• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Blir ikke klok på Miller/Viola

Started by Xminator, June 22, 2005, 08:44:44 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Ser at Agenten Viola er ute i avisen og mener det ikke ser lyst ut med Brann-kontrakt. På den andre siden har Miller selv i flere intervju sagt at det kun snakkes med Brann. Hvem pokker skal man tro på her?

ostraume

Dette burde være klart. Miller vil gjerne spille for Brann, men agent(svinet) kommer med taktiske utspill for å sikre en så fet kontrakt som mulig. Det er tross alt jobben hans.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

B.B.

Miller e en fantastisk spiller når han e i slag. Som høyrekant er han ordinær, mens han e meget dyktig sentralt som hengende spiss (hvis man kan kalle det det?) Kanskje møtende e mer riktig..

Men eg har dog hele veien hevdet at Miller e tapt for Brann etter denne sesongen. Tror ikkje vi har økonomi til eller vilje til å sprenge lønnsbudsjettet vårt pga. det. Miller går nok til en engelsk klubb dersom det blir aktuelt. Går visse rykter om West Ham og Sheff.U. Kommer WH på banen er han nok tapt for oss. Tror nok Miller går med en liten PL drøm i magen. Han lyktes jo ikkje så godt der sist og e nok lysten på å vise fram en ny og profesjonell side av seg sjøl.

Den har jo han funne her i Bergen:)

Men for all del, håper han signerer for to-tre nye år, ingenting hadde vært bedre.
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Go Up