• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Dette kunne blitt bra.

Started by KennethS, June 23, 2005, 17:28:49 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

KennethS

tå på Brann

hostesaft

Quote from: "KennethS"


Ã?ren var dritbra for et par sesonger siden, men har han ikkje dotte litt av? La ikkje spesielt merke te han i fjor
ut your nickers on and make me a cup of coffee!

BL

Han fikk vel en liten knekk da han ble alvorlig skadet i en kamp mot Molde for noen år tilbake. Kanskje nye omgivelser og høyere kvalitet på medspillere kan gi han et løft.
Hansa-
Felt Z

hostesaft

Quote from: "BL"Han fikk vel en liten knekk da han ble alvorlig skadet i en kamp mot Molde for noen år tilbake. Kanskje nye omgivelser og høyere kvalitet på medspillere kan gi han et løft.


Håpa da. Potensialet e heilt klart på plass
ut your nickers on and make me a cup of coffee!

Nixon

Rød makt på Hansa!

hostesaft

Quote from: "Nixon"Greit nok å prøve. Men jeg villeforetrukket et utlån ut sesongen slik at vi ikke binder oss for noe


Sikkert en bedre løysing ja
ut your nickers on and make me a cup of coffee!

Xminator

Kunne tenkt meg Stadheim også. Hadde gjort oss mindre sårbare ved karantene/skade på Scharner.

hostesaft

Quote from: "Xminator"Kunne tenkt meg Stadheim også. Hadde gjort oss mindre sårbare ved karantene/skade på Scharner.


Ser ut for meg som om det e i da tilfellet Miller kjem inn i bilde. tror nok winters/seternes er spissparet i framtiden i mjeldes hode. Og miller er en fantastisk spiller men kommer ikkje til sin rett på kanten. I mine øyne funker han best på charner sin offensive midtbane plass
ut your nickers on and make me a cup of coffee!

keo_

b][size=18]I MEINE[/size][/b]

viks

Jan Kristiansen fra femt juli, og over på høyre til vinteren hadde vært min drømmesignering...TFL som spiss backup/kant, og en midtstopper og jeg hadde vært i himmelen..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

jegløh

Skjønner ikke hva sommelen er vedrørende TFL. Fyren vil til Bergen, ble 23 år i forgårs og blir billig. For ikke å glemme hvordan han herjet med Brannforsvaret i mai.

Vi kan leve med Cato G/Martin K/Charlue M på venstrekant frem til PVM kommer bare vi har en livsfarlig høyrekant.

Dessuten: Helegbe er muligens en ny Seyi.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Nixon

Quote from: "jegløh"Skjønner ikke hva sommelen er vedrørende TFL. Fyren vil til Bergen, ble 23 år i forgårs og blir billig. For ikke å glemme hvordan han herjet med Brannforsvaret i mai.


BA skriver i dag at det er kontakt mellom partene. Mitt stalltips nå er at de vil vente til sesongen er halvspilt og overgangsvinduet er åpnet slik at ikke saken skal ødelegge fokuset til TFL og resten av B/G-laget.
Rød makt på Hansa!


Nemesis

Ville Start kjøpe eller låne?
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Go Up