• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Aktuelle motstandere i Uefa-cupen

Started by Tittis, June 30, 2005, 10:33:47 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Northside

Hadde vært digg med Sampdoria!  så kan de virkelig vise ka tifo e :D

mobli

For min del hadde det vært kjekt med Rhyl eller Carmarthen Town. Da hadde jeg hatt kjøreavstand til bortekampene.
You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

kabelmann

Hos slovenske NK Publikum, kan det tenkes at noen har måttet ta konsekvensen av sin løsmunnhet? Altså, man hører jo stadig vekk at "selv min bestemor kunne scoret på den sjansen der". Har de blitt tatt på ordet? ;)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Grey

Hvis jeg forstod dette riktig så er det ett av lagene merket "Q2" vi møter i kvallik-runden.. Håper på ett vest-europeisk lag, da det fort kan bli en finfin bortetur.. Men det er typisk oss å møte lag fra øst. Det værste må være å ryke ut for Levski Sofia en gang til.
Maybe a Greyhound could be my way

Roffarne

Quote from: "UEFA"NOR Q2 SK Brann 7.665
NOR Q1 Viking FK  12.665

Spennende at Viking slår oss på coefficient.
For klar det den som kan.
Nu går alt så meget bedre.

kabelmann

Det er vel fordi de har gjort det bedre enn oss i e-cup-sammenheng de siste fem årene.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Roffarne

Oki, så det er ikke mer avansert enn det?
Vel, da blir vi vel liggende på den veriden vi har noen år til :)
Nu går alt så meget bedre.

Nixon

Quote from: "kabelmann"Det er vel fordi de har gjort det bedre enn oss i e-cup-sammenheng de siste fem årene.


Viking slo jo ut Chelsea av UEFA-cupen i 2002. Våre største bragder ligger desverre noen år tilbake...
Rød makt på Hansa!

kabelmann

Jepp. Håper på bedre e-cup-tider.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Stalin

Feteste hadde vært å møtt Ventepils 8)

mobli

Quote from: "Stalin"Feteste hadde vært å møtt Ventepils 8)


Da kan jo vi ta noen par ventepils mens vi venter på Ventepils.

Spilte ikke Rosenborg mot de for noen år siden?
You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

atlascopo

viktigste er å møte ett lag vi slår. island/færøyene/finland hadde ikke vært så dumt. storlagene kan vi møte i 1 runde/ gruppespillet

BrannSupporter

Quote from: "mobli"
Quote from: "Stalin"
Spilte ikke Rosenborg mot de for noen år siden?


Stemmer det, de vant vel noe sånt som 10-0 sammenlagt.

SS

asså..eg  e jo Roma fan.. så for min del hadde det vært jææævli digg om vi møtte Roma på stadda..tenk, totti,casssano,mexes,chivu osv. på stadda..det hadde vært jææævli konge..så kansje bataljonen arrengerer borte tur til Italia:D:D:D:D??!!

Northside

Quote from: "SS"asså..eg  e jo Roma fan.. så for min del hadde det vært jææævli digg om vi møtte Roma på stadda..tenk, totti,casssano,mexes,chivu osv. på stadda..det hadde vært jææævli konge..så kansje bataljonen arrengerer borte tur til Italia:D:D:D:D??!!


Det e jo korte vei til Italia enn Tromsø, så vi kan droppe årets Tromsø tur å heller ta en Italia tur :P

Tois

Quote from: "BrannSupporter"
Quote from: "mobli"
Quote from: "Stalin"
Spilte ikke Rosenborg mot de for noen år siden?


Stemmer det, de vant vel noe sånt som 10-0 sammenlagt.


Ja, Rosenborg vant 4-1 borte så hjemme vant de 6-1.

Kruxleiven

Håper på Lazio. Det betinger at de vinner intertoto cup. Noe som slett ikke er sikkert, men hvis så skjer skifter jeg side og tar på meg lyseblått. Av andre motstandere håper jeg vi får Osasuna, Galatasaray (liten sjanse der), Crvena Zvesda eller Leverkusen. Hadde vært fett å knuse rioma da. Beste hadde vel vært å møte B 36 fra Torshavn. De må da vi vel slå (suduva friskt i minne)?

kabelmann

Skifter side? Til lyseblått? Hvis Brann møter Lazio? Håper jeg misforstod.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Go Up