• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Birmingham

Started by Kollevåg�, July 17, 2005, 15:16:23 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

naitsirk

e sanne i form elle?

hadde jo vore da brann trenge no

Bolsen

han kom på et fint løp på kanten, spente ballen i en motspiller, fikk den i kassa, også gikk den i mål..han turde faktisk å utfordre litt i denne kampen og.

chris_henrik

BRANN BERGEN 4 BLUES 0
Blues were hammered 4-0 on the final game of their Norwegian tour by highly rated Brann Bergen, but the game paled into insignificance compared to a terrible leg injury sustained by Bergen's Slovenian trialist Fabian Cipot just before the half time break.

les resten på Birmingham City sin side her: http://www.blues.premiumtv.co.uk/page/Home
<BRANN> ..... DKFM

SuperBrann

Fabijan gjorde en god innsats til han ble stemplet av Marcos Painter, knakk leggen på 2 steder. Og ikke et kort, Sharner var skikkelig forbanna. Mjelde ute på banen, stemningen var til å ta å føle på.

Erik Huseklepp gjorde en praktfull andre omgang, hvirkelig en spiller Brann bør satse på. Og Sanne scorte mål, slå den dere :-))

Og Miller sliter faktisk med en skade han fikk mot FFK, i leggen etter at han sparket i gresset istedenfor ballen. Den ble værre etter RBK kampen og sliter fremdeles, men er klar til Molde kampen i helgen. Og har ikke signert for noen enda, om han ikke har gjort det i dag og det har gått meg husforbi.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Skotten

Var det deilig å se Trond Fredrik i Branndrakt? Hvordan klarte han seg?

Og siden ingen sier noe, så regner jeg med at vår Afrikanske venn som også var på banen i kveld var forglemmelig. Hvem sa du?
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

SuperBrann

Vard Haugesunds franske spiss, Mickayël Antoine spilte brukbart der fremme, alltid på hugget. Robert Ujeneza fra Rwanda spilte meget bra hele den stunden han fikk spille til Spurkeland kom inn for han i slutten av andre omgang. TFL gjorde en brukbar omgang, kommer nok sterkere etterhvert. Ikke så godt å si etter en kamp.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Skotten

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/b/birmingham_city/4698297.stm

Arve Walder? Og hvem er denne Tom Hanne, den tvetydige datteren til Randi Lein?
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

krøvel vellevold

Quote from: "Per Anders"Kristian Jæger skrev i en mail til meg; stadion blir stor nok, sann mine ord.

!


Jaggu klarte du å få et innlegg om Stadions størrelse også på DENNE tråden! Og hva har Kristian Jæger med Stadion-utbyggingen å gjøre?
Legg ned hele klubben!

TERD

Noen som var på kampen og gjorde seg opp en mening om Robert Ujeneza? Han spilte vel ca 65 min, og burde evt hatt tid til å utrette noe.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

viks

http://www.teamtalk.com/teamtalk/News/Story_Page/0,7760,1768_580278,00.html

QuoteA Tom Hanne deflection gave Brann the lead in the 27th minute


Synd ikke Gunn Tveit spilte og...Kjipt og tape mot ett damelag...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Sharpy

Quote from: "SuperBrann"Robert Ujeneza fra Rwanda spilte meget bra hele den stunden han fikk spille


Hva pokker? Hvilken kamp så du? Ujenza var ufattelig dårlig. Konstant feilplassert som midtstopper, ikke særlig taklingssterk, og medioker ballbehandling. Usynlig da han ble flyttet opp på midtbanen. Får IKKE kontrakt.

Den av prøvespillerne som var nærmest å ha "noe" var Cipot, men det ser vel ut som det ikke helt skal gå veien, dessverre.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

KennethS

Litt morsomt dette Birmingham laget, først takler de Cipot til blods, så bruker de det som unnskyldning til tapet etterpå. E det noen det burde preget så må det vært Brann spillerne.
tå på Brann

enavgutta

Birmingham viste dårlig ansikt. Uansett om dette var en treningskamp de sikkert brukte halve reservelaget så gav dette oss en pekepinn på at vi fint kan banke et par engelske lag når vi tar steget ut i europacup og mesterliga;-)

Northside

Kommer det noen bilder etter denne kampen?

enavgutta

Sikkert på den utmerkede siden www.skbrann.org ., hvis ikke gutta der er på ferie da.

howieh57

Quote from: "Bolsen"
Quote from: "[bat"]
Quote79   Erik Huseklepp skyter knallhardt. Taylor redder mesterlig.


Knallgreier! Erik har hatt skuddfot siden han va 90cm høy. Spennende at unge bergensere fÃ¥r sjangsen  :D
For dere som sÃ¥ kampen: Hvordan synes dere at de nye spillerne klarte seg?  Hvem utmerket seg? (Og pÃ¥ hvilken mÃ¥te..)


Ingen som hadde trodd at han skulle bli en slik spiller som han er blitt no, når han var 10-15år.. Spilte en del me han da..
Men han imponerte meg skikkelig i denne kampen.. Runda backen deres flere ganger... Og de andre nye spillerne. Forsvarspillern va grei nok i forsvar. Ble ikke satt på noen prøver i det hele tatt nesten, men på midtbanen va han nesten isje synnlig. Spissen hadde grei teknikk på bakken, men i luften va han isje spess, me tanke på at han va så høy.. Han får nok isje kontrakt.


Nå kjenner jeg deg godt Bolsen, men jeg nok kjenner Huseklepp bedre enn deg og har en litt annen oppfattning. Han spilte på lag med broren min i mange år og jeg har vært med de på bla norway cup og gothia cup. Og en ting er sikkert om Erik, fotball talentet har alltid vært der. Du snakket om at ingen hadde tro på Erik når han var 10-15 år gammel, det er jo feil. Alle har sett at Erik alltid var den beste fotballspilleren, men han tapte mye på et fysiske. Han var rett og slett for liten og sped. Nå har han vokst en del og beholdt den samme teknikken, blikket for spillet, hurtigheten og skuddet som han hadde som liten. Husker når jeg var liten og det var kamp mellom de to lagene som telte i 84 årgangen. Fri mot Gneist. Erik Huseklepp mot Eirik Mjelde. De to dominerte da.
ra Sandsli, der teknikk og sleik fødes

KennethS

Quote from: "enavgutta"Birmingham viste dårlig ansikt. Uansett om dette var en treningskamp de sikkert brukte halve reservelaget så gav dette oss en pekepinn på at vi fint kan banke et par engelske lag når vi tar steget ut i europacup og mesterliga;-)


i Andre omgang silte Birmingham med et lag som de faktisk kunne stille på banen i Premier League, Brann stilte med 3-4 spillere som e aktuell til Molde kampen.
tå på Brann

enavgutta

Hehe.. artig å høre KennethS. Latterlig at Steve B. skyldte på skadeepisoden utelukkende.

BL

Quote from: "enavgutta"Hehe.. artig å høre KennethS. Latterlig at Steve B. skyldte på skadeepisoden utelukkende.


Det må da være mulig å spille bedre enn et middels dårlig 1 divisjonslag, selv om det ikkje skal spilles fysisk! Birmingham var rett og slett elendig og Brann(2) var veldig bra.
Hansa-
Felt Z

Go Up