• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Det er ekkelt å se

Started by Sharpy, July 24, 2005, 18:48:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sharpy

Jeg får en klump i halsen når jeg ser Kvisvik putte kanoner for Fredrikstad, og ikke Brann.

Huff. Det måtte bare ut.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Northside

Det værste er ikke at han scorer der, men når diverse kommentatorer sier Super-Ray! Han er kun vår Super-ray, for alle andre skal han være Raymond Kvisvik!!!

R.I.P.Super-ray

FOR et mål.. Den mannen er genial..
LEGENDE!
7 SUPER RAY - LEGENDE

Xminator

Vel, han holdt da Lyn bak oss på tabellen, og takk for det. Så spørst det om vi får orden nok på eget lag til å faktisk komme før Fredrikstad på tabellen :p Mjelde bør ihvertfall fortelle Scharner hvor skapet står...

KennethS

tå på Brann

eksilbergenser

lt for Brann!

KennethS

Quote from: "eksilbergenser"
tå på Brann

KEO

[/quote]

Du får sende en mail til POL med navn som er ledig og som er bedre enn de vi har nå!!
Tror ikke du finner mangen
Nu kør vi!

R.I.P.Super-ray

Eller KennethS kan ta over POL's jobb.. For dette kan han..
7 SUPER RAY - LEGENDE

Andrés

Hassan kan jo spille høyreback, han?

Hassan hadde vært en forsterkning uansett... Om vi har sjangsen til å hente han, ta sjangsen!
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Nixon

Hva skal vi med Hassan?
Gud bedre!
Alle med litt innsikt skjønner at vi må ha flere klassespillere i stallen.
Ingen lag kan basere seg på å kun ha 11 gode spillere.

Og litt rart at dette kommer fra KennethS som vel misliker flere spillere enn de fleste her inne. Man skulle jo tro at han av alle vil applaudere alle forsterkninger...
Rød makt på Hansa!

KennethS

Quote from: "KEO"

Du får sende en mail til POL med navn som er ledig og som er bedre enn de vi har nå!!
tå på Brann

KennethS

Quote from: "Nixon"Hva skal vi med Hassan?
Gud bedre!
Alle med litt innsikt skjønner at vi må ha flere klassespillere i stallen.
Ingen lag kan basere seg på å kun ha 11 gode spillere.

Og litt rart at dette kommer fra KennethS som vel misliker flere spillere enn de fleste her inne. Man skulle jo tro at han av alle vil applaudere alle forsterkninger...

E ikkje det nettopp det eg sier da? ny høyreback og ny venstrekant (nå). Greit at vi skaffer Hassan, men mener disse 2 budre prioriteres høyere. Håper virkelig det e siste gang vi har set Tom Sanne på venstrekanten i Brann drakt.
tå på Brann

Sharpy

Tror ikke du finner mangen[/quote]

Peter Kopteff comes to mind. Kontrakten går vel også ut etter sesongen, og vil slik sett ikke bli for dyr å kjøpe ham ut av.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Sharpy

Quote from: "Andrés"Hassan kan jo spille høyreback, han?

Hassan hadde vært en forsterkning uansett... Om vi har sjangsen til å hente han, ta sjangsen!

Nå vil Hassan selv spille lenger fram på banen. Dessuten er det toskeskap å plassere gutten på høyrebacken. Han har bevist på det norske landslaget at dette er en posisjon han ikke takler.

Xminator

Sharpy

Quote from: "Xminator"

At Hassan er en forsterkning kan vel INGEN være i tvil om? Problemet er bare at enkelte vil putte ham på høyrebacken, der han absolutt ikke duger.

BigDipper

Hassan har vel gjort det rimelig klart at han ikke kommer for å spille høyreback.
ar du sett min fetter styggen?

Xminator

For den prisen agenten forlanger skal han pokker meg spille venstreback om Mjelde finner det for godt :p

Northside

får eg en fet lønn og en haug med agenter/kontakter så skal eg lett ta den jobben.

verden er veeeeeldig stor, og hvem har sagt vi trenger folk fra Norge? Der vet eg markedet e lite så ut i verden må de nok.

Lurkin

Quote from: "KennethS"
Quote from: "eksilbergenser"

Som du sikkert vet så er landslagskapteinen vår skadet, og en Hassan på plass før kampen mot Enga hadde vel ikke skadet?
Berømte Brann fra Bergen

Go Up