• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

web tv

Started by syma, July 22, 2005, 19:14:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

syma

Hva mener tv2 web tv med at det lønner seg å kjøpe billett (web) til kampen i god tid i forveien hvis du bare skal kjøpe enkeltbillett?

Har det noe å gjøre med kvaliteten/hastigheten på sendingen? Kan de rangere de som betalte først, å gi de mest båndbredde? Eller er det slik at det er et visst antall som kan kjøpe bill.?

Noen som har prøvd å se Brannkamper på web? Har det forbedret seg? Nrk eller tv2 best?

KEO

Quote from: "syma"Hva mener tv2 web tv med at det lønner seg å kjøpe billett (web) til kampen i god tid i forveien hvis du bare skal kjøpe enkeltbillett?

Har det noe å gjøre med kvaliteten/hastigheten på sendingen? Kan de rangere de som betalte først, å gi de mest båndbredde? Eller er det slik at det er et visst antall som kan kjøpe bill.?

Noen som har prøvd å se Brannkamper på web? Har det forbedret seg? Nrk eller tv2 best?


Kan være det er store køer i salgs bodene rett før kamp start:-)))
Nu kør vi!

tormoddf

I fjor var NRK klart best - i alle fall for meg (som bruker NextGenTel). De få gangene jeg prøvde TV2 var det alltid store problemer med å få betalingen gjennom (antar det er dette de sikter til når du foreslår at man er tidlig ute). I tillegg falt både bilde og lyd tidvis ut og hakket (hadde 2mbit linje på den tiden, som skulle holde i massevis).

Jeg kommer ihvertfall til å bruke NRK i morgen.

jinxter

Har aldri hatt problemer med NRK, men med tv2 sin får jeg ofte feilmeldinger og må lukke nettleseren og logge inn på nytt. ganske irriterende.

naitsirk

sende dei kampen gjennom web-tv i morgon på fotballpuben?

Green shirt mush

har allerede vært en tråd på dette...
fottikken sender kampen
i!
ACAB

naitsirk

veit da, men lure berre på om dei sende han på storskjerm med web-tv.
da funka dårlig ette erfaring.

Go Up