• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Knudsen, Klock og Sanne bør selges nå.

Started by ikkesitt, July 16, 2005, 11:44:35 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ikkesitt

De tre herremenn styrker ikke ellveren, er IKKE unge eller lovende heller og har liten lokal forankring bortsett fra MK.
Venstrekanten og høyrekanten er jo for Helge,Hanstveit og TFL/Cato så disse er helt overflødige etter min mening. Dessuten kan de stenge for morgendagens menn. Hvis Kalvenes forbedrer seg noen prosent kan kanskje Hanstveit bli "venstremann" i høst. Jeg liker ikke hvis de bruker høyrebeinte folk på venstresiden, det blir bare surr.
Risikofaktorer er skademulighetene for MA og CM for lyskeplager har en tendens til å komme igjen og igjen.

ikkesitt

Xminator

Og jeg synest egentlig du bør ha sparken.

De er ansatt hos Brann. Det betyr at de selv bestemmer om de vil spille for Brann. Om de er gode nok eller ikke er faktisk totalt uintressant så lenge de er under kontrakt.

viks

Sanne hadde nok spilt i Sundsvall nå, hvis ikke han hadde hatt flere eksamener igjen på NHH..

Knudsen er en veldig viktig stallspiller, som kan brukes på mange plasser, og som ikke løper til BA/BT hver gang han må sitte på benken...

Hva anngår Klock, så har vel ikke han fått noen sjanser til og vise seg frem, så der syntes jeg du feller en dom uten og helt ha kompetansen til og gjøre det (forutsetter at du ikke er og ser på Brann2 til stadighet)...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nummer10

Klock er ung han!!!! under 25 å vel så det!!! Knudsen er en goe spiller! Det han har gjort er veldig bra! han er en spiller brann trenger! jobber hardt og godt! kan ikke fordra supportere som "mobber" egne spillere og da de også er den som gjør mest innsats for lager! SKJERPINGS!!!!
Det er Sæternes for andre gang!"
Egil "Drillo" Olsen etter Sæternes` 3-1 scoring i cupfinalen 2004! FOR EIN KAMP! FOR EIN SPELAR!

mr-bolstad

Quote from: "Nummer10"! kan ikke fordra supportere som "mobber" egne spillere og da de også er den som gjør mest innsats for lager! SKJERPINGS!!!!

det er vel ingen som mobber noen spillere her!
Hadde det vært mobbing hvis du nettopp hadde krasjet med bil og jeg hadde sagt at du ikke var god å kjøre bil?
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Nummer10

Det er Sæternes for andre gang!"
Egil "Drillo" Olsen etter Sæternes` 3-1 scoring i cupfinalen 2004! FOR EIN KAMP! FOR EIN SPELAR!

tauraren1

http://www.firda.no/sport/lokalsport/article1667200.ece

Sanne BB!
Best på bana: Tom Sanne, Brann

En annen ting er det ikke lov å le her inne på forumet?
ordan har "vi" det i dag da?

KennethS

tå på Brann

Austevolling

Knudsen e go å ha!! samma me sanne.. klock har ikkje fått spelt so mykje a-lags fotball so han går ikkje ant å utala seg om.
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

Snublefot

beklager. men jeg føler jeg har sett nok av sanne til å si at jeg ikke ønsker han i brann drakt.

Viking lo av oss da vi hentet han, og han har ikke overbevist meg nok til at jeg vil gråte om han går..   det må finnes bedre spillere en Sanne som kan beholde noe av samme lønna, uten at det koster oss mye å hente han..

men Sanne er under kontrakt, hvor lenge vet jeg ikke, men han bør ikke få ny kontrakt what so ever.

Samuel Isaksen i Sandefjord Fotball bør da kunne være et mye bedre alternativ, han er vell hvis jeg ikke tar helt feil bosman spiller etter denne sesongen!

enavgutta

"I tillegg meldte Tom (Sanne) seg på for fullt, sier Brann-treneren."

