• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann-Vif flyttet til 30/7 kl 19

Started by Anne, July 14, 2005, 09:12:20 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Anne

Gleder meg til å se dem tape denne dagen og i kvartfinalen 20/8!

el-diego

Er kampen flyttet?  Har du kilde?
udere est facere

jkippers

Gull 09

el-diego

"Det er fremdeles mange billetter igjen, men skulle du være så uheldig å ikke være i Bergen da, så vises kampen direkte på TV2"

Ja er det :(    Er i Køben da......   Men kan se den på tv2 på hotellet i køben??
udere est facere

SKB e BEST!!!

Faen! Då sitter eg på flyet nedover mot varmere strøk:( Får ikkje den med meg på TV 2 engang..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

mobli

Quote from: "el-diego""Det er fremdeles mange billetter igjen, men skulle du være så uheldig å ikke være i Bergen da, så vises kampen direkte på TV2"

Ja er det :(    Er i Køben da......   Men kan se den på tv2 på hotellet i køben??

Det er mulig at de har norsk TV2. Det hotellet (Absalon) jeg bodde på da vi var der for RL-kampen mot Malmö hadde norsk TV2 så vidt jeg husker.
You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

Toa

Bodde nettopp på et billig hotell midt i køben (Saga Hotell rett ved Isted-gate), og de hadde også norsk tv2...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

lenuzen

dette var jo are evig kjipt, ferien passet med kampene til dette skjedde! sitter nok på fly på vei hjem under kampen :(  får sitte her å se på bileten min jeg da :cry:
rann i våre hjerter

Brannfrelst

Ikkje bra at kampen er flyttet. Blir sikkert mye bråk siden den går så pass sent på en lørdag. Til og med Bjørn Dahl går glipp av den fordi han var på ferie til den 31.
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up