• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tor Endresen

Started by Stoffi, June 22, 2005, 16:16:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

Er det bare meg, eller er han den "perfekte" forsanger på Bergenssangen?

Han sang i bra tempo,uten sin egen personlige vri på sangen, slik at vi kan synge med.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

SuperBrann

Kan desverre ikke hjelpe deg om han er den perfekte sanger, har aldri hørt han synge. Derimot Tor Endresen... Bare terger deg
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Stoffi

Quote from: "SuperBrann"Kan desverre ikke hjelpe deg om han er den perfekte sanger, har aldri hørt han synge. Derimot Tor Endresen... Bare terger deg

La merke til den ekstra E'en der ja :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

DJ_ADG

og brann har ALDRI tapt når han synger
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

viks

Trodde aldri jeg skulle levet til og se at Tor Endresen fikk sin egen tråd på bataljonen forumet, men dengang ei...

Herlig!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Helginho

Går rykter om at Tor og Rune Larsen skal synge en gammel slager på neste hjemmekamp, radio Luxemburg...Dahl mente at nystemten ikke fengte nok for det unge publikummet på stadion

Roffarne

Quote from: "Helginho"Går rykter om at Tor og Rune Larsen skal synge en gammel slager på neste hjemmekamp, radio Luxemburg...Dahl mente at nystemten ikke fengte nok for det unge publikummet på stadion

Med fare for å sette meg selv i dårlig lys må jeg meddele at Rune aldri har hatt noe med "Radio Luxenburg" å gjøre.
Det var vel ett av Torens utallige GP-forsøk.

Skremmende at det er Tor og Njøten som veksler på denne jobben.
Når kommer Magnet? Frank`en? Dennis?
Mer penger til forsangere og mindre til Afrika-turer.
Nu går alt så meget bedre.

viks

Min stemme går til Stig van Eijk!!!

Hva hadde vel vært bedre enn at vi kunne hjulpet denne sympatiske gutten til og få fart på karrieren hans!!??

Han kunne jo kanskje lagt inn en rap midt i nystemten og, og så kunne alle malt seg i ansiktet og tatt på seg Chicago Bulls drakt slik at vi hadde lignet mest mulig på han!

Hvis ikke dette blir aktuelt så har jeg en annen sterk kandidat:

Hva med Cecilie Leganger på Nystemten, en vakrere, og mer behagelig røst har jeg ennå tilgode og høre. Hun er jo en blanding av Celine Dion, og Marilyn Monroe i stemme og utseende...

Få ut fingen Dahl!!!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nemesis

Quote from: "viks"Hva med Cecilie Leganger på Nystemten, en vakrere, og mer behagelig røst har jeg ennå tilgode og høre. Hun er jo en blanding av Celine Dion, og Marilyn Monroe i stemme og utseende...

Få ut fingen Dahl!!!

hehe......... hvis Brann spillerene står med hørselsvern, så kan vi kanskje score tre raske mål på de første 5 minuttene, ettersom motstanderen ikke helt skjønte hva som traff dem......:p
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Helginho

Husker  Torhild Siversten og han gitarmannen på staddaen før kamp en gang....det må no være noe av det dårligste på stadion ever

Roffarne

Sikkert noe av det dårligste, men ikke i nærheten av fjorårtes fiasko med "guttene".
Jeg blir, ett år etter fadesen, fremdeles irritert langt inn i sjelen av tanken på Sulens mindre behagelige oppsyn under "Nystemten".

abe78

Guttene var jo bare konge da!

De hadde show på en IKEA-blåtur rett etter skandalen på stadion og broren min gikk og maset på de hele tiden - ta den Toro sangen - koman igjen. De ble drit forbannet. Sa at de aldri skulle vært på stadion hehe....
.og husk!

Roffarne

Quote from: "abe78"Sa at de aldri skulle vært på stadion hehe....

Det kunne jeg fortalt dem tidlig på nitti-tallet.
Men ellers får man jo håpe at de tok hintet.

UT MED PAKKET!

viks

Skal vi starte en egen tråd for Stig Van Eijk, Cecilie Leganger, og Guttene??

TcK

har folk (heldigvis) glemt at skandale-spetakkel fikk "synge" nystemten en kamp for lenge siden? de hadde vel noen opptreden i pausen også.

jaja.. gi oss verdens beste speaker. om han synger fremdeles da.

tck
Jesus elsker alle barna

Go Up