Mjelde kan ikke være riktig klok. Er sjokkert over at man kan beskrive udugelighet på en fotballbane som positivt.

SKB e BEST!!!

Syns ikkje at Sanne gjør Brann bedre på noen som helst måte..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Xminator


the-g-

enavgutta du setter deg vist over vår trener, etter det eg har lært skal vi støtte laget fullt og helt! Mjelde sine avgjørelser skal støttes, til syvende å sist er det han som bestemmer kem som ska spele utpå banen! ikkje sant.. bra å karakterisere en spiller som udugelig når han faktisk ble kåret til banens beste..*doh*
he kick is not the fear of falling, but the urge to jump!

enavgutta

Han kommer neppe til å bli banens beste i en vanlig eliteseriekamp for å si det sånn.

BigMac f.eks har vist dyktighet mot lag på lavere nivå, men leverer ikke mot eliten. Samme tilfellet her.

Skotten

Til deg "enavgutta" : Som supportere stiller vi opp i tykt og tynt. Legg merke til det : også tynt. Husk, fotball er først og fremst en lek, det finnes viktigere ting i livet!

Som supporter er det bare en ting du må huske på : Du må godta alt, godta alt, godta alt.

Er Mjelde fornøyd med syvende plass, så er du det også. Sånn, da snakker vi kjærlighet.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Per Anders

Enig med enavguttene. Alle med en viss peiling på fotball kan se at Tom Sanne ikke har noe å gjøre på dette nivået. Selvsagt prøver Mjelde å få det til å se ut som om Sanne er på rett vei. Det var tross alt han og Peddilusken som hentet Vikings innbytter til Brann. Det er i bunn og grunn litt pinlig for dem at Sanne har floppet totalt. Han kom inn i en kamp, husker ikke hvilken, og slo to støttepasninger og laget frispark rett utenfor 16-meteren. Jeg fulgte nøye med. BT presterte å gi tallkarakteren 3. SINNSYKT! Fikk han de tre poengene for å løpt utpå der, og slått to enkle støttepasninger? Er det slik at man har karakteren 5 når man begynner, for deretter å gå enten opp eller ned på skalaen? Skulle heller vært karakteren 0 ved kampstart, for der etter å PRESTERE for å få poeng.

Nå må folk slutte å være så forbannet naive. "Ekte supportere støtter laget i tykt og tynt..." Ja, vi elsker Brann uansett, men det må da for fa.. være lov å gi beskjed når man er misfornøyd, eller føler at det gjøres feilgrep. Det være seg om en spiller presterer dårlig over lengre tid (man kritiserer selvsagt ikke for en tabbe eller to i løpet av en kamp, for alle gjør feil), om klubben kjøper spillere som ikke har noe i eliteserien å gjøre, eller om man vedtar å bygge stadion med for lav kapasitet.  

Hvis alle hadde naivt støttet alt som ble gjort i Idrettveien, ville det ikke vært noen dynamikk eller konstruktive innspill. Alle trenger korrigeringer fra tid til annen.

Xminator

Det er vel ingen av oss som ikke skjønner at Sanne ikke holder nivået til en gullkandidat i tippeligaen. Det skjønner nok Mjelde også.

Det diskusjonen starter med er derimot at Sanne faktisk var Branns beste i denne kampen, og ja, det har nok en del med nivå og spillerens innstilling til kampen. Og da må man jo være konsekvent i analysen. Og slutte å ta kampen som bevis for at Walde også er god nok for eliteserien når hattricket kom i samme kamp som Sanne er banens beste...

