• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Samlingssted i Molde

Started by Bjarne Colt, July 20, 2005, 21:34:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bjarne Colt

Hei alle sammen,

Gleder meg sinnsykt til helgen og tur til Molde. Spesielt artig at kampen er på lørdag, og at dermed blir en overnattingstur. Virsker som om det er mange som skal oppover. Skal kjøre selv, noe det virker mange andre skal også. Det blir vel en del folk i bussen også, så satser på at vi klarer å snu "byen" litt på hodet til helgen.

Mye mas her no, men det jeg lurte på er om det er avtalt noe samlingssted? I så fall hvilken pub?

Scharner is king!

Brannmann10

Kan noen i Bataljonen svare på denne? Jeg skal også kjøre selv og overnatte. Hvor kan man drikke pils og synge Brann-sanger før kamp, og gjerne feire etter kamp?

Andrés

Colt: Du mener vel oppover til molde?

Sist jeg var i Molde så hang vi på Dockside, men det er en del år siden jeg var med oppover dit.. Men er vel ikke Dockside like aktuelt enda?
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Bjarne Colt

Quote from: "Andrés"Colt: Du mener vel oppover til molde?

Sist jeg var i Molde så hang vi på Dockside, men det er en del år siden jeg var med oppover dit.. Men er vel ikke Dockside like aktuelt enda?

Oppover ja...samme f*** det vel...Gleder meg til kampen uansett

Grey

Avtjente begynnelsen av verneplikten utenfor den stakkarslige byen, og det er ikke mange puber å velge mellom. Det beste alternativet for anledningen er gjerne puben Rød og Blå. :)
Maybe a Greyhound could be my way

viks

Er sikkert dstappfult de fleste plasser i forbindelse med jazz festivalen.

Noen i Bataljonen må/bør jo ha organisert noe med en uteplass, ellers risikerer vi jo og måtte lade opp til kamp med Lois Armstrong, Miles Davies og John Coltrane. Er vel ikke særlig ideelt...

Tilbakemelding! Morten???
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Geddi

vh
Geir Tonning

Xminator

Er det denne helgen de har festival der oppe? Blir vel ikke lett å finne steder å sette bil da :p

BigDipper

Sett bilen på Vestnes og ta fergen over og gå til sentrum.. ikke særlig dyrt..
ar du sett min fetter styggen?

Go Up