• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Azar

Started by Kollevåg�, June 20, 2005, 18:36:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kollevåg�

Så var det dette med forsterkninger... Eg for min del syns at et comeback for Azar Karadas hadde vært best..
#9829;Brann♥
♥Brann♥

Northside

ja, vi har jo en sang til han.

Hatar hatar hatar karadass!

Green shirt mush

Quote from: Så var det dette med forsterkninger... Eg for min del syns at et comeback for Azar Karadas hadde vært best..


hvorfor i all verden skal azar tilbake til brann?
Faens judas er han.
Ble kvalm da jeg leste i ba for noen dager siden da han lanserte seg selv
inn på brann laget for å slå rosenborg.
han er faen meg ikke hakket bedre enn sjokolade pikene på strandkaien.

MÃ¥tte azar brenne i helvete
i!
ACAB

BL

Han kommer hjem igjen, min ikkje før om noen år. Og da er han mer enn velkommen!!
Hansa-
Felt Z

Alexåsane

Greit nok han gikk til rbk, men han følte seg presset. Og ved den overgangen så reddet han brann fra konkurs. Azar er en god spiller og en herlig fyr! Hjertelig velkommen tilbake!!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Charlie Winters

Han er velkommen tilbake vis han ønsker d!!!
RANN vinner!

BrannSupporter

Jeg ønsker Azar hjertlig tilbake når det vil blir aktuelt. Han er så absolutt ingen judas og skaffet Brann penger som de virkelig trengte på den tiden.

R.I.P.Super-ray

Fuck off azar. Holde deg i syden og i barteland.
7 SUPER RAY - LEGENDE

mr-bolstad

Jeg syns det er på høy tid at folk slutter med den "hater Azar faktoren".
Han er en av de bedre spillerne som har vært innom Brann, og har laget godt plassert i hjertet!
syns det er direkte barnslig å kritisere han i all evighet.

Han er velkommen tilbake!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

bernu

Quote from: "R.I.P.Super-ray"Fuck off azar. Holde deg i syden og i barteland.


He he he... moro med alle fjortisene som syns det er tøft å kalle folk judas og si at de hater dem.
Finn ut litt fakta om situasjonene og uttal dere da.... Historieløse tullinger !

Den dagen Azar vil tilbake til Brann er han velkommen.
HANSA - Z

AtroZ

Azar Karadas er velkommen tilbake når som helst.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Stalin

Hadde vært flott å få han tilbake..

Nixon

Enig, mange storkjefter her inne har sikkert ikke engang sett Azar spille. Det var selvsagt surt å miste Azar til Rosenborg dengang, og vi får vel aldri vite alle fakta i den saken. Men tiden leger alle sår. Og når han nå så til de grader tilkjennegir at det bare finnes en klubb i hans hjerte bør vi ta imot han med åpne armer når den tid kommer.
Rød makt på Hansa!

viks

Azar salget reddet Brann fra økonomisk ruin, og sikret likviditet for en sesong. Azar måtte selges for og få frisk kapital, og på daværende tid var det bare en klubb i Norge som hadde kapital -Rosenborg.

Azar har hjertet sitt i Brann, og er alltid velkommen hjem. Vet om Brann supportere som har vært i Portugal og fått omvisning og Benfica billetter av Azar uten egentlig og kjenne han...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Superjack

Azar var ung og fremadstormende i Brann, skaffet Brann sårt tiltrengte penger da alt gikk på ræv. Jeg håper han kommer tilbake etter 2-3 år i Tyrkia!
i taper ALDRI!

nummer9

Passer perfekt med et comeback av Eidaren når Bengt legger sine gamle fotballsko på hyllen. Blir forhåpentlighvis noen år til.

brannsupporteren:-D

Jeg syns azar sviktet brann da han gikk men samtidig skaffet han oss penger når vi trengte de og når han kommer tilbake vil jeg ønske han hjertelig velkommen tilbake MEN så lenge han spiller for rosenborg så er jeg ikke den første som stiller meg i rekken for å hylle han! Men for all del, hvis/når han vil tilbake så tar jeg imot han som jeg ville tatt i mot hvilken som helst annen brann spiller.
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

BL

Quote from: "brannsupporteren:-D"Jeg syns azar sviktet brann da han gikk men samtidig skaffet han oss penger når vi trengte de og når han kommer tilbake vil jeg ønske han hjertelig velkommen tilbake MEN så lenge han spiller for rosenborg så er jeg ikke den første som stiller meg i rekken for å hylle han! Men for all del, hvis/når han vil tilbake så tar jeg imot han som jeg ville tatt i mot hvilken som helst annen brann spiller.


