• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

DVD div kamper - noen som tar oppdraget?

Started by erikdale, June 28, 2005, 10:37:58 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

erikdale

Vet at d finnes liknende tråder.. Men her kjører eg en ny fordi eg mener denne er viktig og skiller sg litt ut..

E d nokken med TV-kort på Pc'en som kunne tenke seg å lage en DVD av kamper som Brann-Molde (semi 99), Brann-Liverpool FC (kvarten), Brann-LSK (Semi 95') osv.. Har man TV kort e d sikkert noen andre som har disse kampene på video!

Dersom noen e villig te å fikse dette, mn ikk helt kordan man gjør d, så e d bare å gi meg en PM så ska eg hjelpe dokkar.. Eg har ikk TV-kort og kan derfor ikk gjøre d sjøl!

Håper dette e mulig.. Så lenge disse blir distribuert gjennom PM's og e-poster så regnes d forresten som salg til venner og e ikk noe NRK eller andre rettighetshavere vil henge sg opp i ;)
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

Xminator

Salg? Det er da ikke salg. Ren høffelighet å dekke platen + porto og runde oppover til slutt :p

Mico

Hadde vært fantastisk å se igjen lsk-kampen. Den har en sterk plass i hjertet mitt. Helt der oppe med fjorårets cupfinale...

erikdale

E d då noen som melder sg her?

Hvis en eller annen stiller med TV-kort så e d sikkert ikk noe prob å få tak i div kamper av forskjellige folk på forumet også kan eg fikse d tekniske med å få disse om te DVD.. Deretter kan distribusjonen gå gjennom denne høflighets-prosedyren som er nevnt ;)
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

AtroZ

Er ute etter Brann - lsk

Brann - rbk

Og cupfinalen

Hva må jeg søke på for å finne disse kampen på DC? Finner bare brannsanger når jeg søker på Brann. Hvilken hub er de på?
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

YadaYada

Hvis man leter litt rundt på nettet så finner man. Både Brann - LSK, og cupfinalen (2dvd'er) finnes på torrent.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Grey

Nå var det vel først og fremst semifinalen 1995 det var snakk om.

Det er en høydare jeg ville gitt mye for å se igjen..
Maybe a Greyhound could be my way

Go Up