• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Noen som vet når Per Ove er tilbake fra ferie

Started by NittenSekstiTre, July 11, 2005, 18:05:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

NittenSekstiTre

Er litt dødt på innkjøps fronten nå, lenge til Per Ove er tilbake fra ferie?

kabelmann

Han kom etter sigende tilbake igår. Tror jeg så han eller kloningen hans på joggetur på Hop i morges. Han lover derimot ikke flere signeringer i sommer: http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=82002
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Xminator

Tror vi kan slå fast at eventuelt nye spillere ikke kommer før i slutten av august.

Så kryss fingrene og håp at Miller blir og at Helegbe ikke er en ny Sanne, men faktisk kan spille fotball...

abe78

Her er det mye spill for galleriet! Tror vi skal ta det som står i avisene med en klype salt. Tror det er flere navn på blokken til Brann...
.og husk!

Nemesis

Det er vel mest for å få fokus vekk fra brann sine spillerkjøp at han sier dette...  Bedre å handle i fred og ro, imotsettning til å handle med andre tl klubber snusende i kulissene for en mulig budrunde........

Uttalelsen tyder jo også på at Miller blir (hvertfall ut sesongen)... Dessuten gikk jo Vollvik ut og sa senest for et par dager siden at han hadde lovd en spiller til i sommer. Og som vi alle vet så driver jo ikke han med talentutvikling.........:p
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Skotten

Tror på ingen måte at Pol Pot er ferdig med denne sommerens innkjøp. Fakiri avventes enda, muligheten for at Vaagan Moen kommer nå er vel heller ikke blitt endelig avkreftet. Før vi hører noe konkret om Kristiansen kan vi heller ikke dette utelukkes, og i Sogndal går en spiller som Anders Stadheim rundt og holder på å bli glemt. En spiller jeg tror kan gjøre mye bra for Brann, tror også han kan spille på venstresiden.

Og hva med denne spilleren som Vollvik snakket om, bare fyllapreik det også?

Blir det med dette, så er vi så pass svekket at jeg tror gullet blir utenfor vår rekkevidde. Da vil jeg i hvertfall forsøke å ikke tenke på gull som eneste gode alternativ i år.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

oppedal

g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!


naitsirk

ka kan stadheim tilføra brann?
han har ein fin teknikk, men tilogmed kvisvik hadde knust han på 60 meteren.
dessutan so e ikkje stadheim ein v.kant. trur ikkje han passe inn i angrepsspelet te brann som no kjem te å bli endå meir prega av fart og driv (tfl,helegbe,winters,sæternes)

Xminator

Vi skjønner at du opplagt har personlig interesse av å kritisere Sogndalspillere - men

Skotten

Uansett hvor / hvor ikke han kan spille, så vil jeg ha Stadheim i Brann. Har enorm tro på ham, bytter han klubb snart så er han i landslagsdiskusjonen igjen. Står ikke tilbake for Grindheim eller Hæstad på noen som helst måte, selvom han er en annen type spiller. Har også sett ham spille på venstrekanten, bedre innleggsfot enn Guntveit som gjerne er tiltenkt en rolle der.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

naitsirk

dei so kalla talenta frå sogndal e 25 år gamle no, og burde vore etablert på eit godt tl lag. tfl har i da minsta vore i rbk og hertha og har skaffa seg erfaring og rutine på eit høgare nivå.

ser ikkje poenget med å henta stadheim, men øren kan koma på lån ut sesongen.ser ikkje heilt for meg at han spele ut scharner og elle andresen, og brann har jo sagt at dei ikkje vil ha stallfyll.

R.I.P.Super-ray

Nære kontakter sier det jobbes intensivt med en ny "storspiller" til klubben. Mulig offentliggjøres han på en pressekonferanse like før avreise til Dale på torsdag, men dette er enda ikke avklart. Kilden er svært troverdig, men ingen avtale er ennå 100% i boks.. Vent i spenning :)
7 SUPER RAY - LEGENDE

Xminator

Da har du gamblet fremtiden din som troverdig debatant frem til torsdag :) Enten er du orakel - eller løgner :p

Skotten

Quote from: "R.I.P.Super-ray"Nære kontakter sier det jobbes intensivt med en ny "storspiller" til klubben. Mulig offentliggjøres han på en pressekonferanse like før avreise til Dale på torsdag, men dette er enda ikke avklart. Kilden er svært troverdig, men ingen avtale er ennå 100% i boks.. Vent i spenning :)


Hei. Jeg tror på deg. Uten å nevne navn, kan du si litt mer om hvor nært denne kilden er til slik informasjon, og i hvilket ledd av informasjonsrekken du befinner deg?
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Roffarne

Denne guttevalpen har like mye troverdighet som Lambert Wulf i mine øyne.
Men klart; alle kan gamble på å lage røverhistorier.
Nu går alt så meget bedre.

Xminator

Håper virkelig ikke det var denne sloveneren som er storsigneringen :p

R.I.P.Super-ray

Desverre var det nok kansje det..
Fikk høre at det var en lanslagsspiller fra øst europa som uten tvil ville forsterke Brann.. Men der tok nok både kilden min og undertegnede feil.
Beklager
7 SUPER RAY - LEGENDE

naitsirk

kan no virka som han vil styrka brann.
slovenia e ranka 9 plassar dårligare enn norge og når han spele fast so vil eg tru at han e god nok for tl.

men me får sjå.
om mim skulle skryta av han dei næraste dagane i avisa so veit me at han e god.

Skotten

Quote from: "R.I.P.Super-ray"Desverre var det nok kansje det..
Fikk høre at det var en lanslagsspiller fra øst europa som uten tvil ville forsterke Brann.. Men der tok nok både kilden min og undertegnede feil.
Beklager


Ikke noe å beklage for. Det er gjerne ikke en "storspiller", men var det dette du refererte til så beviste du at du har en kilde som vet ting. Og som nevnt kan en Slovensk landslagspiller ha gode muligheter for å forsterke Brann. Litt rart når han prøvespiller, men men..

Her kan dere lese litt om "lokale eksperters" vurdering av Cipot :

http://www.slo-nogomet.net/forum/viewtopic.php?t=1350
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.


Roffarne

Etter hva dise to slovenerne sier så kan han høres ut som Lundikken i sin ungdom. "Sterk duellspiller men glad i ballen og en klumsete dribblefant".
Hmz.
Nu går alt så meget bedre.

Go Up