• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

4000 betalende...

Started by Per Anders, July 20, 2005, 09:05:25 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Per Anders

En dum treningskamp, i dårlig vær, midt i fellesferien.... 4000 betalende tilskuere! Hva sier dette oss?

Vel, vet ikke helt hva det sier alle her inne, men meg sier det at hvis resultatene fortsetter å komme, blir det stappfullt resten av sesongen. Vi ser en eksplosjonsartet økning i fotballinteressen generelt, og Branninteressen spesielt. Fryder meg over dette, og ser for meg hva som skjer med utbyggingsplaner etc. fremover. Dette lukter god kål for oss som ønsker skikkelig STORSTADION!

viks

Hvor mange tråder må man ha om stadionutbyggingen?

Uansett så varmer det nok Brann med 600.000 i netto billettinntekter.Gjør seg det...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Per Anders

Ikke meningen å få dette til å bli en tråd om utbyggingen i det hele tatt. Ville bare kommentere at det var hele 4000 betalende på en treningskamp i dårlig vær i fellesferien, og at dette kan settes i perspektiv...

Nixon

Quote from: "Per Anders"Ikke meningen å få dette til å bli en tråd om utbyggingen i det hele tatt.

He he. Og det skal du få oss til å tro...:)

Men jeg er enig i at oppmøtet var bra. Mye bedre enn jeg hadde trodd.
Rød makt på Hansa!

krøvel vellevold

Quote from: "Per Anders"En dum treningskamp, i dårlig vær, midt i fellesferien.... 4000 betalende tilskuere! Hva sier dette oss?

Vel, vet ikke helt hva det sier alle her inne, men meg sier det at hvis resultatene fortsetter å komme, blir det stappfullt resten av sesongen. Vi ser en eksplosjonsartet økning i fotballinteressen generelt, og Branninteressen spesielt. Fryder meg over dette, og ser for meg hva som skjer med utbyggingsplaner etc. fremover. Dette lukter god kål for oss som ønsker skikkelig STORSTADION!

Herregud for en plageånd! Hvor mange tråder er det mulig å lage om dette emnet, Per Anders? Du klarer å snu enhver tråd til å handle om dette, i tillegg til de du starter selv!
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

Quote from: "viks"Hvor mange tråder må man ha om stadionutbyggingen?

Uansett så varmer det nok Brann med 600.000 i netto billettinntekter.Gjør seg det...

Nå var det sikkert en god del som gikk på barnebillett igår da. Så neppe 600.000. Ca 3-400.000.
2.10.07-Gullet kom hem!

pags

Og det skulle være nok til å kjøpe huseklepp fra fyllingen.....

S N

Skal jeg være helt ærlig med dere så syntes jeg ikke at 4000 er bra i det hele tatt mot et lag fra Premier League. Greit nok at det regner og at det er fellesferie, men syntes fortsatt det var lite folk.
En helt annen ting. Hva skjedde med store stå i går da? Satt dere andre steder eller var dere bare ikke tilstede? Står der aldri selv for den saks skyld, men forsøkte å telle hvor mange som var der og kom til 27.. (!!)

SKB e BEST!!!

Var svært få folk på SS igår ja, men den lille stemningen som var sto nok Hansa for.. Gamle sitte dro igang Heia Brann et par ganger også..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

mr-bolstad

jeg hadde flyttet meg opp på Hansa for anledningen og må si at det virkelig er en tribune som BBB må vurdere å stå på når Brann river umbro!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Tittis

for det første så var antakeligvis 4000 mer enn sportsklubben hadde forventet seg.. Med de lange køene som var gatelangs for å komme til billett-luken, tyder det på at man ikke forventet det helt store. Kun to billett-luker åpne for 4 000 mennesker? hallo? Kampen ble jo også startet før alle hadde fått billett, selv om den ble ca 5 minutter utsatt. Her burde man funnet en kriseløsning som er blitt brukt tidligere. Nemmelig å sende ut billett-selgere på plassen.

