• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

bataljon-telefonen

Started by mr-bolstad, July 18, 2005, 13:24:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

mr-bolstad

Jeg har tenkt meg til molde og må få meldt meg på denne turen, men det funker dårlig så lenge det ikke er noen som svarer. nå har jeg prøvd siden igår å ringe, men ikke en lyd!
Det er for dårlig spesielt når de vet at folk prøver å melde seg på!

grunnen til at jeg ikke melder meg på via e-post er at jeg har et par spørsmål siden det er første gang jeg reiser organisert!
jeg kan stille de her, så får jeg forhåpenligvis svar.

1.
Jeg er 17 år og trenger derfor underskrift fra foresatte, skal jeg bare levere en lapp med bekreftelse fra de på fotballpuben eller må de være med ned?

2.
hvordan funker betalingen.
betaler vi kontant på ved avreise eller må vi begynne å styre på en annen måte?
get land, Eget Landslag.
Brann!!

brannfrik

1: det holder nok lenge at du leverer lappen fra foreldrene dine  til reiselederen pÃ¥ bussen.

2: man betaler turen når man går ombord i bussen, med mindre det står noe annet...

ellers e telefonopplegget til bbb en skandale. eg forsøkte å ringe i hele går og fikk til slutt tak i veslemøy karlsen som var på ferie i danmark og ikkje kunne ta imot bestilling... eg ble bedt om å ringe morten toftevåg som kunne ta imot bestilling.. nummeret hans er 95 11 52 39....

mr-bolstad

get land, Eget Landslag.
Brann!!

arild

Ringte og ringte i går eg å.. men gir opp.. I dag fikk vi tak i en som kan kjøre bil opp der.. så nå e vi reddet.

mr-bolstad

nå meldte jeg meg bare på via e-post
den andre telefonen var slått av og. så da ga jeg opp!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Northside

eg ble bedt om å ringe morten toftevåg som kunne ta imot bestilling.. nummeret hans er 95 11 52 39....[/quote]

Så då skal eg bare ringe han dersom eg skal medle meg på?
Fikk heller ikke noe svar i går på den andre tlf.

mr-bolstad

Quote from: "NorthsideFCDH"eg ble bedt om å ringe morten toftevåg som kunne ta imot bestilling.. nummeret hans er 95 11 52 39....

Så då skal eg bare ringe han dersom eg skal medle meg på?
Fikk heller ikke noe svar i går på den andre tlf.[/quote]

den er foreløpig slått av!
eg anbefaler deg å melde deg på via e-post!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

viks

Kult for Morten og få telefonnummeret sitt splashet utover Bataljonsforumet...

Foreslår at dere bruker PM hvis dere skal utveksle personlige opplysninger.

Mulig han ikke bryr seg, men er jo litt greit og ta hensyn til tredjepart av og til..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Snublefot

HÃ¥per vell at Morten er en kontaktperson det er meningen at vi andre skal kunne ringe;) sikkert derfor vi i utgangspunktet fikk nr. hans;)

såklart, er han ikke det, så er det vell litt kjipt for han;) men håper og tror at i denne sammenhengen så er det nok ikke noe problem;)

Nixon

Quote from: "viks"Kult for Morten og få telefonnummeret sitt splashet utover Bataljonsforumet...

Nå har han lagt ut samme nummer under "Kontaktinfo" på fremsiden. Så det går nok bra...
Rød makt på Hansa!

viks

Quote from: "Nixon"
Quote from: "viks"Kult for Morten og få telefonnummeret sitt splashet utover Bataljonsforumet...

Nå har han lagt ut samme nummer under "Kontaktinfo" på fremsiden. Så det går nok bra...

Det er uansett en prinsippsak, og god forumskikk...

Var jo noen luringer som lå ut nummeret til Kvisvik for en stund siden og.Jeg er ikke ute etter og ta noen som helst bare påpeke det faktum at man bør tenke før man skriver av og til..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

mr-bolstad

Morten har såvidt jeg forstår, fått ansvaret for turene arrangert av bbb! så det er ikke akkurat kjipt at han får det slengt ut sånn. spesielt når veslemøy informerer folk som kommer frem til hun, om å ringe nummeret hans.
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Brann/Bergen

Ser ut som om det er ett par som har meldt seg på... Så vi får håpe det blir tur. Har gledet meg til dette lenge :) I tillegg får vi jo oppleve Molde jazzen,for de som liker den slags musikk...
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Northside

Noen som har litt peiling på kor lang tid bussen tar opp til Molde? Ser bussen går kl 20:00 så regner med det blir ganske lang tid til å svime rundt i Molde.