SuperBrann

Jeg så kampen, og Sanne spilte bra. Så også nesten alle treningene Brann hadde i Dale og Sanne gjorde det meget bra. Så ikke døm, alle kan forbedre seg. Tror det er noen som har fått Sanne i halsen. Når det gjelder Klock så spilte han også en meget god kamp, hvertfall like god som Sanne. Han ble til og med båret av banen på ene treningsøkten for han var den første til å sette  3 mål. Sier kanskje ikke så mye, men en ung og lovende spiller. Erik huseklepp spilte også bra og imponerte Mjelde og mange andre.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Toa

Sanne trenger psykolog. Han er sikkert flink i fotball, men han er et nervevrak og takler ikke at folk ser på når han spiller. "huuff, jeg har ballen, ånei, tenk om jeg mister den! må kvitte meg med den før publikum peker og ler av meg!" (snubl!)

Har man det ikke i hodet, har man heller ikke noe i eliteserien å gjøre...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

viks

Quote from: "Toa"Sanne trenger psykolog. Han er sikkert flink i fotball, men han er et nervevrak og takler ikke at folk ser på når han spiller. "huuff, jeg har ballen, ånei, tenk om jeg mister den! må kvitte meg med den før publikum peker og ler av meg!" (snubl!)

Har man det ikke i hodet, har man heller ikke noe i eliteserien å gjøre...


Er jo bare og se hvordan han hetses her på forumet. Og når folk buer og ler når han kommer inn i kamper, så er vel det nok til og ta selvtillitten fra de fleste...

En del supportere skulle gått i seg selv, lenge før Tom Sanne...

Skjerpings! Tom Sanne er en del av Brann, og så lenge han er det, så støtter vi han!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)


Toa

Mannen er totalt ufokusert, og takler tydeligvis ikke litt press. Det er det mentale som skiller gode fotballspillere fra ikke så gode fotballspillere. Sikkert tusenvis av spillere i norge som kan gjøre fabelaktige ting med en ball, men som pisser i buksen med en gang noen glor på.

Scharner er den eneste som tydeligvis har forstått betydningen av mental trening. Om Sanne hadde vært profesjonell, så hadde han gjort det samme, pluss at han hadde stått igjen 2 timer etter hver trening og trent for seg selv. Sanne er ikke profesjonell, og viser for liten vilje til å forbedre seg selv. Sånne spillere har ikke Brann bruk for.

Men om han plutselig skulle blomstre opp, så hurra for det.

Skal man ha middelmådige spillere i en klubb, så la det være unge folk. Ut med Knudsen og Sanne, inn med noen tenåringer med framtiden foran seg.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Per Anders

TOA! Helt enig med din siste setning. Middelmådige spillere bør være unge talenter med fremtid. Spillere rundt 28-32 år som bare er middels har ingenting i Brann å gjøre.

Straffe!!!

Så logikken, Toa, er altså enkel:

Så lenge Sanne er middels eller dårlig så er han uprofesjonell og ikke en mann vi supportere bør støtte.
Men dersom han skulle blomstre opp, så hurra for for det! og da kan vi også støtte ham?

Den logikken er vel ikke bare enkel men også, toa, lett?

Toa

Joda, jeg klapper høflig om han kommer inn, og tvinger fram "ååå, synd, bedre lykke neste gang" (mens jeg banner og steiker inni meg) når han vikler lissen sin inn i cornerflagget, eller sklir på krittet på 16-meteren.

Men snart må han vise noe, ellers bør Brann kvitte seg med han. Mannen har jo flere målsjanser foran Brann sitt mål enn motstanderen (og er vel også oppført med negativ målforskjell totalt?).

Jeg sier ikke at vi ikke skal støtte han, men om man setter laget Brann foran fotballspilleren Sanne så burde alle være enig i at han per dags dato er passe ubrukelig, og at det for Brann sin del er best å skaffe en annen spiller. Tror uansett at skolen for han er viktigere enn å klare å spille seg inn på laget...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Stoffi

Quote from: "Skotten"

Er Mjelde fornøyd med syvende plass, så er du det også. Sånn, da snakker vi kjærlighet.


Håper virkelig ikke det der var alvorlig ment.

