• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Geir "ludde" Fevang.

Started by Snublefot, June 29, 2005, 00:47:08 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Snublefot

Geir Ludvig Fevang er foresten en spiller i Sandefjord som har blitt relativt dyktig de senere årene.. han er teknisk, har bra overblikk/passninger og er en arbeidsom spiller på midtbanen.. i tillegg går kontrakten ut til høsten, og start har allerede vært på banen for å sikre ham nå...

SF selger så klart ikke geir ludvig før de vet om de kommer til tippeligaen eller ikke, men ludde har uansett sakt at han skal spille i tippeligaen neste år, og at dermed må sandefjord rykke opp, hvis ikke går han.. noe jeg er enig i med tanke på kvalitetene..

Er det noen som kjenner til denne spilleren og har noen meninger om han ville passet inn i Brann?

Tror han kunne vært fin å ha som litt dybde i laget;) pluss at denne gutten kan utvikle seg enda mere..

R.I.P.Super-ray

Alder?

Alltid greit med stallfyll...
7 SUPER RAY - LEGENDE

Tois

viks

Husker han var bra i kvalikken i 2002...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Snublefot

når det gjelder alderen så er gutten 25..  Tenkte først at han var et ungt talent, han er jo bare 2 år eldre en meg.. men så innså jeg at jeg begynner å bli for gammel for å tenke på navnet "lovende" engang;) ehhe..

men han var bra mot brann i kvalikken ja, og er blitt enda bedre.  Han er Sandefjord Fotballs mest "markante" spiller mener nå jeg. han står frem i kamp etter kamp, er som tidligere sakt teknisk, og har også puttet noen goaler i tidligere kamper.. han er en veldig dyktig spiller mener nå jeg som bor i Sandefjord og har sett dem spille mye.. har dessuten selv trenet med han tidligere og han er en bra mann...

Hadde uansett heller likt at han gikk til Brann gratis ved sesongslutt, en at han går til Start gratis ved sesongslutt.....
SF kommer uansett ikke til å selge han, så mye er ikke de pengene vært i denne byen. her er det opprykk som teller!

Xminator

Tror vi skal gå for han andre Fevang, som faktisk har etablert seg som en av de bedre eliteseriespillerene. Ingen grunn til at han skal måtte spille ett år i danmark for å bli stueren nok :p Etter min mening er den eldre Fevang bedre enn denne Borgersen som har sine 15 minutter i rampelyset om dagen...

Så får heller Fevang den yngre være med på bunnstriden med Start til neste år ;)

Snublefot

Kjenner begge spillertypene godt...  Geir ludvig Fevang er nok heller en spiller jeg ville sett i brann en Morten Fevang..  men for guds skyld.. hent dem gratis begge to;)  hehe.. (lønn? pøh...  ring til idar;)

viks

Quote from: "Snublefot"Kjenner begge spillertypene godt...  Geir ludvig Fevang er nok heller en spiller jeg ville sett i brann en Morten Fevang..  men for guds skyld.. hent dem gratis begge to;)  hehe.. (lønn? pøh...  ring til idar;)
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

viks

Snublefot: Hva kan du fortelle om Samuel Isaksen da? Er han TL materiale? Han har vel ikke prestert stabilt på et høyt nivå ennå, så jeg har mine tvil. Men han er jo i besittelse av noen ekstremferdigheter..

Snublefot

Go Up