Sammen med Peddien. Det er tradisjonsbærerene i Brann.

Når det gjelder Scharner har du helt rett i at Mjelde var forbannet snill med han. Han burde sittet på benken i andre omgang.

Absolutt enig med deg...Mjelde må få tid og ro på seg synes jeg...Vi skal bygge et godt lag over tid, som presterer kamp etter kamp, år etter år...ikke et som vinner en kamp, taper neste osv..havner på 2.plass det ene året og havner på 8. plass neste...

La mannen jobbe i fred, en god stund...tror dette laget kan bli skikkelige gode over tid, vi har jo sett det glimtvis i kamper i år hva de er gode for...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Snublefot

Go Up