Azar gikk ikkje. Han ble så og si skubbet ut døren og på flyet til barteland!! Nevn en spiller som har et så sterkt ønske om å komme tilbake til sin "moder"klubb som Azar, etter så mye pes som han har fått.

Ingen tvil om at han har hjerte i Brann!

Og som det blir sagt her, de som fortsatt er på judas nivået har sikkert aldri sett Azar spille. Syns bare det er litt tøft å kalle noen judas og sviker. Sannheten er at han reddet Brann!
Hansa-
Felt Z

Nixon

Quote from: "brannsupporteren:-D"...MEN så lenge han spiller for rosenborg så er jeg ikke den første som stiller meg i rekken for å hylle han!


Lenge siden han spilte på Rosenborg gutt!
Rød makt på Hansa!

brannsupporteren:-D

Quote from: "Nixon"
Quote from: "brannsupporteren:-D"...MEN så lenge han spiller for rosenborg så er jeg ikke den første som stiller meg i rekken for å hylle han!


Lenge siden han spilte på Rosenborg gutt!


JENTE takk! Og jeg beklager den forferdelige feilen, er tydeligvis ikke oppdatert om den saken! Beklager :wink:
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Skotten

Alt er jo bare preik. Kommer han tilbake vil jo alle etterhvert glemme hva som skjedde for 4-5 år siden. Noe jeg tydeligvis har gjort : Hva er Karadas god på?

Husker mye innsats, til tider for mye, men lite mål. Hva har Azar som kunne styrket Brann i dag?
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

naitsirk

sjekk btv og du forstår at azar har hjarta i brann

paf

Quote from: "naitsirk"sjekk btv og du forstår at azar har hjarta i brann

Akkurat som han viste ved å kysse Brann-logoen i sin første kamp i Brann-drakten? Jada, vi så hvor langt det stakk.
Men som sagt: Kommer han tilbake er alt tilgitt uansett. (selv om jeg vet hva jeg innerst inne synes om ham)

Stalin

Latterlig å hate folk pga de tenker litt på seg selv også..

Ja la oss hate Karadaz pga han ikke ville gå blakk!
Brann holdt på å gå konkurs.

Drittunger, værsåsnill vær realistiske!

Nixon

Quote from: "paf"Akkurat som han viste ved å kysse Brann-logoen i sin første kamp i Brann-drakten? Jada, vi så hvor langt det stakk.
Men som sagt: Kommer han tilbake er alt tilgitt uansett. (selv om jeg vet hva jeg innerst inne synes om ham)


Paf, gutten var 17 år eller noe. Hadde jo ingen forutsetninger til å skjønne at de lidenskaplige Brannsupporterne skulle tolke det som at han skulle bli her resten av livet!

Jeg tror at dersom han kommer tilbake vil han være en av de spillerne som har mest følelser for klubben!

Og alle vet hva du mener innerst inne. Hele Norge fikk vel det med seg på TV-sporten dengang...:)
Rød makt på Hansa!

Larseren

Han gikk til barteland i en periode der Brann sårt trengte pengene, og det er synd å si det men jeg tror ikke karrieren hans hadde vært der den er idag hvis han blitt i Brann

Jeg kan ta feil, men jeg mener å huske at det var en del i Brann som mente han var best som midtstopper og at det ikke var før han gikk til RBK at han gikk 110% for spiss rollen

Xminator

Det er de av oss som mener du overreagerte bare en liten smule PAF ;)

Han er velkommen tilbake når vi trenger han. Akkurat nå trenger vi ikke Azar på Brann.

Grey

Quote from: "Larseren"Han gikk til barteland i en periode der Brann sårt trengte pengene, og det er synd å si det men jeg tror ikke karrieren hans hadde vært der den er idag hvis han blitt i Brann

Jeg kan ta feil, men jeg mener å huske at det var en del i Brann som mente han var best som midtstopper og at det ikke var før han gikk til RBK at han gikk 110% for spiss rollen


Det er også en del av oss som husker at han selv uttalte han ville spille midtstopper, og satse på den posisjonen. Med en gang han kom til RBK var han spiss igjen..
Maybe a Greyhound could be my way

kabelmann

Riktignok sterkt påvirket av en landslagssjef som sa at den eneste muligheten han hadde for fremtidig landslagsspill var som midtstopper.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Xminator

Det var ikke bare landslagssjef, det var jo U-21 sjefene og stort sett hele NFF-mafiaen. At U-21 sjef på de tider også hadde sentral rolle i RBK får det til å stinke enda mer.

