• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-RBK video?!?!?!

Started by Klaus_Brann, June 21, 2005, 12:42:12 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Estranged

Bare for å gjenta meg selv, hvis ikke alle har fått det med seg... Jeg har fremdeles en del Brann - RBK-dvd'er igjen her.

Har også nå Brann - LSK 16. mai, 6-2, takket være god hjelp her inne.

brann@valentourettes.com er veien å gå hvis du vil investere i en kopi.
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

sveines

Sendte en e-post til NRK og spurte om det var mulig og få kopi der av kampen. De skal ha 1400 kroner for en DVD kopi av kampen!!!!

Slike priser letter litt av presset for de som eventuellt synes det er morlask vanskelig og kopiere/dele opptak av tv-sendinga.

------------------------------------------------------------------------------------
Hei,

Det er mulig å få kjøpt en kopi av Brann-Rosenborg-kampen, sendt 19.06.2005, så fremt kopien kun er til privat bruk.
Det vil dessverre koste en del dersom du ønsker å kjøpe kopi av denne kampen. Skulle du likevel ønske en kopi, kan jeg informere om at hele fotball-sendingen er på 2 t, og en kopi vil koste kr. 1400,-
------------------------------------------------------------------------------------
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

Xminator

Er jo ikke helt umulig det koster NRK så mye, men jeg finner det svært vanskelig å tro... VI får håpe de nye rettighetshaverene tar til vettet neste år og lager en online bestillingsside og priser kampen til sånn rundt hva det koster å se den på webtv + dvd + frakt.

Candyman

Lenge leve fildeling!!!!!

Jeg har allerede betalt for denne kampen gjennom lisensen, så at jeg ikke skal få se den, pga at jeg ikke var hjemme og trykket recknappen....

Pøh! Ikke dårlig samvittighet og spore i denne gutten nei!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

BL

Quote from: "Estranged"Bare for å gjenta meg selv, hvis ikke alle har fått det med seg... Jeg har fremdeles en del Brann - RBK-dvd'er igjen her.

Har også nå Brann - LSK 16. mai, 6-2, takket være god hjelp her inne.

brann@valentourettes.com er veien å gå hvis du vil investere i en kopi.


Hvor mye skal du ha for 16. mai kampen?  Send meg en PM dÃ¥  :)
Hansa-
Felt Z

Estranged

Quote from: "sveines"...hele fotball-sendingen er på 2 t, og en kopi vil koste kr. 1400,-


1400,- for 2 timer fotballkamp?? Plutselig synes jeg ikke de 50,- jeg tar (pr. kamp) var så veldig mye likevel...
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

sveines

he,he....ja det har du forsåvidt rett i. Og tro ikke at det hadde blitt billigere med vanlig VHS men dyrere!. Hør her hva de skrev i mailen jeg fikk:


"Vi gjør oppmerksom på at våre DVDer viser seg å ikke fungere på enkelte maskiner, så vi kan ikke gi en avspillingsgaranti. Du kan eventuelt få en VHS i tillegg mot en merkostnad på kr. 100,00."

Kan da pokker meg ikke være så vanskelig og brenne av en TV-sending for de, men de har vel priset det slik for og unngå slike henvendelser.
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

Estranged

Quote from: "sveines""Vi gjør oppmerksom på at våre DVDer viser seg å ikke fungere på enkelte maskiner, så vi kan ikke gi en avspillingsgaranti. Du kan eventuelt få en VHS i tillegg mot en merkostnad på kr. 100,00."

SÃ¥ de krever 1400,- for en DVD som bare KANSKJE fungerer? Og en VHS for 1500?

Jeg har jo heller ingen garanti å gi, men håper alle er fornøyd med dvd'en jeg har sendt ut...? Men det er klart - for 1400,- kan jeg garantere tilfredshet. :-)
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

sveines

Joda, jeg er en av de som har kjøpt hos deg, og hos meg funket det 100%. Koste meg med kampen lørdags kveld som oppladning før turen over fjellet til bortekampen mot Odd.
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

Estranged

Quote from: "sveines"...hos meg funket det 100%. Koste meg med kampen lørdags kveld som oppladning før turen over fjellet til bortekampen mot Odd.

Høres bra ut!
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Candyman

Quote from: "Estranged"
SÃ¥ de krever 1400,- for en DVD som bare KANSKJE fungerer? Og en VHS for 1500?

Jeg har jo heller ingen garanti å gi, men håper alle er fornøyd med dvd'en jeg har sendt ut...? Men det er klart - for 1400,- kan jeg garantere tilfredshet. :-)

Ja, for 1400,- er det mange måter å bli tilfreds på ;-)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Estranged

Hehe... Jeg tenkte ikke helt i de baner - mine garantier gjelder kun dvd-utsendelser...
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Candyman

Måtte bare, den bare lå der....hehe. Men de fleste av oss her inne på forumet blir vel ganske tilfreds av å se Brannkamper, så du har jo dine ord i behold.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Go Up