• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hyggelig møte med Bergen (Cupen Brann-Aafk).

Started by Lasse, July 01, 2005, 23:54:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasse

Takk fra to Aalesunds supportere, (Lasse og Jostein), til Gisle som vi møtte på ferga på vei til Bergen for at du viste oss vegen til Brann Stadion. Hadde det ikke vært for deg så hadde vi kanskje surret rundt i Bergen enda  :wink:  , ikke akkurat den letteste byen å finne frem i for ukjente med bil.

Vi hadde også en hyggelig samtale på stadion et par timer før kampen der vi fikk høre en del historier om Brann, stadionområdet og tribunekulturen.
Dessverre for oss så ble ikke resultatet det vi hadde håpet på for Aafk sin del, Brann ble et nummer for store i denne kampen. Det ble dessverre ikke noe besøk på fotballpuben denne gang så det får vi ta igjen ved en senere anledning. Dere får ha lykke til videre i Cupen og serien.

Møtte også en del andre hyggelige Brannsupportere på vårt korte men hyggelige opphold i Bergen.

Hilsen
Lars Ove Giskegjerde (Lasse)

rødesk

takk for lykken.. Ja, bergensere er som oftest veldig hyggelige folk.. det e bare noen så ødelegger for alle og skaper et dårli rykte.. men velkommen igjen skal du hvere.. og lykke til med ålesund i serien
oen må gå...!

Gnomen

Sant det.. vi er hyggelige mennesker :wink: !
nomen...

Green shirt mush

Quote from: "rødesk"takk for lykken.. Ja, bergensere er som oftest veldig hyggelige folk.. det e bare noen så ødelegger for alle og skaper et dårli rykte.. men velkommen igjen skal du hvere.. og lykke til med ålesund i serien


Ja men no har vi vel fått vekk de elementene i bataljonen som gav brann ett dårlig rykte?....spytteren og holderen er vekk,ungene med røykbomben fikk straff....og da har vel vi fått vekk de elementene som skapte ett dårlig rykte....eller mener du å si at det fortsatt blir hevet mobiltelefoner og mynter fra store stå? da må vi få det pakket ut av bataljonen....
i!
ACAB

rødesk

Quote from: "Green shirt mush"
Quote from: "rødesk"takk for lykken.. Ja, bergensere er som oftest veldig hyggelige folk.. det e bare noen så ødelegger for alle og skaper et dårli rykte.. men velkommen igjen skal du hvere.. og lykke til med ålesund i serien


Ja men no har vi vel fått vekk de elementene i bataljonen som gav brann ett dårlig rykte?....spytteren og holderen er vekk,ungene med røykbomben fikk straff....og da har vel vi fått vekk de elementene som skapte ett dårlig rykte....eller mener du å si at det fortsatt blir hevet mobiltelefoner og mynter fra store stå? da må vi få det pakket ut av bataljonen....


No tenker eg ikkje på noen i store stå.. No tenker eg på Bergensere skjenerelt.. Og han som slapp røyk bomben vil ikkje eg kalle å ødelegge for noen.. Han tok sin starff og det gikk ikkje ut Brann eller noen andre... Store stå har skjerpet seg stort på områder vist du tenker på kaste mynter osv.. men at noen slipper en røyk bombe, er å ødelegge for andre!?.. Då mener jeg at store stå har blitt en barne hage..
Jeg savner den gamle tiden.. Vekk med fjortisene som blir lurt inn av kamerater, som bare står å flørter og taster på mobilen, som ikkje kan se når 'byen e bergen' synges...
Når jeg sa at det var noen som ødelagte tenkte eg ikkje på bataljonen.. eg tenkte på Bergensere skjenerelt..
oen må gå...!

Green shirt mush

Det er bra at du ikke tenker på spesielle grupper men bergensere generelt.
i!
ACAB

Stoffi

Så hvis det hadde vært noen godt voksne 40 åringer som kastet røykbomben, da hadde det ikke vært ødeleggende, men positivt?

Latterlig innlegg.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

BRANN gutten fra Os!

Quote from: "Lasse"Takk fra to Aalesunds supportere, (Lasse og Jostein), til Gisle som vi møtte på ferga på vei til Bergen for at du viste oss vegen til Brann Stadion. Hadde det ikke vært for deg så hadde vi kanskje surret rundt i Bergen enda  :wink:  , ikke akkurat den letteste byen å finne frem i for ukjente med bil.

Vi hadde også en hyggelig samtale på stadion et par timer før kampen der vi fikk høre en del historier om Brann, stadionområdet og tribunekulturen.
Dessverre for oss så ble ikke resultatet det vi hadde håpet på for Aafk sin del, Brann ble et nummer for store i denne kampen. Det ble dessverre ikke noe besøk på fotballpuben denne gang så det får vi ta igjen ved en senere anledning. Dere får ha lykke til videre i Cupen og serien.

Møtte også en del andre hyggelige Brannsupportere på vårt korte men hyggelige opphold i Bergen.

Hilsen
Lars Ove Giskegjerde (Lasse)


sant nok! bergensere e hygglige folk!

lykke til i serien! håper dere holdere dere oppe!
RANN<3

rødesk

Quote from: "Stoffi"Så hvis det hadde vært noen godt voksne 40 åringer som kastet røykbomben, da hadde det ikke vært ødeleggende, men positivt?

Latterlig innlegg.


snakker du til meg?
Eg har ikkje skrevet at det e negativt med røybomber, så eg forventer at du ikje sikter til meg!
oen må gå...!

Go Up