• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Backer....

Started by hostesaft, June 23, 2005, 18:35:41 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

hostesaft

ut your nickers on and make me a cup of coffee!

Xminator

neida, en plass må vi ha Cato potet også ;)

hostesaft

Quote from: "Xminator"neida, en plass må vi ha Cato potet også ;)


Oldemora mi finter jo han ut. Usaklig? Kanskje men ikke langt fra sannheten
ut your nickers on and make me a cup of coffee!

BL

Quote from: "hostesaft"
Quote from: "Xminator"neida, en plass må vi ha Cato potet også ;)


Oldemora mi finter jo han ut. Usaklig? Kanskje men ikke langt fra sannheten


Når Cato er i form så klarer han seg bra på backplassen. Og vi har jo fortsatt en Hanstveit.
Hansa-
Felt Z

hostesaft

Eg har ærlig talt ikkje vore heilt imponert av ham heller siste året
ut your nickers on and make me a cup of coffee!

Xminator

Da burde vikariatet til kalvenes ha satt tingene litt i perspektiv :p Hanstveit er en meget god back.

hostesaft

Quote from: "Xminator"Da burde vikariatet til kalvenes ha satt tingene litt i perspektiv :p Hanstveit er en meget god back.


E ikkje akkyrat fornøyd med kalvenes heller. Koffor tror du eg skriv at me trenge backer? :D
ut your nickers on and make me a cup of coffee!

keo_

b][size=18]I MEINE[/size][/b]

Stoffi

Quote from: "keo_"


Mens resten av Brann's 1.lag er "stjerner" og klassespillere(med unntak høyre kant), så er backene våre heller middelmådig og tydelig blant de minst prioriterte plassene på laget.
Synes ikke Hanstveit og Guntveit holder mål for en norsk gullvinner.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

keo_

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "keo_"


Mens resten av Brann's 1.lag er "stjerner" og klassespillere(med unntak høyre kant), så er backene våre heller middelmådig og tydelig blant de minst prioriterte plassene på laget.
Synes ikke Hanstveit og Guntveit holder mål for en norsk gullvinner.


Er helt uenig!!! en cato er mer enn god nok for en gullvinner, det gjelder ørn 2 også, problemet er at de ikke er jevnlig gode! hvis brann hadde trent litt kondis og litt presisjon!!!!
b][size=18]I MEINE[/size][/b]

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Stoffi"Mens resten av Brann's 1.lag er "stjerner" og klassespillere(med unntak høyre kant), så er backene våre heller middelmådig og tydelig blant de minst prioriterte plassene på laget.
Synes ikke Hanstveit og Guntveit holder mål for en norsk gullvinner.


Uenig. Mener helt klart at Hanstevit er en meget habil og dyktig venstreback. Vil påstå at han kansje er seriens beste venstreback. Hvem ville du hatt foran Hanstevit om du kunne valgt fra TL, Stoffi?
7 SUPER RAY - LEGENDE

Alexåsane

Quote from: "R.I.P.Super-ray"
Quote from: "Stoffi"Mens resten av Brann's 1.lag er "stjerner" og klassespillere(med unntak høyre kant), så er backene våre heller middelmådig og tydelig blant de minst prioriterte plassene på laget.
Synes ikke Hanstveit og Guntveit holder mål for en norsk gullvinner.


Uenig. Mener helt klart at Hanstevit er en meget habil og dyktig venstreback. Vil påstå at han kansje er seriens beste venstreback. Hvem ville du hatt foran Hanstevit om du kunne valgt fra TL, Stoffi?


Dorsin, stensås!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Alexåsane"
Quote from: "R.I.P.Super-ray"
Quote from: "Stoffi"Mens resten av Brann's 1.lag er "stjerner" og klassespillere(med unntak høyre kant), så er backene våre heller middelmådig og tydelig blant de minst prioriterte plassene på laget.
Synes ikke Hanstveit og Guntveit holder mål for en norsk gullvinner.


Uenig. Mener helt klart at Hanstevit er en meget habil og dyktig venstreback. Vil påstå at han kansje er seriens beste venstreback. Hvem ville du hatt foran Hanstevit om du kunne valgt fra TL, Stoffi?


Dorsin, stensås!



Stensås? Håper dette var en dårlig spøk...
7 SUPER RAY - LEGENDE

naitsirk

va no egentlig ein god spøk synst no eg.

hanstveit e normalt veldig god på backen, men har i år skuffa stort.
han finn sikkert tilbake til formen snart og ørn2 e no allereie solid bakover. han bør vel ta seg nokon økter med innsidepassning for å betra da offensiva spelet.

