• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Mjelde vil tenke nytt

Started by viks, July 04, 2005, 10:43:25 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

fredda

Cato Guntveit er visst tiltenkt en rolle på venstrekanten nå som TFL er kommet. og vi har jo fått Helegebe..

Grey

Får inderlig håpe vi beholder 4-4-2

Mjelde har jo tidligere hatt svært begrenset suksess med formasjonsendringer som 4-2-3-1.
Maybe a Greyhound could be my way

Lurkin

4-2-3-1 gikk til helvete.

Vi trenger 4 bak og 4 på midten, dessuten er idiotisk å skifte taktikk bare for å skifte tilbake til 4-4-2 når Petter kommer.
Berømte Brann fra Bergen

Ben Dover

Quote from: "Lurkin"4-2-3-1 gikk til helvete.

Vi trenger 4 bak og 4 på midten, dessuten er idiotisk å skifte taktikk bare for å skifte tilbake til 4-4-2 når Petter kommer.
Husker Walltin, Runar Normann, Alex Valencia, Storevik m. fl. var fast når Brann spillte 4-2-3-1. Jeg tror dagens stall hadde taklet det bedre. Men jeg må innrømme at jeg og ønsker at Brann skal spille 4-4-2.
lsker Brann

enavgutta

Rosenborg skiftet fra 4-3-3 skandalen sin til 4-4-2 og vant igjen.
Uansett skeptisk til middelfareren Guntveit på venstre, spesielt når han ikke kan slå ballen med venstre en gang. Ellers godkjent jobb av Gønneren på høyrekanten. Positivt overrasket.

Xminator

Det blir uansett spennende å se hva Mjelde tenker seg er "alternativt". Ser for meg ett par alternativer som at Brann spiller litt skjevt med Hanstveit mer frem på midtbanen i angrep (en slags 3-5-2), der Guntveit trekker litt inn på banen og TFL ligger forholdsvis høyt på sin flanke, og Andresen spiller forholdsvis dypt. Tror også vi får se at Scharner og Andresen bytter mer på å gå på de dyper løpene inn mot motstanders 16. I det hele tatt ligger det an til litt mer "totalfotball" nå som Kvisvik er borte.

naitsirk

om brann får hassan so kan jo han og brukast i ein 3-5-2 på midten. god sentral midtbane me ville få då.

KennethS

Cato Guntveit på Venstre, tror eg spyr. Nei synd og si vi har solgt oss fra gullkampen.
tå på Brann

Tois

Ut med Guntveit, vi trenge han ikke. og gir kapteinbind til Andresen..

viks

Bare så det er sagt. Vi vinner ikke serien med Cato på venstre. Kommer ikke PVM i sommer må vi handle en venstrekant, Helge B er alt for usikkert kort og satse på.

Cato er en glimmrende stall spiller, og en suveren fyr og ha i miljøet. Han er en potet som kan bekle mange roller,og dermed viktig sånn sett..Noe venstrekant blir han dessverre aldri, han har store nok problemer med og slå inn fra høyre, selv om han hadde en nydelig assist igår.

Tror MIM kun uttaler seg utifra dagens situasjon. De har nok sikkert noe i gjerde oppe i idrettsveien vil jeg tro. Skal vi vinne gull som målsetningen er, så må det handles på lik linje med våre konkurrenter.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Pengefolket i Bergen har lovet oss en ny god spiller. Og de har levert varene så langt. Blir spennende å se hvem det (de) blir!
Rød makt på Hansa!

olry

Jeg synes det hele tiden har vært selvsagt at når man mister en person som Kvisvik, må spillet forandres. Det finnes ingen andre spillere som kan spille på samme måte som Kvisvik.

Stalin

4-3-3 hadde vært gøy å se..

rødesk

miller- seaternes- og winters på topp.. herlig kombinering :)
oen må gå...!

Skotten

Quote from: "Nixon"Pengefolket i Bergen har lovet oss en ny god spiller. Og de har levert varene så langt. Blir spennende å se hvem det (de) blir!

Ja, og dette er ikke El Fakiri. Brann klarer garantert å både lønne og signere han på egenhånd. Når Vollvik er ute med spillersnakket sitt er det stor sannsynlighet for at det er noen andre, dermed også et "stort" navn.

Tror det dukker opp en spiller vi ikke har tatt med i betraktning. Nå har jo nesten alle utenlandsproffene vendt hjem. Og de som er igjen er ikke så veldig spennende..kanskje med unntak av Rune Lange. Men tror Brann er ute etter spillere på andre plasser enn i angrep.

Spennende uansett..Vollvik hintet vel frempå at vi kom til å få vite noe ganske snart?
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

SuperBrann

Det sies av folk på stadion at "Fakiri" signerte for Brann allerede i Februar og at det snart skal ofentligjøres..
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Go Up