På tide at folk holder kjeft om "hetsing" av spillere. Det kalles KRITIKK og REALISME. Hets hadde vært hvis vi løp ring på spring på døren hans konstant, store pipekonserter, slagord, osv.
Kritikken her i forumet er nettopp det, kritikk, og ikke mer.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

Med mindre man i samme setning skryter av en spiller i samme kamp, og deretter knekker til med at Sanne overhode ikke er god nok - etter å ha spilt like bra/bedre enn første spiller i akkurat samme kamp. Da er det ikke lenger kritikk - da er det hets.

Sprakk

Er enig i at det Sanne har vist til nå i Brann drakt er allt for dårlig, og at han burde finne seg en klubb på ett lavere nivå, en høyreving på en gullkandidat bør ha ett ganske høyere nivå, noe vi forhåpentligvis har fått i TFL.

Når det gjelder martin knudsen mener jeg at vi fremeles har bruk for han i brann som en squad player, for det er det han er. en som kan gå inn og gjøre en jobb på flere plasser.

Når det kommer til klock så ser jeg ikke lenger vitsen med å ha han i troppen, dette er en spiller jeg egentlig ikke kjenner men på bakgrunn av de få innhoppene jeg har sett, vil jeg si at det er på tide å la han gå. mannen har passert 25 år og er ingen ungdom (på fotballbanen) lenger. Det at han får prøvd seg så lite av mjelde tyder vel bare på at han ikke er god nok og da er det bedre å slippe til yngre krefter.

Skotten

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Skotten"

Er Mjelde fornøyd med syvende plass, så er du det også. Sånn, da snakker vi kjærlighet.


Håper virkelig ikke det der var alvorlig ment.

På tide at folk holder kjeft om "hetsing" av spillere. Det kalles KRITIKK og REALISME. Hets hadde vært hvis vi løp ring på spring på døren hans konstant, store pipekonserter, slagord, osv.
Kritikken her i forumet er nettopp det, kritikk, og ikke mer.


Mitt bidrag til denne debatten var selvsagt ironisk. Men Mjelde mener tydeligvis at Sanne er god nok for Brannstallen. Ikke Tom Sanne sin feil det, blir litt feil å la det gå ut over ham.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Rudi

Quote from: "Sprakk"Når det kommer til klock så ser jeg ikke lenger vitsen med å ha han i troppen, dette er en spiller jeg egentlig ikke kjenner men på bakgrunn av de få innhoppene jeg har sett, vil jeg si at det er på tide å la han gå. mannen har passert 25 år og er ingen ungdom (på fotballbanen) lenger. Det at han får prøvd seg så lite av mjelde tyder vel bare på at han ikke er god nok og da er det bedre å slippe til yngre krefter.



Du er ikke akkurat spesielt godt opplyst eller så er du bare dårlig til å regne. Klock har ikke fylt 24 enda, og som midtstopper har han mange år igjen. Både midtstoppere og spillere flest som regel på topp når de er 28-30 år. Og når det gjelder Mjeldes disposisjoner så kan vel det komme av at vi alt har to solide stoppere, men viktig å ha back-up, hva hvis en blir skadet?!

Ellers synes jeg ikke folk bør ha fokus på hvem som må gå og ikke, hva skal det være vitsen med? -Viktigere er det kanskje å få en eller to forsterkninger til. Høsten kommer til å bli lang med mange kamper, derfor er det viktig å ha en bred og stor stall. Forøvrig er og blir mobbing/hudfletting/"hat" (eller hva man skal kalle det), mot enkelspiller på eget lag en uting, og det er det på tide at enkelt folk innser. Laget blir ikke strekere av dette, men av samhold og støtte!


- Rudi
Selv om du er en fyrig elsker, så er du ikke automatisk skikket til å være gynekolog!"
Ivar Hoff om at Kjetil Rekdal ønsket å bli Brann-trener i framtiden.

Go Up