Nixon

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=X5PG2BFFVUTZ3QFIMUNSFEQ?articleID=81036

Jeg hadde håp om Lilian, men der glapp det gitt!:)

Ellers skjønner jeg ikke helt hvorfor det nærmest har blitt en etablert sannhet her inne at Hanstveit ikke er god nok for Brann. Kan være med på at han, i likhet med Soma, hadde noen svake kamper tidlig i sesongen. Men jeg vil si han var tilbake i god form da han ble skadet. Og husk på at å spille med Kvisvik foran seg ikke bare medfører kjappe overlapp for Hanstveit, men også defensive utfordringer med to mot en situasjoner. Så at han av og til kommer i trøbbel er ikke alltid hans feil. En Hanstveit i form er god nok for Brann!
Rød makt på Hansa!

Nemesis

et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

olry

Quote from: "hostesaft"


Nå er det jo ingen av de kantspillerne du nevner som spiller på Brann enda da. Og bare en det er sikkert at skal gå.

Stoffi

Quote from: "R.I.P.Super-ray"
Quote from: "Stoffi"Mens resten av Brann's 1.lag er "stjerner" og klassespillere(med unntak høyre kant), så er backene våre heller middelmådig og tydelig blant de minst prioriterte plassene på laget.
Synes ikke Hanstveit og Guntveit holder mål for en norsk gullvinner.


Uenig. Mener helt klart at Hanstevit er en meget habil og dyktig venstreback. Vil påstå at han kansje er seriens beste venstreback. Hvem ville du hatt foran Hanstevit om du kunne valgt fra TL, Stoffi?


Vanskelig å si. Kan ikke si at jeg vet om så mange fantastiske venstrebacker rundt omkring. Men at våre backer ikke holder mål, er noe jeg står fast ved.

QuoteEr helt uenig!!! en cato er mer enn god nok for en gullvinner, det gjelder ørn 2 også, problemet er at de ikke er jevnlig gode! hvis brann hadde trent litt kondis og litt presisjon!!!!


Denne setningen her motsier jo seg selv. Du sier jo selv at de ikke er jevnlig gode...... Det er det som er problemet.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

keo_

ok jeg skrev det litt dumt, men poenge mitt er at hvis vi trener de litt ekstra tror jeg de kan holde det nivået de spiller på når de spiller bra!!
b][size=18]I MEINE[/size][/b]

KennethS

Quote from: "Alexåsane"
Quote from: "R.I.P.Super-ray"
Quote from: "Stoffi"Mens resten av Brann's 1.lag er "stjerner" og klassespillere(med unntak høyre kant), så er backene våre heller middelmådig og tydelig blant de minst prioriterte plassene på laget.
Synes ikke Hanstveit og Guntveit holder mål for en norsk gullvinner.


Uenig. Mener helt klart at Hanstevit er en meget habil og dyktig venstreback. Vil påstå at han kansje er seriens beste venstreback. Hvem ville du hatt foran Hanstevit om du kunne valgt fra TL, Stoffi?


Dorsin, stensås!


Stensås , Dorsin?????????????????????????????????????????????? nei da bruker vi helle oldemoren til hostesaft.
tå på Brann

R.I.P.Super-ray

Alexåsane går på valium.. Tenker ikke klart stakkar. Foreslå dorsin og stensås fremfor Hanstevit. God natt til deg alex!
7 SUPER RAY - LEGENDE

Kagain

Quote from: "KennethS"Stensås , Dorsin?????????????????????????????????????????????? nei da bruker vi helle oldemoren til hostesaft.


Hehe. Synes at det var en annen her som mente det at bestemoren eller oldermoren hans var bedre enn knudsen. Kanskje vi kunne få henne med og?

Det hadde blitt noe det! Få Chess til å investere i disse to oldemødrene!

keo_

Quote from: "Røde Mor"
Quote from: "KennethS"Stensås , Dorsin?????????????????????????????????????????????? nei da bruker vi helle oldemoren til hostesaft.


Hehe. Synes at det var en annen her som mente det at bestemoren eller oldermoren hans var bedre enn knudsen. Kanskje vi kunne få henne med og?

Det hadde blitt noe det! Få Chess til å investere i disse to oldemødrene!


Da sitter farten på kantene ihvertfall:-)!!!!
b][size=18]I MEINE[/size][/b]

Stoffi

Quote from: "Røde Mor"
Quote from: "KennethS"Stensås , Dorsin?????????????????????????????????????????????? nei da bruker vi helle oldemoren til hostesaft.


Hehe. Synes at det var en annen her som mente det at bestemoren eller oldermoren hans var bedre enn knudsen. Kanskje vi kunne få henne med og?

Det hadde blitt noe det! Få Chess til å investere i disse to oldemødrene!


Får vi inn Odd Mikkelsen og, så har vi en skikkelig akrobat på midten. :)Løp og kjøp!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up