• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Er datoene for høstkampene endelig fastsatt?

Started by Kallingen, June 27, 2005, 14:41:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kallingen

Har noen bonuspoeng som går ut. Lurer på å bruke disse til å se Bodø/Glimt - Brann Søndag 14.08 - klokken 18.00.

Risikerer eg at kamptidspunktet blir flyttet? Noen som vet? Og er det noen som har idé om hvor lang tid eg trenger fra Aspmyra til flyplassen?

Håper noen kan svare (saklig)! ;)

Nixon

Såvidt jeg husker har de allerede bestemt at den kampen ikke vises på TV. Så den blir ikke flyttet.

Ellers ligger Aspmyra så og si vegg i vegg med flyplassen. Så du rekker fint 20.35-flyet.
Rød makt på Hansa!

R.I.P.Super-ray

Dette er enda ikke bestemt så ikke bestill enda.

De har kun bestemt tv kampene til runden før BG - Brann. Men det er vel ikke tradisjon for å vise denne kampen så muligheten er stor for at den går som planlagt...
7 SUPER RAY - LEGENDE

DJ_ADG

Quote from: "Kallingen"Har noen bonuspoeng som går ut. Lurer på å bruke disse til å se Bodø/Glimt - Brann Søndag 14.08 - klokken 18.00.

Risikerer eg at kamptidspunktet blir flyttet? Noen som vet? Og er det noen som har idé om hvor lang tid eg trenger fra Aspmyra til flyplassen?

Håper noen kan svare (saklig)! ;)

dette e bestemt, denne serie runden går om lørdagen, men UEFA cup laget Brann skal spille søndagen.

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=WPWILDS3R2VODQFIMUNSFEQ?articleID=80891
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Lurkin

Har familie i Bodø og kan forsikre deg med at du kan gå fra flyplassen til Aspmyra til sentrum for en halvliter og tilbake til flyplassen på en 1 time (40 min med drikking i sentrum) ;)
Berømte Brann fra Bergen

krøvel vellevold

Serierunden går lørdagen grunnet landskamp onsdagen etter. De lagene som spiller UEFA-cup torsdagen før, har fått flyttet seriekampen til søndag. TV-listen er foreløbig bare satt opp frem til og med runden før, så det er fremdeles mulig at kampen kan havne på TV og bli spilt 20.15.
Legg ned hele klubben!

Go Up