Kagain


Geir

Quote from: "Larseren"Han gikk til barteland i en periode der Brann sårt trengte pengene, og det er synd å si det men jeg tror ikke karrieren hans hadde vært der den er idag hvis han blitt i Brann

Jeg kan ta feil, men jeg mener å huske at det var en del i Brann som mente han var best som midtstopper og at det ikke var før han gikk til RBK at han gikk 110% for spiss rollen


Brann ville bruke ham som spiss, men Bjørn Hansen på U-21 (RBKs Hansen ja) mente at han burde bli midtstopper, og kranglet med teitur om det. Da Azar gikk til RBK, var Hansen enig i at han var best som spiss likevel. Ikke så konsekvent han der Hansen
ndelig SERIEMESTER

Nixon

Quote from: "Røde Mor"


Han bodde i Nordfjordeid. Og han stod ikke på SS før han begynte i Brann, bare før han debuterte for laget. Han kom jo til Brann i 1997, bare 16 år gammel eller noe slikt. Og debuterte ikke før 1999, så han hadde god tid til å stå litt på SS.
Rød makt på Hansa!

Kagain

Quote from: "Nixon"
Han bodde i Nordfjordeid. Og han stod ikke på SS før han begynte i Brann, bare før han debuterte for laget. Han kom jo til Brann i 1997, bare 16 år gammel eller noe slikt. Og debuterte ikke før 1999, så han hadde god tid til å stå litt på SS.


Ah glimrende, da er jeg med. Slik som det sto om han i avisen virket det som han hadde vært hardbarket brann-fan Før han i det hele tatt var aktuell for klubben.

Grey

Det var Knut Walde det..
Maybe a Greyhound could be my way

Brannfrelst

Blir det ikke litt dumt om han kommer tilbake nå etter det noen personer skrev i snøen utenfor huset hannes? Og alle de kommentarene han fikk? Spesielt den fra Per Arne Flatberg.
For min del kunne han godt kommet tilbake. Sæternes og Karadas på topp(sikle) :twisted:
2.10.07-Gullet kom hem!

Geir

De som ikke ville ønsket en spiller som Azar tilbake til Brann, bør gå i seg selv og spørre hva de egentlig ønsker for Brann og bergensfotballen.
Visst var vi sure da han dro til barteland, men for det første dro han ikke frivillig. Han ble nærmest landsforvist dit. Og for det andre, så har det skjedd så mye, både med Brann og Azar, at dette bør være gjemt og glemt forlengst.

Så den dagen Azar kommer tilbake til Brann, skal jeg stå med brannvimpelen på Flesland og ønske ham velkommen.
ndelig SERIEMESTER

Grey

Quote from: "Brannfrelst"For min del kunne han godt kommet tilbake. Sæternes og Karadas på topp(sikle) :twisted:


For det første er disse to for like, ved siden av Sæternes trenger man en liten rask en, som kan dra med seg en midtstopper eller to og lage rom for Sæternes.

For det andre så kommer nok aldri Karadas tilbake før Sæternes går av med pensjon... men det er jo lov å drømme.
Maybe a Greyhound could be my way

Stoffi

For min del bruker jeg ikke ordet Judas lenger, men karadas.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

keo_

Quote from: "Green shirt mush"
Quote from: Så var det dette med forsterkninger... Eg for min del syns at et comeback for Azar Karadas hadde vært best..


hvorfor i all verden skal azar tilbake til brann?
Faens judas er han.
Ble kvalm da jeg leste i ba for noen dager siden da han lanserte seg selv
inn på brann laget for å slå rosenborg.
han er faen meg ikke hakket bedre enn sjokolade pikene på strandkaien.

MÃ¥tte azar brenne i helvete


Hvorfor sånt missnøye med azar, han er en spiller som brenner for å spille for brann og det er BRA!!!!! han drog jo fordi brann trengte penger!!!
b][size=18]I MEINE[/size][/b]

DJ_ADG

Litt off-topic;
Dere som så V75 i dga fikk med seg et intervju med Azar om hestene han é med eier i.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

KennethS

Skjønner ikkje helt denne Azar hetsen heller, fyren var benkevarmer siste sesongen i Brann og sesongen før, han var aldri fast på Brann, Brann var i dyp økonomisk krise og trengte sårt cash, Rbk var villig til og betale 6 mill for en reservespiller. I ettertid har Brann fått mer penger for Azar. Azar utviklet seg mye i rbk, faktisk mer en eg tror han ville gjort i Brann på den tiden. Kommer Azar hjem og forsterker Brann så e jo det bare positivt, jo flere gode spillere i Brann jo bedre spør du meg. Tore Andre Flo derimot e en helt annen historie, Azar blir en helt i forhold.
tå på Brann

Go Up