• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Nils Johan Semb

Started by andy, July 25, 2005, 20:04:32 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

andy

Er det andre enn meg som har lagt merke til - og irriterer seg over - Nils Johan Sembs evige hakking og drittslenging om Brann på Canal+? Alltid fokus på det negative ved spillet vårt, og sjelden et pent ord å høre når vi spiller bra. Har nettopp sett LSK-Start, og etter kampen ramser han opp gullfavorittene i Tippeligaen...uten å så mye som nevne Brann i det hele tatt!

Heldigvis tilsier ikke Sembs sportslige fortid at vi skal ta kritikken noe videre innover oss - såvidt jeg husker var ikke "Semba-fotball" et hyllestbegrep eller tegn på nesegrus beundring.
Andy

*Soma kom og hjelp meg for bart e alt eg ser!*

KEO

Who cares!!! Den mannen snakker jo bare piss
Nu kør vi!

abe78

Uten at jeg har sett eller hørt noe - tipper jeg at han har Lillestrøm som en gullkandidat. Mener bestemt vi slo de 6-2.
.og husk!

R.I.P.Super-ray

7 SUPER RAY - LEGENDE

Mr_Soma

Quote from: "abe78"Uten at jeg har sett eller hørt noe - tipper jeg at han har Lillestrøm som en gullkandidat. Mener bestemt vi slo de 6-2.

Vi slo de ikke.... vi KNUSTE de!

Semb kan legge seg -

Girb

Hm, såvidt jeg husker sa vel Semb at Sæternes' mål mot Aafk i år kom etter "det fineste angrepet i eliteserien NOENSINNE"...

Nixon

He he, de fleste hadde vel avskrevet Brann sine gullsjanser etter miseren mot Molde. Men ikke pokker om vi vil høre det fra en eks landslagstrener...:)
Rød makt på Hansa!

KEO

Merkelig dette her!! Brann er hektet av i Gull kampen?? men

Claus (41) stoppet Start
Lillestrøm slo serielederen 2-0. Redningene til Reitmaier sender LSK inn i gullkampen.

De ligger vell på femte og Brann på 4 så ikke vet jeg!!
Nu kør vi!

BrannSupporter

Quote from: "andy"Er det andre enn meg som har lagt merke til - og irriterer seg over - Nils Johan Sembs evige hakking og drittslenging om Brann på Canal+?

Jeg har alltid syntes det motsatte. Han har jo blant annet sagt at vi har TLs beste sentrale midtbane og TLs beste spisspar.

UnnamedFeeling

Quote from: "abe78"Uten at jeg har sett eller hørt noe - tipper jeg at han har Lillestrøm som en gullkandidat. Mener bestemt vi slo de 6-2.

Fikk denne linken fra "mannen med dvd'ene".

LINK HER.

Godlyd.
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Brann/Bergen

Oi oi oiii.. Dette va bra, grein når eg hørte dette her... Jøss, dette var deilig å høre igjen... Håper dette gjentar seg på lørdag :)
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

eksilbergenser

Deilig å høre! Det at "ekspertene" mener Brann er hektet av er jo bare gunstig for oss. Folk kan mene hva de vil, det viktigste er at vi og ikke minst spillerne har troen!!
lt for Brann!

Andrés

Herlig...

Om vi vinner på lørdag, noe som vi både skal og , så er vi right up there again...

Håper på å sende blåskjortepakket hjem med 4-0+ i bagasjen.. Når vi gjorde det mot bartesatan, skal vi klare det mot ængen..

Solér, Semb og resten av forståsegpåerene kan bare holde kjeft...

Men det e på tide at Bengten putter igjen... Vi trenger det..!
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Xminator

Det meste ligger vel ann til at vi ser Semb som trener i en gang neste sesong :p Jeg fikk nesten rett i marerittet om Hoset som erstatter for Kvisvik. Måtte jeg ta grundig feil denne gangen også!

hocey

Selv om Semb nok frembringer like dårlige fotball minner for oss som liker kreativ fotball som Runar Normann ikke bringer frem messias minner I Coventry tror jeg kanskje at Semb har rett at Brann ikke er en gull favoritt. Til det er spillet på bortebane alt for dårlig. Sitter med en konstant dårlig følelse foran hver borte kamp og det er ikke ubegrunnet. Dessverre ligger nok dette på det taktiske. Brann tør ikke spille offansivt på bortebane, noe som er ett stort problem. Selv om f.eks Milan spiller defansivt på bortebane, spiller de ganske likt på hjemmebane. Hver så snill Mons: spill på det dere er gode på også på bortebane; nemlig friskt offansivt spill. Slik det ser ut nå ser vi ut som en dumpe kandidat på bortebane.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

abe78

Fotball er ikke multiple choice. Dette blir som å si at vi heller burde spille 4-3-3 i stedet for 4-4-2. Totalt uintressant og på et fotballfaglig lavmål.
.og husk!

Go Up