• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Gode nyheter mtp seriemesterskap

Started by Nemesis, June 21, 2005, 11:15:18 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nemesis

Her er tabellen fra i fjor etter 13 spillte seriekamper:

Runde 13
                        
Tromsø          25
Rosenborg   23
Lillestrøm    20
Odd Grenland   20
VÃ¥lerenga 20
Lyn    19
Brann       19
Ham-Kam    19
Viking      16
Molde     15
Sogndal 14
Stabæk     14
Bodø/Glimt  12
Fredrikstad 9

Og her er tabellen i år etter 11 kamper:

IK Start     24
SK Brann   20
VÃ¥lerenga l   18
Viking FK    18
Lillestrøm SK   18
FC Lyn Oslo   17
Fredrikstad FK   16
Rosenborg   15
Tromsø IL   12
Molde FK    12
Hamkam          11
Bodø Glimt   10
Aalesund FK   9
Odd Grenland   8

I fjor endte vi 8 poeng bak gullet, foreløpig etter 11 kamper er vi 1 poeng foran det vi hadde etter halvspillt serie i fjor. Altså vi har mulighet til å gjøre det syv poeng bedre i første halvdel enn det vi gjorde i fjor. Holder vi kursen i andre halvdel av sesongen, så cruiser vi inn gullet :-)
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

espen

Hehehe!

Jeg har allerede bestilt flybilett hjem til cupfinalen og serieavsluttningen, så vi får for all del håpe at du har rett!!

Nixon

Rød makt på Hansa!

Nemesis

Det går jo ann å "kuppe" et par felt på sittetribunen.... bestille via ticnet....
Da skulle det blitt rabalder i hamar ja.... 3000 bergensere på briskeby...

Men jeg mener nÃ¥ at hvis hamkam fortsetter Ã¥ spille dÃ¥rlig, og har rykket ned før siste serierunde, sÃ¥ burde de være sÃ¥ stor sinnet at de hadde solgt oss samtlige billetter til kampen  :p
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Northside

Quote from: "Nixon"


hehe, tror vi bør sikre oss gullet i en av kampene før, det ville blitt det beste! :wink:

Alexåsane

Quote from: "Nixon"


Vist Brann vinner serien i den kampen vil jeg KREVE hele Briskeby:) Hamar folka kan holde seg hjemme forran TV`n å se laget sitt ende midt på tabellen.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

espen

Det spiller ingen rolle, Brann tar seriemesterskapet mot Viking eller odd! Så har vi en måned med festligheter!!

Tenk dere det: Seriemesterskap, cupmesterskap og til slutt RL!!

Helt genialt!

Nixon

Quote from: "Nemesis"Det går jo ann å "kuppe" et par felt på sittetribunen.... bestille via ticnet...


Vel, det er jo litt av problemet med å møte HamKam. Man kan ikke kjøpe billetter på nettet. Man må til Hamar skal man kjøpe billetter som ikke er på bortefeltet. Så det blir moro!
Rød makt på Hansa!

espen

Blir det "serieavsluttning" så tror jeg ikke du har noe problem med å ta bilen over til hamar å hanke noen biletter litt før kampen nixon!

Uansett vil det bli større en cupfinalen, og vi vil forhåpentligvis stille 20 000 + på den kampen. Uansett om flesteparten må sitte på vg.net.live på biblioteket på hamar å se kampen!

Jeg driter i det! om jeg så må fly innom hamar for å hente bilett først så skal jeg på den kampen! så skal jeg til Bergen å drikke meg snydens i en måned!

HAHAHA!

Vi vinner serien i år!
Ja visst faen gjør vi det, som i 1963
Mens vi ler av alle bønder i vårt land!

BrannSupporter

Jeg skal i hvertfall gjøre alt jeg kan med å hamstre opp billetter til alle Brann-fans og selfølgelig selge de til pålydende.

Kristin

Quote from: "BrannSupporter"Jeg skal i hvertfall gjøre alt jeg kan med å hamstre opp billetter til alle Brann-fans og selfølgelig selge de til pålydende.


her har du en kjøper da uansett,,, bra med kontakter "der ute" og
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Nixon

Quote from: "espen"Blir det "serieavsluttning" så tror jeg ikke du har noe problem med å ta bilen over til hamar å hanke noen biletter litt før kampen nixon!


Jeg hadde selvsagt gjort hva som helst for å fått sett kampen. Problemet er bare at det hadde mange andre gjort også. Så det er det jeg mener med at tilstandene ville blitt verre enn i fjor høst hvis et seriemesterskap står på spill. Mye verre. Husk på at nærmere 20.000 Brannsupportere på en eller annen måte klarte å skaffe seg billett til Ullevaal. På Briskeby er det bare plass til ca. 7500 tilskuere, og opp imot 2000 er vel solgt som sesongkort.
Nei, vi får håpe vi tar serien i Trondhjem to kamper tidligere. Det hadde vært noe!
Rød makt på Hansa!

dex1974

Seriegullet sikrer vi i Trondheim 3.siste serierunde!!!
Samtidig sender vi bartene ned...akkurat som i 1963...KONGE!!!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Alexåsane

Vist først seriemesterskapet skulle blitt avgjort på bortebane så hadde borte mot lyn vært det beste, men det er vel ikke mulig, om vi ikke vinner 5 runder før slutt.. Men det hadde vært noe!!:D
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

espen

Quote from: "Nixon"
Quote from: "espen"Blir det "serieavsluttning" så tror jeg ikke du har noe problem med å ta bilen over til hamar å hanke noen biletter litt før kampen nixon!


