• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tur til Molde og Oslo.. :?:

Started by SuperBrann, July 05, 2005, 09:30:12 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

SuperBrann

Er noen begynt å planlegge tur til Molde og Oslo, bedre å være tidlig ute. Til Molde er det vell komplett umulig å få overnatting siden det er Moldejazz samtidig, men det er jo ikke værre enn at man ikke kjører fra Molde før etter pubene stenger sånn som vi gjør fra Bergen. Så får vi med oss litt av det yrende livet rundt Moldejazzen også. Og kvarten i Oslo bør det jo gå ann å få fatt på en billig overnatting om man bestiller nå, sånn at vi er der til søndagen og snur Oslo på hode.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

espen

I molde har du for eksempel jazz-campen som så oftest har en del plasser ledig. Men da må du selvsagt ligge i telt.

så komplett umulig er det ikke ;)

viks

Quote from: "espen"I molde har du for eksempel jazz-campen som så oftest har en del plasser ledig. Men da må du selvsagt ligge i telt.

Jeg har snakket med Jazz styret, og man må kjøpe billetter til konserter dersom man skal overnatte på campen...

Anbefalt link: www.visitmolde.com
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

espen

Quote from: "viks"
Quote from: "espen"I molde har du for eksempel jazz-campen som så oftest har en del plasser ledig. Men da må du selvsagt ligge i telt.

Jeg har snakket med Jazz styret, og man må kjøpe billetter til konserter dersom man skal overnatte på campen...

Anbefalt link: www.visitmolde.com

Det tror jeg er litt Bull, siden jazz campen er styrt av privatpersoner... Jeg har vært på jazz festivalen de siste 17 årene og det har aldri vært noe problem. Da må det i såfall ha kommet noen nye regler og bestemmelser det siste året.

Men hvis det stemmer er det nok kanskje litt vanskelig med plasser..

Lykke til

YadaYada

VIF - Brann spilles lørdag 20. august klokken 19.00.
Bare å bestille.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

SuperBrann

bare å bestille ja, tenkte no på en tur med Bataljonen, hvor alt er inklusiv som turen til Kristiandsand. Ikke noe problem for meg å få overnatting i Oslo da jeg har mange bekjente rundt der. Så det var heller en oppfordring til de ansvarlige for reiser om å få igang noe.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Ã?ge

Blir det arragert tur til Molde?
Er for gale hvis vi ikke får avgårde en buss til molde i år heller.

viks

Quote from: Blir det arragert tur til Molde?
Er for gale hvis vi ikke får avgårde en buss til molde i år heller.

Vi er hvert fall en syv åtte biler som kjører opp fredag og blir til søndag, og har sikkert et ledig sete og oppdrive om du sender en PM..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Northside

Håper på buss eg også, har hørt det e veldig mange som skal kjøre bil her, mer enn de 7-8 du nevner. I tillegg så e dette de som pleier å være med på buss turene.

Men eg håper virkelig bbb kan fikse en buss eller mini buss her, har gledet meg til denne bortekampen i hele sommer så det blir litt skuff dersom den dette i dass.

Yngve

Quote from: "NorthsideFCDH"
Men eg håper virkelig bbb kan fikse en buss eller mini buss her

Den mektige og berømte bat al jonen på bortetur i minibuss. Europa, watch out!

Northside

Quote from: "Yngve"
Quote from: "NorthsideFCDH"
Men eg håper virkelig bbb kan fikse en buss eller mini buss her

Den mektige og berømte Bataljonen på bortetur i minibuss. Europa, watch out!

hehe, det e jo bedre enn ingenting då... Men ja, en minibuss e latterlig med tanke på at vi e en av Norges største lag.

Go Up