• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

tur til molde(alt for seint)

Started by lillebjørn, July 17, 2005, 03:52:14 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann/Bergen

Joda, eg e enig.
Eg hadde belaget meg på at det ikkje ble noen tur,så ble veldig glad når eg såg at det ble. Men tror de fleste hadde regnet med at ikkje bbb arrangerte tur. Men veldig bra at de setter opp tur, jo flere til Molde, jo bedre.
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Northside

Er det noen som skal melde seg på her? har en følelse av at mange skal kjøre bil og at det dermed ikke blir noen påmeldte.... Eg skal hvertfall melde meg på i kveld, håper flere gjør det så det blir noe tur!

Kan de eventuelt sette opp minibuss slik som til Fredrikstad dersom det ikke blir nok folk?

Geddi

Er til nå ca 15-20 påmeldte. Blir tur uansett.
Vi reiser fra puben kl2000. Har ett litt lengre stopp på Førde og diskoteket der. Dette fordi vi ikke rekker siste ferge på Stranda som går kl2300 og må vente til kl0700. Er alltid gøy med stoppene vi har på Førde. Forrige gang var borte mot RBK, sesongen vi holdt på å rykke ned.
Med avreise fra Førde kl0200 vil vi med behagelig kjøring samt pauser rekke 0700 fergen ved Stranda sånn akkurat og være fremme i Molde rundt ti-tiden.
Dette skal bli kjempe gøy folkens.
Dere kan melde dere på helt frem til avreise siden det er bestemt at bussen går uansett.
vh
Geir Tonning

KennethS

Quote from: "lillebjørn"


Overnattingstur her ville være umulig pga Molde Jazzen. Hotellene har vært booket i lang lang tid.
tå på Brann

Go Up