Brann/Bergen

Tar sikkert i alle fall 10 timer... Tok 12 timer då vi reiste til Kr.sand, men det var jo veldig lenge då,gikk raskere tilbake. Det er litt kortere til Molde. Ca 6 mil korter...
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Bygdetulling

12 timer til Kristiansand? Da har man lagt inn noen saftige pissepauser på veien, i tilfelle! Et lite spørsmål: Hvor lang tid bruker dere normalt til Oslo?
ngående alle skrivefeil i innlegget du nettopp har lest, kan jeg intet annet gjøre enn å beklage.

gamlefar

Sjåføren skal jo ha sine pålagte pauser underveis også da.

Ã?ge

Straffe!!!

Store deler av Bataljonen-styret er for tiden på ferie, ettersom det også er fotballferie... (heldig sammentreff).

Stemmer at Morten er kontaktperson nå, men som noen allerede har påpekt kan det jo bli litt mye.

Tror den enkleste måten å oppnå kontakt på dersom han ikke har anledning til å ta telefonen er å skrive en e-post til
             molde@bataljonen.no.
så ordner nok mye seg får vi håpe.

Mvh
en som har pratet med dem

Northside

Lurer litt pÃ¥ hvorfan det ligger an no med pÃ¥meldte, i fjor ble jo turen avlyst, hvordan blir det i Ã¥r?  Dersom det ikke blir nok til en stor buss, fÃ¥r vi dÃ¥ en mini buss?

Geddi

Ca 15-20 påmeldte til nå. Blir tur uansett.
Vi reiser fra puben kl2000. Har ett litt lengre stopp på Førde og diskoteket der. Dette fordi vi ikke rekker siste ferge på Stranda som går kl2300 og må vente til kl0700. Er alltid gøy med stoppene vi har på Førde. Forrige gang var borte mot RBK, sesongen vi holdt på å rykke ned.
Med avreise fra Førde kl0200 vil vi med behagelig kjøring samt pauser rekke 0700 fergen ved Stranda sånn akkurat og være fremme i Molde rundt ti-tiden.
Dette skal bli kjempe gøy folkens.
Dere kan melde dere på helt frem til avreise siden det er bestemt at bussen går uansett.
vh
Geir Tonning

Northside

Quote from: "Geddi"Ca 15-20 påmeldte til nå. Blir tur uansett.
Vi reiser fra puben kl2000. quote]

phu! endelig fikk eg vite det! Var drit nærvøs for at denne turen skulle gÃ¥ i vasken ettersom veldig mange skal kjøre bil til Molde.  

Når dere skriver "blir tur uansett" vil det si at selv om dere går i minus så fikser dere turen eller e dere sikret at dere ikke går i minus no?
Ganske bra dersom dere arrangere turen selv om dere går i litt minus, det beviser at vi kan satse på disse turene i fremtiden også :wink:

Geddi

Jepp.
Ref. forrige årsmøte så er det å få sendt avgårde busser/transport til bortekamper en prioritert sak.
Hvis ikke jeg tar helt feil så tror jeg vi i denne sesongen til nå har organisert transport til hver bortekamp(bortsett fra noen cupkamper).
vh
Geir Tonning

mr-bolstad

Quote from: "Geddi"Jepp.
Ref. forrige årsmøte så er det å få sendt avgårde busser/transport til bortekamper en prioritert sak.
Hvis ikke jeg tar helt feil så tror jeg vi i denne sesongen til nå har organisert transport til hver bortekamp(bortsett fra noen cupkamper).

håper dere får organisert til kvarten mot Vif .
jeg vil si at molde turen ble en suksess (hvis du ser vekk fra kampen).
jeg reiser til oslo hvis lommeboken tillater det! :lol:
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Go Up