• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Muligheten for hjemmekamp i kvarten

Started by krøvel vellevold, June 30, 2005, 10:30:51 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Det burde være gode muligheter for hjemmekamp i kvarten mot lag som allerede har to hjemmekamper. Dette gjelder Odd og Stabæk. I tillegg til Start, hvis de går videre. Møter vi lag som kun har spilt én hjemmekamp (alle de andre gjenværende lagene), vil vi garantert få bortekamp pga at samtlige av disse lagene har hatt lenger reiseavstander enn oss.
Legg ned hele klubben!

KEO

Quote from: "krøvel vellevold"Det burde være gode muligheter for hjemmekamp i kvarten mot lag som allerede har to hjemmekamper. Dette gjelder Odd og Stabæk. I tillegg til Start, hvis de går videre. Møter vi lag som kun har spilt én hjemmekamp (alle de andre gjenværende lagene), vil vi garantert få bortekamp pga at samtlige av disse lagene har hatt lenger reiseavstander enn oss.

Odd eller Stabæk hadde vært greie motstandere, men jeg har mer lyst på en borte kamp i kvarten, for så å få hjemme i Semi- finalen..
Nu kør vi!

Nixon

Quote from: "KEO"Odd eller Stabæk hadde vært greie motstandere, men jeg har mer lyst på en borte kamp i kvarten, for så å få hjemme i Semi- finalen..

De trekker semifinalen...
Rød makt på Hansa!

KEO

[De trekker semifinalen...[/quot

Det er du 100% sikker på??
Nu kør vi!

viks

Går vel litt på hvor langt de ulike lagene har reist og. Branns lengste bortetur er vel mot Radøy, så de sliter litt hvis de møter et annet lag som kun har spilt en hjemmekamp. Alle lag har reist lenger enn Brann tilsammen...Gidder ikke gjøre researc på hvem de andre har spilt mot tidligere, men faktum er jo at det er en hel del overkommelig motstandere i kvarten...

Drømmesemi er vel VIF på Stadion, og RBK i finalen med påfølgende seier..Kanksje ikke så lett og få billetter da, men likevel, folkefesten ville vært komplett, og RBK ville vært trofeløse for første gang på veeeldig lenge...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

krøvel vellevold

Quote from: "viks"Går vel litt på hvor langt de ulike lagene har reist og. Branns lengste bortetur er vel mot Radøy, så de sliter litt hvis de møter et annet lag som kun har spilt en hjemmekamp. Alle lag har reist lenger enn Brann tilsammen...Gidder ikke gjøre researc på hvem de andre har spilt mot tidligere, men faktum er jo at det er en hel del overkommelig motstandere i kvarten...

Drømmesemi er vel VIF på Stadion, og RBK i finalen med påfølgende seier..Kanksje ikke så lett og få billetter da, men likevel, folkefesten ville vært komplett, og RBK ville vært trofeløse for første gang på veeeldig lenge...

Av lagene med EN hjemmekamp:
Molde har vært i Bodø, Hamkam i Sogndal, Hønefoss i Trondheim, VIF i Kristiansand, LSK i Stavanger. Alt dette slår knockout på Branns eneste tur utenfor Bergen kommune, nemlig Radøy. RBK og Viking slår oss med noe mindre margin. RBK har spilt borte bl.a mot Orkla og Verdal, Viking har spilt i Klepp og Haugesund.

De gjenværende lagene (Odd, Stabæk og Start) har allerede spilt to hjemmekamper. De får vel neppe sin tredje hjemme mens Brann blir stående med EN? Og skulle reiselengden også vektlegges der det IKKE står likt i antall hjemmekamper, så går ikke det i sånn voldsom disfavør oss at dette kan gå på bekostning av antallet hjemmekamper. Odd har spilt i Langesund og Drøbak (og har to hjemme på rad), Stabæk har spilt i Fossum (i Bærum?) og i Drammen, mens Start har spilt i Lyngdal og Larvik og har også to hjemme på rad. Ingen av disse lagene har hatt så lange borteturer at dette kan vektelegges mer enn antallet hjemmekamper.

Og jeg vil IKKE ha RBK eller VIF på cupfinalen. Jeg vil at Stadion skal fylles med Brann-fans, slik som i fjor! Jeg vil ha Brann-stemning! Motstandersupporter-stemning er ULYD! Cupfinalen skal være HJEMMEKAMP, ikke bortekamp!
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Og jeg vil IKKE ha RBK eller VIF på cupfinalen. Jeg vil at Stadion skal fylles med Brann-fans, slik som i fjor! Jeg vil ha Brann-stemning! Motstandersupporter-stemning er ULYD! Cupfinalen skal være HJEMMEKAMP, ikke bortekamp!

Da satser vi på Hønefoss!:)
Rød makt på Hansa!

BL

Quote from: "krøvel vellevold"
Og jeg vil IKKE ha RBK eller VIF på cupfinalen. Jeg vil at Stadion skal fylles med Brann-fans, slik som i fjor! Jeg vil ha Brann-stemning! Motstandersupporter-stemning er ULYD! Cupfinalen skal være HJEMMEKAMP, ikke bortekamp!

Er kune VIF som kan overgå oss i lyd. Kjernen har ingen mulighet.
Hansa-
Felt Z

Nixon

Quote from: "BL"Er kune VIF som kan overgå oss i lyd. Kjernen har ingen mulighet.

Nei, men da får vi ikke så mange billetter som i fjor fordi trønderne har høyere snitt enn oss. Ikke bare blir billettene fra NFF færre, men det blir også vanskeligere å få billetter gjennom sponsorer og andre svartebørshaier da interessen er like stor i Trondheim.
Så istedet for 20.000 bergensere blir det kanskje bare halvparten.
Rød makt på Hansa!

KEO

Vi slipper i hvertfall hvite trønder dresser i Oslo!!  ler meg i hel :-)))
Nu kør vi!

abe78

Drømmen nå er helt klart å møte Hønefoss borte i kvartfinalen.

Så trekker vi hjemmekamp i semien. Finalen nærmer seg igjen...!
.og husk!

KNUDSEN

vi trakk VIF, og etter Nrk sitt tekst tv så e det stor sjanse for borte kamp
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

gamlefar

Brann får 99% sikkert bortekamp, siden VIF har reist mye lenger enn Brann og i tillegg hadde bortekamp sist

Go Up