• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Flagg-konkurranse(til tifo-gruppen)

Started by Gnomen, June 30, 2005, 11:42:33 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gnomen

Hva med å få igang en flagg-konkurranse der vinneren får en liten premie; en MP3-spiller eller noe i den stilen? Puss en hel del heder og ære!!!

Jeg er sikker på at noe slikt vil få opp tallet på flagg blandt supporterne.. Kunne kåret en vinner i slutten av hver sesong!?

Hva sier folket? Dette måtte selvfølgelig bitt styrt av tifo-gruppen i Bataljonen.

Ser at andre lag har lignende konkurranser.. Dessuten lurte jeg på om Bataljonen kunne være så snill å se på mulighetene til å skaffe et sted der vi kan lage tifo, som til en viss grad kan brukes fritt, og som har alt det nødvendige utstyret(overhead og slikt).. Mange andre som har dette, men desverre ikke oss.
nomen...

Northside

så utrolig enig som det går an å få det, kanskje de kan lage avtale med Brann at vi kan få premie av de i form av drakt eller gavekort i Brann butikken, då slipper kanskje tifo-gruppen å bruke penger på premien.

Og ja, mange klubber har "åpne dugnader" dvs de har et lokale som står åpent så og si hver dag, der kan folk komme å gå når de vil. Male flagg osv.  De får også overhead, maling, pensler der... Hadde vi fått dette til så ville det komt mange flere flagg!

Vi kunne gjort det som en fotball trening. 2-3 faste tider i uken hvor vi kan komme å male det vi vil, en gang hver helg eller en gang i uken hvor vi lager noe litt større som skal bukes på en kamp. Og av og til en "cuphelg" hvor vi jobber hardt og lager en stor tifo!

Hadde vi fått dette til så kunne det blitt ganske bra! mange som har tid til å lage flagg etc om sommeren

Gnomen

nomen...

Gnomen

eller går ned til 300.. så håper jeg at flere kommer etter!
nomen...

Northside

tror ikke vi trenger å betale noe, tifo-gruppen har penger, dersom de ikke har nok så bør og må bataljonen legge ut, etter ka eg vet så gikk de på et fint overskudd, dette kan då brukes på et lokale slik at vi blir bedre på tifo.

Gnomen

Ja, egentlig helt enig.. men det virker ikke som de gidder å gjøre noe som helst! patetisk, om det er slik det skal være så bør de bare gå av, og så får vi inn folk som virkelig brenner for Tifo!

redigert:
Eller kanskje jeg var litt for tøff i trynet nå, men vi trenger virkelig et lokale der vi kan lage flagg ol.
nomen...

BRANN gutten fra Os!

God idè!!

syns virkelig at vi burde fått det!!
kunne hatt det åpent ein eller 2 dager i uken, eller dagen før kamp!!
RANN<3

DJ_ADG

Synnes tifo gruppen kan ha flagg maling dag. I fint vært kan man bruke store sto, ellers bruker jo tifo gruppen et lokale på BMV Laksevaag der man kunne gjort det dersom stygt vær.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Go Up