• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Får Kvisvik medalje viss Brann vinner serien?

Started by Arnie, June 22, 2005, 16:02:56 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Arnie

Ser for meg siste serierunde i år der Brann møter Ham Kam og må vinne for å ta seriegull. Hvor mange kamper må en spiller ha iløpet av sesongen for og få medalje fra NFF. Hadde jo vært greit om Kvisvik kunne spart sine ferdigheter i den kampen mot at han fikk seriegull som helt sikkert er hans eneste sjanse i karrieren. Ser ikke for meg Ham Kam som noen gull kandidat  nærmeste fremtid

BrannSupporter

Mulig jeg misforstår innlegget dit totalt men Kvisvik skal ikke spille for Ham-Kam men FFK. For å svare på spørsmålet så tror jeg 13 kamper (som Kvisvik vil ha etter Ham-Kam kampen) være nok til seriegull. Forresten ganske sikker på det.

Xminator

Reglene ble endret før 2004. Det skal færre kamper til nå.

Arnie

UFF TABBE, kobla heilt feil eg. Tenkte for mye Vaagan Moen. Håpe Kvisvik gjer jobben mot Brann argeste konkurrenter.

Xminator

Det beste PVM kan håpe på er ett cupgull. Blir jo litt av en sak om Det blir Brann - Hamkam i cupfinalen ;)

Bygdetulling

ngående alle skrivefeil i innlegget du nettopp har lest, kan jeg intet annet gjøre enn å beklage.

Nixon

Quote from: "Xminator"Det beste PVM kan håpe på er ett cupgull. Blir jo litt av en sak om Det blir Brann - Hamkam i cupfinalen ;)


Blir det Brann - HamKam i cupfinalen skal vi gruse PVM!
Rød makt på Hansa!

Xminator

Tenk Nixon :) Cupfinale - etter 1. november - hvorfor gruse PVM? ;)

Nixon

Quote from: "Xminator"Tenk Nixon :) Cupfinale - etter 1. november - hvorfor gruse PVM? ;)


Han kan ikke spille for oss før 15. november hvis jeg har forstått overgangsvinduet rett, og da får han vel lov til å spille finalen for HamKam vil jeg tro. Tror ingen vil nekte han det.
Rød makt på Hansa!

Tois

Ja han får medalje. Selvom end i andre klubben, side han spilt FOR Brann til Gull..

gamlefar

QuoteDet var 10 før. Tror det er 6-8 nå.


Før forrige sesong var det 11 kamper, nå er det faktisk bare 3 kamper du må ha i serien for å få medalje.  I cupen er det bare en.  Så hvis Hamkam og Brann møtes i cupfinalen får faktisk PVM både gull og sølv i cupen.

Rønningen kunne i fjor fått både gull og bronse i serien+cupgull, men han spilte ikke noen cupkamper for Brann og ikke 3 seriekamper for RBK, dermed "bare" bronse i serien.

Nixon

Quote from: "gamlefar"I cupen er det bare en. Så hvis Hamkam og Brann møtes i cupfinalen får faktisk PVM både gull og sølv i cupen.


Hvorfor det? Han kan jo ikke spille for Brann før 15. november når overgangsvinduet åpner igjen.
Rød makt på Hansa!

Xminator

Godt poeng. Det blir uansett en søt liten historie av det :p

supporter

Vist han kunne ha spilt for Brann i finalen så hadde jo han vært garatert gull og sølv ;)

nummer9

Vel, nå står det ganske klart på brann.no at PVM er klar for brann 1 November. Skrivefeil?

2rB

Nå er det vel forskjell på når han er Branns eiendom - og når han har lov etter reglene å spille for Brann...

Go Up