• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Denne nr 26 som spilte i dag?

Started by Thomaz_1989, July 19, 2005, 23:43:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Thomaz_1989

Denne nr 26 som spilte i dag? Kan noen si meg hvem dette er? Synes han var utrolig god de minuttene han fikk....

Han spilte iallefall spiss...

Noen som vet noe om han?  :D

sekto

Skotten

Så ung, og allerede vært innom så mange klubber? Og hva gjør han i Haugesund?

Her lukter det vanskelig personlighet lang vei.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

sekto

Fra gammelt intervju:

Curier er villig til å ofre mye for å få kontrakt med Bryne. Til og med kjæresten.

- Jeg møtte nettopp en jente hjemme i England. Hun blir definitivt ikke glad dersom jeg flytter til Norge. Men slik situasjonen er nå, må jeg tenke på min egen fremtid.

Syntes det vitner om bra innstilling jeg.. :0P

Xminator

Dette var klart den prøvespilleren som overbeviste meg mest i dag. Her er det ikke mye å lure på - løp og kjøp! Om ikke vi kjøper er han i Lyn neste uke (og sikkert i manu uken etter med påfølgende fransk la resistance og drama).

Sharpy

Hva var det jeg ikke så? Syns absolutt ikke han imponerte. En habil fotballspiller, men ikke noe særlig utover det. Dog skal det sies at han kun fikk spille i den omgangen da Sanne var blant de dominerende spillerne (bra i dag i en heller traurig førsteomgang). Kanskje er det verdt å ha ham på trening en uke, men ikke noe løp og kjøp-objekt.

Arve Walde og Dylan var begge bedre i omgangen de to fikk spille, i mine øyne. Dog, jeg innser at jeg kanskje har gått glipp av noe her, i og med at dere virker så unisont enige om hans talent. (Ikke at det nødvendigvis er et gode. Les: Knudsen)

Fortell meg hva jeg ikke har sett, godtfolk!
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

atlascopo

Virket som han var veldig innstilt på å vise seg frem. Tapte nesten ingen dueller, og vant selv om de så umulig ut på forhånd. Viste også mere enn ok teknikk. Har ikke noe i mot at brann signer han for ett halvt år med oppsjon etterpå. så får de prøvd han skikkelig ut. Synest han minnet litt om karadas i spillestilen. og 22 år? Ian wright for eksempel slo ikke gjennom før han var 22 år.

Roffarne

Sier meg enig med Sharpy.
En helt greit fotballspiller, men langt fra noe ut over den ordinære.

Selvfølgelig mulig jeg pgså har gått glipp av noe.
Jeg ble tross alt veldig svimmel av løpesettet hans.
Nu går alt så meget bedre.

SeTrE

Han er vist en smule hissig, har vist dratt på seg masse røde kort oppgjennom tiden...

Spilte selv mot han med Tollnes, og det er ingen tvil om at han er en god spiller....MEN Også EN GRISE spiller, mye albuer og for det meste FUCK off til  dommern....Men som sagt i medgang er han utrolig god..men passer nok desverre bedre i 433 som spydspiss...

ostraume

Synes denne nye prøvespissen klarte seg bra. Helt klart noe som er aktuellt å hente. Kommer han inn og Dylister går ut så står nok Brann styrket tilbake.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

chris_henrik

Var det bare meg eller er Surfboy-Dylan blitt Fatboy-Dylan?
Denne franske prøvespilleren virket jo langt mer frisk enn Supersize.
<BRANN> ..... DKFM

Sharpy

Dylan virket trist og umotivert, og kanskje litt lat. Samtidig syns jeg han hadde kopiert endel av Sæternes, i den grad de kan sammenlignes. Endel stilleståing, og endel veldig riktige løp. Dog savnet jeg en Dylan som er litt mer på "hugget". Altså den kvaliteten som har gjort at jeg har forsvart gutten hittil...

Men Huseklepp og Walde, for pokker!
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Go Up