• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tromsø - Brann

Started by Brann/Bergen, July 17, 2005, 12:14:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann/Bergen

Vet det er en stund til Tromsø - Brann,men eg reiser til Tromsø om 2 uker,og tenkte eg sku kjøpe billett, men har ikkje peiling på kor eg skal bestille,altså kas tribune. Står ingen info på siden deres om kor borte supportere holder til. Noen som vet noe om kor vi pleier å holde til der oppe?
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

R.I.P.Super-ray

Kan nok kjøpe på stadion kampdag.. Blir nok ikke cupfinale tendenser når det gjelder pågang av billetter...
7 SUPER RAY - LEGENDE

Brannfrelst

De har ikkje eget felt for bortesupportere mener eg. Det er vel kun Klanen som er max 200 der oppe. Ellers husker eg det var et par Brann supportere på en liten balkong der i fjor :wink:
2.10.07-Gullet kom hem!

paf

Quote from: "Brannfrelst"De har ikkje eget felt for bortesupportere mener eg. Det er vel kun Klanen som er max 200 der oppe. Ellers husker eg det var et par Brann supportere på en liten balkong der i fjor :wink:

Joda. Nå har de eget felt i svingen. Så som så med totalsegregering som vanlig der oppe, mne det er eget felt. Ingen problem å kjøpe på kampdagen. For øvrig er all informasjon om billettsalg på Alfheim tilgjengelig her: http://www.til.no/ViewDocument.aspx?DocumentID=237

Brann/Bergen

Jo,takk for det. Så vi skal holde til i svingen altså. Eg tenkte på å bestille kampdagen, men greit å være sikker liksom.
Prøvde å få kontakt med de på Tromsø sitt forum, men de har visst tatt sommerferie. Håper d blir målrikt i tromsø :)

Såg d va info om billetter, men syns det kunne stått info om kor vi som bortesupportere skal stå/sitte.
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

R.I.P.Super-ray

7 SUPER RAY - LEGENDE

Lurkin

Det er vel sjeldent mer enn 4000 på kampene nord for Trondheim.
Berømte Brann fra Bergen

TIL4Ever

Quote from: "Brann/Bergen"
Prøvde å få kontakt med de på Tromsø sitt forum, men de har visst tatt sommerferie. Håper d blir målrikt i tromsø :)

TIL supporterne har ett eget forum:  www.isberget.com
Svært få av oss som lenger bruker forumet på til.no

Håper kampen i år blir bedre enn den i fjor.  Drittkjedelig kamp som dere vant 1-0. Scoring av Miller på overtid.  :)
 Vi vant ikke RL i år -

Brann/Bergen

Quote from: "TIL4Ever"
Quote from: "Brann/Bergen"

TIL supporterne har ett eget forum:  www.isberget.com
Svært få av oss som lenger bruker forumet på til.no

Håper kampen i år blir bedre enn den i fjor.  Drittkjedelig kamp som dere vant 1-0. Scoring av Miller på overtid.  :)

Synes det var kanon eg :)

Go Up