Men når det er sagt så var vell de fleste fra storestå på hansatribunen under denne kampen. Jeg valgte selv dette. Uten annen grunn enn at jeg følte for å sitte under tak til forandring.

Og en siste ting: BBB er ikke det samme som storestå, bare så det er sagt. Sikkert vært nevnt en million ganger her inne, men ser ut til at noen fremdeles roter med dette. Sant mr-bolstad? tok du'ann?

mr-bolstad

Quote from: "Tittis"BBB er ikke det samme som storestå, bare så det er sagt. Sikkert vært nevnt en million ganger her inne, men ser ut til at noen fremdeles roter med dette. Sant mr-bolstad? tok du'ann?

Hvis jeg retter meg til BBB-Feltet, e du med då?
get land, Eget Landslag.
Brann!!

krøvel vellevold

Quote from: "S N"Hva skjedde med store stå i går da? Satt dere andre steder eller var dere bare ikke tilstede?  

På kamper der Brann setter EN pris (uansett om du står eller sitter) og absolutt ikke ligger til rette for at folk skal kjøpe billett andre steder enn bak gamle sitte, og heller ikke åpner portene på ståplass (såvidt jeg fikk med meg), så ender det jo selvsagt med at folk på SS sitter spredt rundt på Stadion. På sånne ubetydelige kamper gidder de fleste ikke stå på SS. Da setter de seg heller med kompiser et annet sted og slapper av. Også er det jo en selvoppfyllende effekt også: Folk gidder ikke stå på SS fordi de vet at det blir lite folk der...
Legg ned hele klubben!

enavgutta

Mulig jeg gjentar meg selv her, men Brann lærer tydeligvis aldri av sine feil.

Xminator

Klientellet fra Store Stå (og for den del Hansa, som nok satt andre steder enn Z :p) var nok trukket over på sittetribunene. Gamle Sitte var jo godt besatt. Og ett annet indisium var vel allsangen mot slutten av kampen ;)

3500 brannsupportere som nok i det lengste prøvde å motarbeide abstinensene, men til slutt hev seg i bilen til Stadion...

Xminator

Du vet det enavgutta, at de har hørt for mye på nihilister som Krøvel og overhode ikke kunne tenke på at over 3500 ville kjøpe billett mot ett av de mest anonyme lagene i PL :p Potensialet for salg på kampdag er der ihvertfall, men klart mer behagelig og mindre risikabelt om man slipper å selge billetter i døren ;)

Northside

Tilskuertallet var no så som så, men eg e overrasket over hvor mange deler av stadion som synger! Synd dette kun skjer når vi leder mye, slik som i går...

Men tror det ville komt flere folk dersom billettprisene var mye lavere! 150kr for en dum treningskamp e 50kr mer enn ka vi på bbb betaler i serien! SKANDALE!

krøvel vellevold

Quote from: "enavgutta"Noen som husker hvor mange det var på Liverpool og Tottenhamtreningskampene i gamle dager?
Legg ned hele klubben!

SuperBrann

Quote from: "S N"Skal jeg være helt ærlig med dere så syntes jeg ikke at 4000 er bra i det hele tatt mot et lag fra Premier League. Greit nok at det regner og at det er fellesferie, men syntes fortsatt det var lite folk.
En helt annen ting. Hva skjedde med store stå i går da? Satt dere andre steder eller var dere bare ikke tilstede? Står der aldri selv for den saks skyld, men forsøkte å telle hvor mange som var der og kom til 27.. (!!)

Jeg talte 41 på SS, og om man tar det i prosentvis hvor mange det er plass til der og hvor mange det var på HANSA og hvor mange der er plass til, så kom nok SS bedre ut.

Men klart man hører HANSA bedre da de er flere, men hørte SS godt jeg fra alle de plassene jeg var på rundt stadion.

Gamle sitte kom best ut for en gang skyld både når det gjaldt synging og tilskuere, dette for det folk ikke orket gå rundt om men satt seg ned der de kom inn.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Go Up