• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Trekning av kvartfinale NM 2005

Started by KEO, June 30, 2005, 14:19:47 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Gnomen

Yesss.. Da blir det knusing av Vif i Oslo!! Bedre å møte vif nå enn i f.eks finalen, og definitivt bedre enn å møte LSK. De vil vi ha i finalen..
nomen...

krøvel vellevold

Det er CL-kvalik tirsdag 23. og onsdag 24. august. Dermed kommer nok NFF til å sette kampen til lørdag 20. august, i tilfelle VIF får CL-kvalik påfølgende tirsdag. Med andre ord: Blir kampen satt opp på søndag 21.august, er det en viss mulighet for at den i ettertid kan bli flyttet til lørdag. Det avhenger altså av at VIF går videre til 3.kvalikrunde og at de får tirsdagskamp. Så hvis vi i dag får vite at det blir søndagskamp, ville jeg ikke kastet meg over pc'en og bestilt fly-/tog-/bussbilletter som ikke kan endres eller avbestilles... Det dumme med lørdagskamp er jo at man ikke kommer seg hjem etter kampen med rutegående transport. I hvert fall ikke hvis man tar høyde for ekstraomganger og straffespark.
Legg ned hele klubben!

Geir

Hevnens time(r) på Ullevål 20 eller 21 august. Vi har to idiottap fra før i år å hevne.
ndelig SERIEMESTER

KEO

Håper inderlig på Lørdags kamp, Lander på Gardemoen lørdags morgen fra en fuktig ferie, så en ny stor dag i Oslo tar vi lett med på turen.
Nu kør vi!

R.I.P.Super-ray

Kampen går søndag 21 august kl 18:00.
7 SUPER RAY - LEGENDE

KennethS

Quote from: "R.I.P.Super-ray"Kampen går søndag 21 august kl 18:00.

Kordan vet du dette?
tå på Brann

R.I.P.Super-ray

Quote from: "KennethS"

Kordan vet du dette?

Det som står på brann.no! Terminlisten der..
7 SUPER RAY - LEGENDE

Gnomen

regner nesten med at det blir organisert tur i regi av Bataljonen? Altså en "stortur"??
nomen...

KennethS

Quote from: "Gnomen"regner nesten med at det blir organisert tur i regi av Bataljonen? Altså en "stortur"??

Ka e vitsen? kampen går på en søndag, nok engang latterlig når 20 august også e kamp dato. Koffor i helvete kan ikkje Brann og Odd få spille på Lørdagen som må reise halve landet rundt? nei gidd snart ikkje bry meg lengre. Norsk fotball e en tragedie i seg selv. Nff burde vært bombet og nedlagt.

2 av kampene i kvarten e østlandsoppgjør, kan ikkje de spille søndagen da? som har kort reiseavstand. Neida alt for flere som ser fotball på tv, fotball e best live? patetisk.
tå på Brann

Gnomen

QuoteNeida alt for flere som ser fotball på tv, fotball e best live? patetisk

ikke så gøy å synge hjemme i stuen vettu ;) neida, helt enig med deg, det burde gå ann å spille slike kamper på lørdager.. men men, ikke så mye jeg kan gjøre med den saken...
nomen...

YadaYada

Quote from: "R.I.P.Super-ray"

Kordan vet du dette?

Mye kan skje til den tid, VIF skal jo ut å prøve seg i CL-kvalik og det er tirsdagskamper. Skal ikke se bort fra at NFF flytter den til lørdagen. *håpe*
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

KEO

Quote from: "R.I.P.Super-ray"

Kordan vet du dette?

Både Brann og VIF skal spille midtuke etter på, ingen av de andre lagene skal i aksjon da. Det sier seg selv at det blir Lørdags kamp for Brann.  Noe annet vil jo være en skandale som ingen av klubbene vil godta.
Nu kør vi!

R.I.P.Super-ray

Brann har vel e-cup kamp uken etterpå så hvorfor i HELVETE ikke en lørdags kamp? For en folkefest det ville bli med lørdag kl 15/16, men de jævla NFF presterer søndag kl 18:00. DRA TIL HELVETE nff!!!!!
7 SUPER RAY - LEGENDE

Go Up