Jeg hadde selvsagt gjort hva som helst for å fått sett kampen. Problemet er bare at det hadde mange andre gjort også. Så det er det jeg mener med at tilstandene ville blitt verre enn i fjor høst hvis et seriemesterskap står på spill. Mye verre. Husk på at nærmere 20.000 Brannsupportere på en eller annen måte klarte å skaffe seg billett til Ullevaal. På Briskeby er det bare plass til ca. 7500 tilskuere, og opp imot 2000 er vel solgt som sesongkort.
Nei, vi får håpe vi tar serien i Trondhjem to kamper tidligere. Det hadde vært noe!


Tror du ikke fortsatt at samtlige som noensinne har sittet sin fot på stadion vil være med på årets siste kamp etter at vi har dratt i land 1 plassen?

Jau... Men vi finner jo det meste å klage på også da ;) eg mener, vi er jo seriemestere!

Vi finner nok en løsning!

La oss leve i troen Nixon ;)

Nemesis

Det hadde vært helt sinnsykt med 400 supportere inne på briskeby, og 25000 rødkledde utenfor som overdøvte alt og alle på innsiden...

Evt. kan vi leie veeeldig mange luftballonger....
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Alexåsane

Kan eventuelt kreve å få flyttet kampen til Ullevåll.

Sant dette som resten av norge sier, vi er ganske gøy på pæra:D Men det er bare gøy!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Nemesis

Quote from: "Alexåsane"Kan eventuelt kreve å få flyttet kampen til Ullevåll.

Sant dette som resten av norge sier, vi er ganske gøy på pæra:D Men det er bare gøy!


gøy pÃ¥ pæra?  den var ny for meg :p   hehe
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Charlie Winters

Quote from: "Nemesis"Det hadde vært helt sinnsykt med 400 supportere inne på briskeby, og 25000 rødkledde utenfor som overdøvte alt og alle på innsiden...

d hadde blitt sinnsykt digg
RANN vinner!

Kristin

Quote from: "Alexåsane"Kan eventuelt kreve å få flyttet kampen til Ullevåll.

Sant dette som resten av norge sier, vi er ganske gøy på pæra:D Men det er bare gøy!
¨'

der spiller jo lyn/vålerenga... men gøy hadde det vert
Laget er brann og byen er oslo
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Stoffi

Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

mr-bolstad

Quote from: "Stoffi"


for ikke å snakke om turen hjem!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

BL

Noen som har glemt at det er 2 kamper + hele høsten igjen eller?
Hansa-
Felt Z

Grey

Maybe a Greyhound could be my way

mr-bolstad

Quote from: "BL"Noen som har glemt at det er 2 kamper + hele høsten igjen eller?


Det er lov å drømme litt 8)
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Stalin

Blir samtidig dumt om man ikke er realistiske..

Nixon

Quote from: "Stalin"Blir samtidig dumt om man ikke er realistiske..


Så du anser det som helt urealistisk at vi kan kjempe om gull i siste kamp? Slik det ser ut nå med lag som VIF og RBK, og med noen bra forsterkninger, er det slett ikke umulig. Og jeg pleier aldri å være optimistisk...
Rød makt på Hansa!

Stalin

Vi veit jo godt at Brann har en tradisjon med å drite seg loddrett ut
når noe som heter seriegull står på spill

Brannfrelst

Ingen som har tenkt på å ta det hele hjem nest siste runde mot Odd? Kristian Jæger driter i hele NFF pakket å pjåter inn 22.000 på Stadion og ved innmarsjen hagler det bluss og kreppruller? Ellers ville det beste vert borte mot RBK ja. Blir det mot kamma får vi minst 1500 billetter skal eg garantere
2.10.07-Gullet kom hem!

Northside

ikke for Ã¥ ødelegge stemingen her, men taper vi neste kamp sÃ¥ kan vi plutselig ligge pÃ¥ 5 plass, regner med helt andre reaksjoner dÃ¥, sikkert noe trÃ¥der som vil hete "skandale"  "vi rykker ned"   "der røk gullet" osv osv...

tauraren1

Quote from: "Nixon"


Slapp av venner det blir klart mot ODD :D
ordan har "vi" det i dag da?

Stalin

Quote from: "NorthsideFCDH"ikke for Ã¥ ødelegge stemingen her, men taper vi neste kamp sÃ¥ kan vi plutselig ligge pÃ¥ 5 plass, regner med helt andre reaksjoner dÃ¥, sikkert noe trÃ¥der som vil hete "skandale"  "vi rykker ned"   "der røk gullet" osv osv...


Tipper vi også får høre "nå må mjelde gå"

BrannSupporter

Når Vålerenga spilte nest siste kamp på Briskeby i fjor ble de tildelt 2 000 billetter noe som skapte stor rabalder på Hamar. Det mest pga at det var Vålerenga det var snakk om. Det var forøvrig snakk om at det var over 3000 Engen-supportere til stede.

stla

Det er jo galskap å snakke om dette allerede nå, men fy F.... så gøy om det hadde skjedd... Da hadde det blitt unntakstilstand i Bergen i flere uker.... Tør ikke engang å tenke på det....

Northside

hehehe, trengte ikke tape en kamp en gang før disse setningene dukket opp:
"Og farvell til medaljer........ "
"Ryker medaljene nå?"

jaja, skulle ikke mye til før gullsnakket la seg, hehe :P

Nemesis

Kom igjen ikke ro dere ned.... :-)

Dette er god tråden/gull-tråden/optimist tråden...
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

R.I.P.Super-ray

jaja, får satse på RL plass i år da... FAEN!
7 SUPER RAY - LEGENDE

Nemesis

Quote from: "R.I.P.Super-ray"jaja, får satse på RL plass i år da... FAEN!


hei! hei!  God trÃ¥den sa jeg... ikke sutre trÃ¥den :-)
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Go Up