Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/bataluser/test.bataljonen.no/forum/Sources/Subs.php on line 4296
100 år er nok
  • Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

100 år er nok

Started by viks, June 20, 2005, 17:15:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

Vi prøvde og dra igang "100 år er nok, Bergen ut av Norge" ropet igår, men responsen var heller laber.

Syntes dette er et bra rop som fungerer og som har særpreg:)
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

R.I.P.Super-ray

7 SUPER RAY - LEGENDE

Northside

Og vi prøvde å synge med :)
Men startet dere den ikke litt veldig seint i kamen? mener at den bare ble startet en gang...

Prøv igjen neste gang så skal du se den virker

viks

Jo den kom litt seint. Hørte det var noen som hang seg på, men den dabbet dessverre av..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Stalin

rødesk

det e ikkje så lett å høre de så starter neden ifra.. de så skal strarte sanger bør enten stå oppe på gjerdet eller oppe i gjengen å synge høyt som faen.. vi hører ikkje en dritt ka så blir snget neden ifra!
oen må gå...!

Eikeland

Nytter ikke og bare prøve en gang, hørte forresten denne ble sunget i Stavanger forrige uke også.

Holdt forresten på å tørne galen av disse "ultras" folka som sto foran meg rett foran muren og prøvde og starte sanger i hytt og pine med tryne vendt mot banene. Vet sant og si ikke om disse prøvde å starte sanger eller bare trallet for seg selv, tullinger!
eir Hasund

rødesk

vill ikkje kalle de tullinger, for de gjør en bra jobb med flaggene.. men det nytter ikkje å stå helt nede mot banen å starte sanger.. vi lengre oppe hører ikkje en dritt
oen må gå...!

Erik

De skjønner ikke det.. Har jo sakt det til de ørten ganger...

Alexåsane

Hørte et rop fra venstreside av BBB feltet.. "Helstad! Selvmål!!" måtte le litt når eg hørte det:)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Stoffi

Helstad selvmål gikk igjen mange ganger :)

Men banneret som det er snakk om her, var genialt. Hadde vært artig med et liknende rop.

På den seriøse siden, så mener jeg at Bergen hadde vært tjent med å være et eget land, men de fleste er ganske klar over at dette aldri kommer til å skje. Men vi får spille på patriotismen uansett.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

kabelmann

Hehe og pengene skulle vi tjent på fiske og toroprodukter?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Rød makt på Hansa!

Stoffi

Quote from: "kabelmann"Hehe og pengene skulle vi tjent på fiske og toroprodukter?

Du vet vel at de aller fleste oljefelter ligger utenfor vestlandet? :)
Sjekket en plattform oversikt.

Men den oljen er jo snart borte, men vi får gjøre krav på oljefondet og bli en en oljestat med den sittende Branntreneren som Sjeik. Sparkes treneren, sparkes han samtidig som sjeik og vi får ny sjeik og trener.
Nasjonalflagg har vi allerede, og nasjonaldrakten sier jo seg selv, Brann drakten.

Northside

Quote from: "Erik"De skjønner ikke det.. Har jo sakt det til de ørten ganger...

Du har sagt det ørten ganger i løpet av en uke, vi har bare spilt en kamp denne uken. Og vi driter egentlig i ka du mener.

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

rødesk

DÃ¥ blir det jevt Ã¥ vinne gullet dÃ¥!..   8)
oen må gå...!

Stoffi

Quote from: "Brannfrelst"

Vi hadde jo selvfølgelig kjørt Monaco stil, og spilt i den norske serien.

krøvel vellevold

Quote from: "Brannfrelst"
Legg ned hele klubben!

mobli

Quote from: "krøvel vellevold"... lag fra Wales i England.

Wales har sin egen liga. Det er bare noen få walisiske lag som spiller i engelsk liga, Wrexham, Swansea, Cardiff City, og kanskje ett til.
Samtidig er det ett engelsk lag i den skotske ligaen.

Personlig synes jeg at hele Vestlandet bør gå ut av Norge. Da får vi all oljen, pluss andre ting.
Diskuterte dette med en kompis av meg for mange år siden, og da tenkte vi at det beste hadde vært å danne en vestlandsk/skotsk eliteserie.
You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

Northside

Quote from: "mobli"

Wales har sin egen liga. Det er bare noen få walisiske lag som spiller i engelsk liga, Wrexham, Swansea, Cardiff City, og kanskje ett til.
Samtidig er det ett engelsk lag i den skotske ligaen.

Personlig synes jeg at hele Vestlandet bør gå ut av Norge. Da får vi all oljen, pluss andre ting.
Diskuterte dette med en kompis av meg for mange år siden, og da tenkte vi at det beste hadde vært å danne en vestlandsk/skotsk eliteserie.

hehe, kunne blitt noen artige båt-turer då :D
Tror Norge hadde slete dersom Vestlandet "stakk av", ingen penger, mindre elektrisitet, fiske mister de litt av og en av verdens fineste byer! + maaaaaaange turister

krøvel vellevold

Quote from: "mobli"

Har vel heller aldri påstått at ALLE lag fra Wales spiller i England...
Legg ned hele klubben!

Go Up