• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Sensuren!

Started by gjøken, July 07, 2005, 11:25:19 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Toa

Quote from: "anders millar"Hvorfor kan en ikke bare lage et emne som heter "off-topic", da slipper en jo alt det der tullet..

Folk har mast på dette en god stund, men lite skjer.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Northside

Quote from: "Toa"
Quote from: "anders millar"Hvorfor kan en ikke bare lage et emne som heter "off-topic", da slipper en jo alt det der tullet..

kommer mest sannsynlig opp flere zoner etterhvert, det ble hvertfall nevnt på årsmøtet.

Vet en del forum har en form for "warning" de kan gi til medlemmene, og etter så og så mange "warnings" så blir du utestengt en viss tid (eks en uke eller mer). Ganske grei løsning for de som hele tiden ligger å vipper litt på grensen til det tillatte, men er usikker på om dette forumet har noe slikt.

Toa

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Toa"

kommer mest sannsynlig opp flere zoner etterhvert, det ble hvertfall nevnt på årsmøtet.

Vet en del forum har en form for "warning" de kan gi til medlemmene, og etter så og så mange "warnings" så blir du utestengt en viss tid (eks en uke eller mer). Ganske grei løsning for de som hele tiden ligger å vipper litt på grensen til det tillatte, men er usikker på om dette forumet har noe slikt.

Ja, slike "warnings" burde det vært på forumet, gjerne som gule/røde kort siden dette er et fotballforum.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Snublefot

hvorfor klager alle så jævlig??

holder man seg saklig, er da det ingen som gir noen en advarsel, eller stenger tråden?

de gangene folk for advarsel eller tråder blir stengt, så er det jo oftest ganske innlysende hvorfor vil jeg tror.. og det er som admin sier, dere er her helt frivillig... og klarer man ikke oppføre seg, så ser jeg heller ingen grunn til at man ikke skal få en advarsel, eller bli kicket..

såklart man skal kunne si sin mening, uansett hvor radikal den er, men når man starter useriøse poster, så er det like greit å slette / stenge..

husk nå at jeg ikke sier at litt humor skader.. man skal få lov å være ironisk, ha noen humoristiske innlegg og kommentarer..

er mere useriøs drittslengning jeg ser på som noe man ihvertfall bør kunne fjerne umiddelbart=)

jeg har ihvertfall ikke 1 eneste gang fått en advarsel, og jeg tror ikke det er så mange andre som har fått det heller.. er vell heller samme personer som gjentatte ganger får en smekk vil jeg tro.. (ikke skyt meg om jeg tar feil), og dette må jo bety at det er dem som går for langt, ikke moderatorer som er for strenge..

tormi

Quote from: "Snublefot"

husk nå at jeg ikke sier at litt humor skader.. man skal få lov å være ironisk, ha noen humoristiske innlegg og kommentarer..

Jeg tror det var pga min kommentar i en annen post som fikk en advarsel som gjorde at denne debatten blusset opp igjen.

Jeg har ALDRI tidligere mottatt en advarsel eller lignende på noe forum, og det jeg sa var bare ment som morro, ikke ondsinnet eller drittslenging. Uansett jeg driter i advarselen, men jeg må si jeg selv ble veldig overrasket.

Jeg poster på mange forum på nettet, og jeg er også co moderator på et par forum rundt forbi så jeg føler jeg har en viss peil på ka eg snakkar om.

Men dette med moderering er et tilbakevennede tema på mange forum. Men min mening er at det er bedre med litt for streng moderering enn litt for snill, men uansett er forklaringer på "sletting og stening" av tråder et viktig element for seriøsiten av et forum.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Go Up